Toyota Supra mk3 -90

Aloittaja mixav, 31 elokuu, 2014, 19:49:50

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

mixav

Tere tere

Tuli hommattua tollanen suppari joo ja taitaa olla kansi pahvi latna morot.
Kokeilin kiristää hieman kantta lisää ei auttanu.
Oire vesiventtiili on pois käytöstä toinen letku tukittu (Pitäs ottaa selvää mikä mättää ja missä)
Työntää nestettä paisariin ja paisarista pihalle. (sillon tällön käy huonosti ihan kun ois plussa palloja tulossa putkesta plop plop plop ja auto heiluu tyhjäkäynnillä)

Korkissa oli tiiviste halki/halkastu jotta paine pääsisi varmaan pois mutta tämä kysymys kuuluu mistäs mä saan tilalle uutta jäähyttäkä korkkia?
Kävin hakemassa motonetin korkin mutta korkeus ero on aika suuri ei saa kiinni uutta korkkia uudessa korkeus 24mm vanha 21mm ja tossa uudessa on joki jousi sisällä vanhassa ei ole jousta.

ns tälläsen vastaavan hain http://www.mister-auto.fi/fi/korkki-jaahdytin/bolk-bol-c051108_g548_a999BOL-C051108.html


En ole vielä väkisin yrittänyt paskaks se kumminki menee siis syyläri ;D

Nall3

Mahtaakohan ariston korkki käydä? Mulla olis sellanen joutilaana hyllyssä :D
Ex: Aristo vm:91 Lunari
Ex: Caldina vm:98
Ex: Chaser JZX100
Ex: Granvia
Käyttis: Gt Legacy

Ethan_Hunt(toyotafreak)

Jokaisessa uudemmassa toyotassa pitäs olla ihan sama pikkuorkki. eli käy ristiin
KE25 2 projektia
MA70 käyttöauto

Mahdottomia tehtäviä ei ole on vain pidempi toimitusaika

mixav

Korkki homma hoidossa toitsin tiskiltä sain haettua ja sen oli hintanenkin mutta uusi/toimiva. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis mutta minkäs teet.

Tähän vois jatkaa sitten lisää infoja otetaan vastaan.

Elikkä en vielä ole kokeillut kuin kauan nesteet pysyy uudella korkilla sisällä mutta vanhalla korkilla oli niin että vedet pysy noin 100 kilsaa sen jälkeen rupes lämmöt nousemaan pikku hiljaa ja anto happee enemmän laski heti. Nesten vajausta oli noin 1,5.2,5 litraan. (Paisarista luultavasti tulvinu koska paisari aivan täysi korkkiin asti.) Kantta kiristelin vähän kireemmälle mutta sama jatkuu. Onko se nyt se kans pahvi moron. Lämmintäkin tulee ainakun haluaa mutta vesiventtiili vittuilee pitää suhinaa välillä.

Ethan_Hunt(toyotafreak)

Jos lämmöt pysyy kurissa uudella korkilla eikä vettä tule ulos niin pahvi pitäs olla ok. Homman juju kun menee siinä että jäähdyttimessä pitää olla tietty paine että se toimii oikein. 0,9bar paine toyotissa normaalisti. Virikorkeissa jotain 1,3 bar. Yhden baarin paineen nosto nostaa kiehumispistettä noin 10 astetta
KE25 2 projektia
MA70 käyttöauto

Mahdottomia tehtäviä ei ole on vain pidempi toimitusaika