Apuja fuel cut defenderin asennukseen

Aloittaja juppes, 28 maaliskuu, 2016, 19:55:15

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Telex

Juu, on FCD asennettuna, suuttimien merkkiä en nyt muista, mut voin tarkistaa kun talliin taas menen.
Tuolta mun projektitopicista näät listaa muistakin tehdyistä muutoksista.
Tänään päivittelin kuvalinkit, kun ei enää vanhat näkyny.
Eli tuolla: http://www.supraclubfinland.com/index.php?topic=3957.0

juppes

Lainaus käyttäjältä: Telex - 03 huhtikuu, 2016, 11:11:10
Juu, on FCD asennettuna, suuttimien merkkiä en nyt muista, mut voin tarkistaa kun talliin taas menen.
Tuolta mun projektitopicista näät listaa muistakin tehdyistä muutoksista.
Tänään päivittelin kuvalinkit, kun ei enää vanhat näkyny.
Eli tuolla: http://www.supraclubfinland.com/index.php?topic=3957.0

Kiitän. Tulis gielä tuo autojäsenyys niin avautuisi sivut paremmin.

Alkokohan mulla maffi reistaa kun alko toi seosarvo seilaamsn tyhjäkäynnillä 14 - 20 välillä. Samalla myös co arvo vaeltaa. Kun seos 20, on co 0.03 ja kun seos vaeltaa arvoon 14 niin co 0,5.

...sit toi Lexuksen maffi, mikä malli tms? Ei tosiaan aukea vielä tuo sun sivu kun ei ole tullut autojäsenyyttä.

Telex

Käypänen Maffi löytyy ainakin LS400 Leksasta (muista sopivista ei tietoa)

juppes

Lainaus käyttäjältä: Telex - 03 huhtikuu, 2016, 22:13:15
Käypänen Maffi löytyy ainakin LS400 Leksasta (muista sopivista ei tietoa)

LS400 Lexuksen orkkis maffi vai viri osa?

Telex

Orkkis Maffi ja ei tarvi olla mukana välttämättä edes sitä elektronikkaa, se on sama Suprassa ja vaihtokelponen siis.
Pelkkä maffin runko on suurempi virtaukseltaan ja se riittää (ja vaatii seurakseen ne 550cc suuttimet, ettei mene kone laihalle.