2jz-gte puolat

Aloittaja TonyX, 21 syyskuu, 2010, 11:45:21

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

samsarainen

#30
Kiitoksia kovasti  :P-<:.

Pistän liittimet huomenna tilaukseen, jos vaiks käyntihäröt vähän vähenis.


Aihetta sivuten, onko VVT-i:n puolatsydeemissä erillisiä kipinävahvistimia, vai tuleeko piuhat suoraan siitä igniter-purnukasta? Jos sitä innostuis vaikka kiskomaan uudet piuhat sinne, näyttävät nekin hiukan huonolta.

Pduk

Lainaus käyttäjältä: samsarainen - 24 toukokuu, 2011, 21:08:18
Kiitoksia kovasti  :P-<:.

Pistän liittimet huomenna tilaukseen, jos vaiks käyntihäröt vähän vähenis.


Aihetta sivuten, onko VVT-i:n puolatsydeemissä erillisiä kipinävahvistimia, vai tuleeko piuhat suoraan siitä igniter-purnukasta? Jos sitä innostuis vaikka kiskomaan uudet piuhat sinne, näyttävät nekin hiukan huonolta.

Tulee siitä igniteristä suoraan puolille.
Toyota Aristo V300 Vertex Edition -98
Columbus SLX LP Luciano Paletti Maantiepyörä (Campagnolo C-record spec)
Joël Charrier ratafiksi
BMW E81 118d M-sport, Shadowline -08

samsarainen

APUVAAA! :icon_scratch:

Ennen ku tuhoon noi uudet liitimet, ni joku vois kertoo, et saaks sen pinnin jotenki pujotettuu perseen kautta sisää, vai katkastaanko piuha ja pujotetaan etukautta?

CrippleR

Lainaus käyttäjältä: samsarainen - 26 toukokuu, 2011, 14:47:08
APUVAAA! :icon_scratch:

Ennen ku tuhoon noi uudet liitimet, ni joku vois kertoo, et saaks sen pinnin jotenki pujotettuu perseen kautta sisää, vai katkastaanko piuha ja pujotetaan etukautta?

Rikot vanhojen liittimien johtojen "pidikkeet" mitkä on siellä niin ne lähtee ihan vetämällä pois sieltä ja uusin vaan laitat samaa kautta takas.
Projekti: -= CrippleR MKIV 6spd single turbo 95' =-
Nykyset ja EX autot...
Toyota Supra 95' single 6speed RHD
Toyota Aristo 04'
Volvo S60 01'
Fiat Brava 99'
EX Toyota carina e 94'
EX Toyota Soarer 91' a/t

samsarainen

Oukki doukki. Tuun tänne jakaa sit sen vitutuksen ku en vaa osaa ;D

CrippleR

Just ite viimeviikolla vaihdoin omaan supraan ne, meni joku 20min :D
Projekti: -= CrippleR MKIV 6spd single turbo 95' =-
Nykyset ja EX autot...
Toyota Supra 95' single 6speed RHD
Toyota Aristo 04'
Volvo S60 01'
Fiat Brava 99'
EX Toyota carina e 94'
EX Toyota Soarer 91' a/t

emk67

Oli muuten mulla surkeessa kunnossa ne johdot, kovettuneet jne.
En ois kyllä laittanu takas noita, vaikkei johtosarjaa ois uusiksi tehtykään.
Liittimet sai suurinpiirtein puristettua sormissa hajalleen.
Puolat sitten ihan ehjät :toothy10:
Erkki "Eki" Kursu p.0500700419 Oulu/Jääli

Toyota Supra MK3 2JZ-gte VVT-i (Holset HX40 Super) -92
Lexus GS450h -07

laamaporo

Lainaus käyttäjältä: emk67 - 26 toukokuu, 2011, 15:52:13
Oli muuten mulla surkeessa kunnossa ne johdot, kovettuneet jne.
En ois kyllä laittanu takas noita, vaikkei johtosarjaa ois uusiksi tehtykään.
Liittimet sai suurinpiirtein puristettua sormissa hajalleen.
Puolat sitten ihan ehjät :toothy10:

Liittimien lisäksi nuo puolat menevät ainakin kannoistaan halki iän ja kuumuuden myötä. Kuvassa punaisilla viivoilla merkityistä kohdista. Omat olivat ainakin kaikki halki, tuli tilattua sitten uudet OEM:it.


1994 Toyota Supra MKIV TT 6spd Eurospec 3.4L
1988 Toyota Supra Turbo MKIII 5spd Eurospec
2012 BMW M550d


kaahari

Lainaus käyttäjältä: laamaporo - 26 toukokuu, 2011, 16:22:39
Liittimien lisäksi nuo puolat menevät ainakin kannoistaan halki iän ja kuumuuden myötä. Kuvassa punaisilla viivoilla merkityistä kohdista. Omat olivat ainakin kaikki halki, tuli tilattua sitten uudet OEM:it.

Kun hötkyilin toisen vian takia ja puolat oli irti, oli omista (luultavasti orkkis) puolista kaikkien kannat halki toiselta puolelta. Vika kuitenkin löytyi muualta joten orkkis puolat edelleen kiinni ja hyvin sytyttää ainakin 1,4bar asti... oliko sulla laama kummankin puolen kannat halki?
Toyota Supra MKIV TT 6spd -93
FJ cruiser -07
LandCruiser J70 -91
Yamaha YZF-R1 -08

Ex muut "kivat" laitokset
350z 6spd  -04
Lancer Evolution 7 5spd RS2 FQ-300 -02
Mitsu GTO TT MR -94
Volvo S60R 6spd AWD -04
Celica St185 Sainz -92
Lexus Sc400 -92
Supra mkiv na auto -94
Honda CBR1100 XX -04
Yamaha R1 -04
Honda CBR RR 1000 -05

laamaporo

Lainaus käyttäjältä: kaahari - 26 toukokuu, 2011, 23:10:46
Kun hötkyilin toisen vian takia ja puolat oli irti, oli omista (luultavasti orkkis) puolista kaikkien kannat halki toiselta puolelta. Vika kuitenkin löytyi muualta joten orkkis puolat edelleen kiinni ja hyvin sytyttää ainakin 1,4bar asti... oliko sulla laama kummankin puolen kannat halki?

Taisi olla kaikissa molemmilta puolilta halki. Viime kesänä ei yli 1.2bar tarvinnut ahtaa, silloinkin kuumana oli jo liikaa.

1994 Toyota Supra MKIV TT 6spd Eurospec 3.4L
1988 Toyota Supra Turbo MKIII 5spd Eurospec
2012 BMW M550d


AMI

1,5 bar. AEMmin tuplaiskuhukkasytkällä ja orggis igniitterillä ja puolilla . Myös normi tulpat.

Nooo problem  :D
www.sideways.fi
Yhteistyössä:
www.deadracer.fi
www.debba.fi
www.huhtico.fi
www.venesahkotukku.fi
www.tth-maalaus.fi

samsarainen

No VVT-issä ei oo ku 3 puolaa, joten hommaan meni 5 minuutin ihmettelyn lisäks aikaa n. 3 min.

Ainoo paskaseikka on, et se ei korjannu mun tyhjäkäyntiongelmii  :-[

[Max]

034 pääteasteettomia puolia on käytetty hyvällä menestyksellä. Allekirjoittaneelta lisätietoja.