Dumpin Asennus

Aloittaja Supra turbo, 16 toukokuu, 2008, 08:27:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Supra turbo

Yritin hakua mut ei oikeen löytyny... Tuleeko se dumpin päästä oleva letku samaan alipaine letkuun kuin ahtopaine mittarin letku?

Express van 2500 6,5TD

EX:Supra Turbo targa vm:91

Supra turbo

Niin ja auto on siis Mk3 supra

Express van 2500 6,5TD

EX:Supra Turbo targa vm:91

V-Racing

kyllä käy se niinkin, kunhan otat sen jostain imusarjasta lähtevästä letkusta :icon_salut:
Uudenmaan Konehuolto Ky

Supra turbo

Mites sitten toi kun laitoin bleedin kiinni niin ei saa nostettua ku 0,4-0,5 baarin paineille?

Express van 2500 6,5TD

EX:Supra Turbo targa vm:91

Tem

Taitaa päästää ahdot sitten siitä ulos? Yleensä noissa on säätö, koita säätää sitä tiukemmaksi.
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1


JV

Miten kun dumpin nyt asentaa niin onko tuossa 2jz-gte koneessa jokin alkuperäinen bypass joka pitää ottaa pois uuden tieltä? Mihin kohtaan suosittelette tuota HKS:n sqv dumpin paikkaa? Yritin tuossa etsiä haulla jotain mutta ei kovin tarkkaa juttua löytynyt.  :o Autona on tosiaan aristo jza 160.  :toothy10:
Toyota Aristo JZS161
Toyota Celica st182

Tyfon

Lainaus käyttäjältä: JV - 10 kesäkuu, 2012, 15:15:55
Miten kun dumpin nyt asentaa niin onko tuossa 2jz-gte koneessa jokin alkuperäinen bypass joka pitää ottaa pois uuden tieltä? Mihin kohtaan suosittelette tuota HKS:n sqv dumpin paikkaa? Yritin tuossa etsiä haulla jotain mutta ei kovin tarkkaa juttua löytynyt.  :o Autona on tosiaan aristo jza 160.  :toothy10:

Tuo on se alkuperänen bypass! Kuvan värkki on kyllä vähän erinäkönen kun itellä oli Suprassa
Letkun pätkät vaan molempiin lähtöihin ja tukkoon :) Sen dumpinhan sä voit laittaa vaikka tohon ahtopuolen lähtöön (oik).
- Supra JZA80 2JZ-GTE -93 Singleturbo

samsa

Lainaus käyttäjältä: JV - 10 kesäkuu, 2012, 15:15:55
Miten kun dumpin nyt asentaa niin onko tuossa 2jz-gte koneessa jokin alkuperäinen bypass joka pitää ottaa pois uuden tieltä? Mihin kohtaan suosittelette tuota HKS:n sqv dumpin paikkaa? Yritin tuossa etsiä haulla jotain mutta ei kovin tarkkaa juttua löytynyt.  :o Autona on tosiaan aristo jza 160.  :toothy10:

jza 160  :o  ?
Toyota IlmAristo -93

JV

Jees kiitos vastauksesta, pitää tuossa näpätä kiinni ens viikolla dumppi.  :notworthy:
Toyota Aristo JZS161
Toyota Celica st182

J.A.A.

Lainaus käyttäjältä: Tyfon - 10 kesäkuu, 2012, 15:40:18
Tuo on se alkuperänen bypass! Kuvan värkki on kyllä vähän erinäkönen kun itellä oli Suprassa
Letkun pätkät vaan molempiin lähtöihin ja tukkoon :) Sen dumpinhan sä voit laittaa vaikka tohon ahtopuolen lähtöön (oik).


Kuva on JZS147 Aristosta.

Ei sun kyllä kannata dumppia laittaa, jos sulla JZS160 Aristo on, ku ei siinä oo ees turboa.
Toyota Aristo 3.0V '95

Juzzo

Nus nus... JZS160 huonommalla askilla  :icon_biggrin:
Got lip?

Lainaus käyttäjältä: Sound Performance;8655788Wrong,  Garrett created the sphere.... then God copied Garrett and made the Earth!

J.A.A.

Lainaus käyttäjältä: Juzzo - 10 kesäkuu, 2012, 23:01:05
Nus nus... JZS160 huonommalla askilla  :icon_biggrin:
Nus nus... Ei oo(tai voi vaikka ollakki), mutta 160 on vapari ja 161 turbo. Tieto perustuu toyodiyhyn.
Toyota Aristo 3.0V '95

JV

Kyllä se turbo aristo on, mulla vähän sekaisin nämä mallit meni  :icon_biggrin:
Toyota Aristo JZS161
Toyota Celica st182

JV

Jees nyt tuli tuo HKS dumppi ruuvailtua kiinni.

Mikähän lie kun nyt sitten asennuksen jälkeen ahtoja nostaa enemmä? Ennen sillä vakio bypassilla jotain 0,7bar max ja nyt nouseee täyskaasulla ainaki 0,9bar.  ???
Meinaan ettei liikaa rasittais noita vakioturboja. Sitten silleen normiajossakin jotain 0,2bar melkein kokoajan, ennen ei juurikaan noussut maantieajossa pienellä kierroksella. Olisiko se vanha vakio bypass sittten sen verran paljon fuskannut läpi  :o
Toyota Aristo JZS161
Toyota Celica st182

LiquidStone

Lainaus käyttäjältä: JV - 14 heinäkuu, 2012, 23:10:12
Jees nyt tuli tuo HKS dumppi ruuvailtua kiinni.

Mikähän lie kun nyt sitten asennuksen jälkeen ahtoja nostaa enemmä? Ennen sillä vakio bypassilla jotain 0,7bar max ja nyt nouseee täyskaasulla ainaki 0,9bar.  ???
Meinaan ettei liikaa rasittais noita vakioturboja. Sitten silleen normiajossakin jotain 0,2bar melkein kokoajan, ennen ei juurikaan noussut maantieajossa pienellä kierroksella. Olisiko se vanha vakio bypass sittten sen verran paljon fuskannut läpi  :o
Ei toi 0.9 bar vielä pahalta kuulosta. Tosin on paljon turbojen kunnosta kiinni miten kestävä. On noilla keraamisilla siivillä ilmeisesti yli barin paineillakin ajettu ihan onnistuneesti.

ToniH

Lainaus käyttäjältä: JV - 14 heinäkuu, 2012, 23:10:12
Jees nyt tuli tuo HKS dumppi ruuvailtua kiinni.

Mikähän lie kun nyt sitten asennuksen jälkeen ahtoja nostaa enemmä? Ennen sillä vakio bypassilla jotain 0,7bar max ja nyt nouseee täyskaasulla ainaki 0,9bar.  ???
Meinaan ettei liikaa rasittais noita vakioturboja. Sitten silleen normiajossakin jotain 0,2bar melkein kokoajan, ennen ei juurikaan noussut maantieajossa pienellä kierroksella. Olisiko se vanha vakio bypass sittten sen verran paljon fuskannut läpi  :o

Hyvin mahdollista että on valskannut läpi ja jos jdm ahtimilla pysytään alle 1barin ei pitäisi ongelmia tulla jotkut ajelee 1.3barillakin ihan tuurista ja turbojen kunnosta kiinni.

SubLine

jos lama skyllejenkin vakio ahtimet kestää sen 0,9b painetta niin kyllä tojotankin kuuluis kestää :)
No remorse

Osmo

yks kokonainen kesä ajettu 1,3bar paineilla vakio ahtimilla ja ehjät oli vielä syksylläkin, ei pöllytelly.

ps: lama skylle = automaatti vapari supra
MKIV tt 6spd jdm

Andréy

#18
Lainaus käyttäjältä: Osmo - 15 heinäkuu, 2012, 10:56:30ps: lama skylle = automaatti vapari supra
Ei se noin mene, et nää voi sillä automaattivaparisupralla vettää luisua samalla lailla kuin tuolla lamamanuaaliturbonissanilla  8)

Edit: Korjattu lainaus. ~Baz~
http://andrey.kuvat.fi/kuvat/

Supra MKIV TT 6 Speed J-Spec -94
Supra MKIV Na auto J-Spec -95 ex