Nyt tarvitsisi nopeasti tietää kummankätinen kierre kampuran päässä olevassa hihna pyörän kiinnityksessä on.
On meinaan niin kiinni ettei uskalla kovempaa väkivaltaa käyttää ennenkuin on varma kätisyydestä. ???
nelos koppasessa on ainakin ihan normi kierre. pultti kylläkin on vännetty yli 300nyyttoniin että kyllä siitä saa vääntää ihan oikeasti, ite just tuossa perjantaina otin kammen hihnapyörän pois, ja hitsasin semmosen y avaimen joka tuli maatavasten että sai lukkoon sen hihnapyörän ja sen jälkeen 2m pitkällä jatkovarrella ja hylsyllä väännin ni paukahti auki
Kiitos vastauksesta
Ei muuta kuin talliin taistelemaan
Itellekki vaihettu just nokkahihna ja edes kaikki teollisuus käyttöön tarkoitetut kunnolliset pulttipyssyt ei saa tuota pulttia auki.
Lainaus käyttäjältä: @rttu - 21 lokakuu, 2007, 17:29:47
Itellekki vaihettu just nokkahihna ja edes kaikki teollisuus käyttöön tarkoitetut kunnolliset pulttipyssyt ei saa tuota pulttia auki.
ei tietenkään jos on liian pieni kompura ja liian pienet paineletkut/liittimet ;D itse poistin kyseisen pultin laittamalla 4 vaihteen päälle ja vetämällä kässärin kovin ylös,ja sitten metrin pituisella jatkovarrella oleva jäykkä nivel-avain varustettuna pitkällä hylsyllä niin väänsin auki pultin....ja jos ei sillä tule vielä niin voi varovasti lämmitää kaasu pillillä sitä pulttia (jos joku on laittanut kovaa kierre-lukitetta siihen pulttin joskus)
itte avasin oman pulttini käyttällä supran omaa voimaa ;D
eli siis hylsy sopivan varren kanssa maata vasten ja väänsin virta-avaimesta. pari starttausta ja hyvin napsahti auki ;)
2 koppases o ainaki iha normi kierre ja pirun tiukkaa kierrelukitetta ainaki jos merkkiliikkees o vaihettu... ite lämmitin kouraa mahtuval kaasupolttimel ja sit lähti huonomallaki mopolla heittämällä auki... kuumentaes kannattaa varoo vaa ettei sulata stefaa... tojotois taitaa kaikis olla oikeekätine kierre mut tiukka liima vaa.. kysyin ite joskus samaa ;)