.
Kyllähän ainakin -97 vapari on kilvitetty. Sehän oli myös tuotu englannista, vaikka ohjaus olikin vasemmalla.
Asiaa tietävät kertokoot mistä siihen sai vaadittavat laput. -93 on määräysten osalta helpompi kuin -97.
Lainaus käyttäjältä: sns - 18 heinäkuu, 2007, 14:58:17
eli auto on n/a eli vapaasti hengittävä. vm. 3/1993
auto on tuotu 1998 japanista englantiin ja hain auton englannista 1kk sitten.
Mikä siinä brittirekkarissa on ensirekisteröintipäivämäärä? Pari tapausta on tullut vastaan jossa ensirekisteröinnin ajankohdaksi on laitettu eka brittirekisteröinti ja tällöin autoa kohdellaan suomessa rekisteröidessä sen mukaan. Eli kyseessä kun oli EVO3 mitsu jossa ensirekisteröintipäivämäärä oli vuodelle 2003 (silloin regattu britteihin) niin auton olisi pitänyt täyttää 2003 vaatimukset! Jäi muuten se laite kilvittämättä..
-Jore
.
tuli mieleen että onko mk3 supra tehty samalla vapari koneella kun mk4?
jos on niin siitä vois saada todistus koneen tyyppi koodilla.??!
Lainaus käyttäjältä: sns - 18 heinäkuu, 2007, 16:52:54
tuli mieleen että onko mk3 supra tehty samalla vapari koneella kun mk4?
Ei.
Lainaus käyttäjältä: nr000001 - 18 heinäkuu, 2007, 16:53:21
Lainaus käyttäjältä: sns - 18 heinäkuu, 2007, 16:52:54
tuli mieleen että onko mk3 supra tehty samalla vapari koneella kun mk4?
Ei.
Mutta Lexus SC300 on samalla koneella.
-Jore
.
Lainaus käyttäjältä: sns - 18 heinäkuu, 2007, 17:28:34
mut sekään ei oo vissin ikinä tuotu suomeen maahantuojan kautta?
No eipä sillä oo väliä vaikka ois tuotukin. Ei
mihinkään japsituontiin saa Toyotalta papereita vaikka olisi identtistä autoa tuotu suomeen ihan virallisen tuontiohjelman mukaankin.
-Jore
.
.
Hyvä Hyvä Hyvä Hyvä! ;D
eiks tää meinaa nyt et vastaavia autoja voi tuoda ongelmitta, vai tarviiko jokaiseen hommata nuo samat paperit
jokaisen on hommattava paperit, euro spec:iinki joutuu edelleen tilaamaan vastaavus todistuksen maahantuojalta vaikka autojan on suomessa monta
Lainaus käyttäjältä: PastiroL^ - 11 syyskuu, 2007, 23:37:05
jokaisen on hommattava paperit, euro spec:iinki joutuu edelleen tilaamaan vastaavus todistuksen maahantuojalta vaikka autojan on suomessa monta
Itse en kyllä Euro MKIV:een tarvinnut mitään papereita. Tyyppikoodia ei löytynyt tietokannasta joten se piti kopioida toisen vastaavan MKIV:n tiedoista.
itsehän tilasin maahan tuojalta ja hintaa mahto olla 180e
Lainaus käyttäjältä: Krister - 12 syyskuu, 2007, 07:33:48
Lainaus käyttäjältä: PastiroL^ - 11 syyskuu, 2007, 23:37:05
jokaisen on hommattava paperit, euro spec:iinki joutuu edelleen tilaamaan vastaavus todistuksen maahantuojalta vaikka autojan on suomessa monta
Itse en kyllä Euro MKIV:een tarvinnut mitään papereita. Tyyppikoodia ei löytynyt tietokannasta joten se piti kopioida toisen vastaavan MKIV:n tiedoista.
Käytäntö tuntuu vaihtelevan katsastusasemittain.
kyseessä oli valtionkonttori ja kävin ensin vielä kysymässä että tarviiko vastaavustodistusta hommata, itsellä oli tanskan ja ruotsin rekisteri ote kopiot joissa ei ilmeisesti selvinnyt päästöt melutaso yms vastaavuutta eu:säädäntöön. ni käski tilata todistuksen ja tulla sitten uudestaan. Saksan rekisteri otehan kelpaa semmosenaan siinä ilmeisesti on merkintä ko vastaavuuksista.
Saksan otteeseen voi olla merkattuna päästöt,mutta itellä kävi eräässä Saksan tuonnissa että ei ollu.Otteessa on kohta päästöjä varten,mutta voipi olla tyhjä...