mistä saisi edullisesti tilattua mk3 supran lukkoperän?
http://www.biltema.fi/osteri/data/webpics_all/Web%20images%20Sorted/17/huge/17-862_h.jpg
:icon_biggrin: heh heh :icon_biggrin:
halapaa ku saippua
Eikös suprassa->autom. ole lukko se nappi siinä???
Lainaus käyttäjältä: subbe - 04 syyskuu, 2008, 20:34:14
Eikös suprassa->autom. ole lukko se nappi siinä???
Ei ole.
Lainaus käyttäjältä: peeku - 04 syyskuu, 2008, 20:48:26
Ei ole.
No mikäs se ECT oikein on ja mihin sitä voi käyttää? Miten porukat muuten automaatilla yleisesti ajelee että onko ylivaihde päällä taajama-ajossa eli jatkuvasti vai pelkästään tien päällä ajellessa pitkää matkaa suuremmilla nopeuksilla???
Kun ei ole puhetta uudesta tai käytetystä niin tarjoan alkuperäistä LSD :tard: perämurikkaa. Ikävä kyllä vaparista mutta.. onko eroa turbon ja vaparin välillä?
koko perämurikka on erilainen. turbossa vahvempi. ja siinä on myös "lauhdutustorni" peräöljyn jäähdytykseen. myös mielestäni lukko on eri kuin turbossa. koska itellä ollut sekä vapari että turbo niin ainakaan vaparissa lukko ei pitänyt yhtä hyvin kuin turbossa.
Ei varmaa tietoa mutta HIACE:n 96- eteenpäin Perä saattaa sopia supraan. välitys vaan on tiuhempi. Lukko hiacessa ainakin pitää hyvin.
"No mikäs se ECT oikein on ja mihin sitä voi käyttää?"
Varmaan sama ku Mk2 Suprassa, eli Electronically Controlled Transmission. Napilla saa vaihdettua normal/power moodien välillä, joista jälkimmäinen vaihtaa vähän ripeämmin ja kierrättää korkeammalle.
Ilman ect:tä pyörittää yhellä ja nappi päällä kahella... :yum:
Lainaus käyttäjältä: subbe - 07 syyskuu, 2008, 11:35:59
Ilman ect:tä pyörittää yhellä ja nappi päällä kahella... :yum:
Taitaa olla tähtien asennosta kiinni..
ect vaikuttaa vaihtohetkiin. kierrättää ylemmäs ku nappi pohjassa.. ei mihinkään lukkoon. ei tää oo skyline :tard: