Caldinan (3S-GTE) ahdot kateissa

Aloittaja noniinno, 16 joulukuu, 2010, 22:02:10

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

noniinno

moro
joo sellasta kyselisin että olisko kellää ideoita mikä mahtais olla kun löytyy tollanen caldina tolla 3s-gte motilla ja tuntuu ettei ole oikein vetoja ahdot nousee 0,3-0,4 välille maks.. oko mitää yleistä mitä nois olis ollu?

Edit: Muokattu otsikkoa. ~Baz~

Ace

Tohon voi olla aika monta syytä. Ootko kattonu et kaikki ahtoputket on kunnolla kiinni? Onko dumppia/bypassia jos on ni, vuotaako se? Eli iha ekaks kannattaa siis tarkistaa kaikki mahdolliset letkut ja putket millä on tekemistä turbojen kanssa. Ja itelläni oli kerran jääny toinen ahtoputkista vähän löysälle vaikka se tuntu olevan kunnolla kiinni ja sen huomas vasta ku paino kaasua ja sai painetta sinne sillon se "raotti" sitä letkua.
Nissan 200sx s13 -90
ex: Toyota Aristo Twinturbo -92
http://www.minunauto.com/auto/23671

noniinno

ei oo dumppia eikä bypassia auto on muutenkin ihan vakio.. oon koittanu kattella kaikki putket ja letkut klemmarit jne mutta ne näyttäis olevan ookoo :P sit tietämättömänä kyselen että mikä virka silla mööpelillä joka on siinä siinä ilmanputsarin kotelossa kiinni, tulee myös paksumpi letku siit ahtoptkesta siihen ja lähtee pari alipaine letkua?!

Jarppi

Lainaus käyttäjältä: noniinno - 17 joulukuu, 2010, 16:45:35
ei oo dumppia eikä bypassia auto on muutenkin ihan vakio.. oon koittanu kattella kaikki putket ja letkut klemmarit jne mutta ne näyttäis olevan ookoo :P sit tietämättömänä kyselen että mikä virka silla mööpelillä joka on siinä siinä ilmanputsarin kotelossa kiinni, tulee myös paksumpi letku siit ahtoptkesta siihen ja lähtee pari alipaine letkua?!
Se mööpeli on bypass. :tard:
Kannattaa tutkia sitä sähköistä ahtopaineen ohjausta toimiiko oikein. Helpoimmalla pääse kun ohittaa sen niin näkee vaikuttaako ahtoihin, eli kompura kotelosta suora letku kellolle.
JZA80

noniinno