Tulin tässä miettineeksi, että olisi se aika jännän näköinen, jos suprasta tekisi avon... Perinteinen kattopois-avo ei kuitenkaan minulle riittäisi, vaan mielessä on 2-paikkainen roadster-tyylinen väännös.
Kuinka suuri mahdottomuus suomenmaalla olisi tuo akselivälin lyhennys, takapenkkien poisto jnejne?
Mahdottomuus se varmasti onkin mutta teorian kannalta olisi jännä tietää, mikä laki ensimmäisenä tulee eteen ja kuinka hyvältä/pahalta valmis projekti oikein tehtynä näyttäisi...
olisi se ainakin erikoinen ilmestys ;D kun takapenkit ja metri runkoa puuttuu, painokin varmasti tippuisi aika mukavasti ;D
Siinä vähän osviittaa...
(http://memimage.cardomain.net/member_images/12/web/2112000-2112999/2112736_1_full.jpg)
(http://memimage.cardomain.net/member_images/12/web/2112000-2112999/2112736_6_full.jpg)
(http://memimage.cardomain.net/member_images/12/web/2112000-2112999/2112736_7_full.jpg)
Hyi helvetti minkä näkönen! :bootyshak Kovakattosena paras. :)
ja voi ollla aika kauhea ajaa ellei runkoa vahvista reilusti... ku pelkästään ilman targaa ajaessa tuntuu et ajelis jollai kuminauhalla...
just maukkaan näkönen!!! :o
Perästä kun kattoo ni tulee heti ekaks mieleen celican st162 avomalli...
hirvee pulkka :ohnoes:
Juuri siltä näyttää, miltä perus avon pitääkin.. 8)
Perä olisi kyllä paremman näköinen "oikein" tehtynä, eli jostain jätesäkkiä kovemmasta aineesta ;D
Ensimmäinen oikea ongelma tuossa on tietysti se, että meillä vaaditaan turvakaaret kaikkiin autoihin paitsi niihin joissa semmoista ei vakionakaan ole.
Toinen mieleentuleva asia onkin sitten, miltä siinä takapenkit vaikuttaa. Nyt kun katto ei ole tiellä, on takanaistujilla enemmän tilaa korkeussuunnassa, miksi siis takapenkkien pitäisi olla niin lähellä etupenkkejä kun tilaakin on :)
Ei sillä että niitä pakko olisi taaksepäin siirtää, mutta ulkopuolisten silmään saattaa vaikuttaa jotenki poikkeavalta :P