TS-style konepeittoon liittyen...

Aloittaja supra MKIV, 15 kesäkuu, 2010, 23:27:42

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

supra MKIV

 

        joo hiilaripeitto saapunut ja huomenna pitäisi alkaa laittamaan kiinni.. heräsi mielessä asia johon ei itsellä eikä myöskään moneltakaan muulta saa selvää vastausta.. konepeitossa olevat ilmanotto aukot tietysti sateella päästää vettä konehuoneeseen niin tarvitseeko asialle tehä jotain vai onko jollakin oma patentti tähän ongelmaan :P

Retjak

anna mennä vaan. Jos tukit ne alapuolelta, niin mitäs hyötyä niistä enää sen jälkeen on?
Toyota Celica GT-four WRC ST205
ex Toyota Celica GT ST202

Ace

Nissan 200sx s13 -90
ex: Toyota Aristo Twinturbo -92
http://www.minunauto.com/auto/23671

supra MKIV

en mä mitää pelkää :D:D lähinnä mietin tulppia ja muita johdotuksia et kuinka riskaapelia vaiko vain suojattava paremmin?

Retjak

joe ti aukko ole just jonkun sähkö yläpuolella (väärässä paikassa) niin ei väliä. Nostaahan se ajossa muutenkin sateella sen kurapaskan pannuhuoneenkin puolelle.
Toyota Celica GT-four WRC ST205
ex Toyota Celica GT ST202

ToniH

jos haluu aina sateen jälkee siivota konehuoneen nii älä turhaan tuki.

nr000001

Lainaus käyttäjältä: supra MKIV - 15 kesäkuu, 2010, 23:27:42
konepeitossa olevat ilmanotto aukot tietysti sateella päästää vettä konehuoneeseen

Ei kai ne ajossa mitään vettä kerää tai sitten sulla on konepeitto väärin päin. Paikallaan ollessaan sateella auto on luonnollisesti tallissa tai katoksessa.  8)
1 3 5
├┼┼-╕ 1996 Supra euro spec. 2004 Impreza WRX STi.
2 4 6 R

Tem

Lainaus käyttäjältä: ToniH - 16 kesäkuu, 2010, 17:04:09jos haluu aina sateen jälkee siivota konehuoneen nii älä turhaan tuki.

Kai se siinä samalla menee, jos joutuu pesemään ja vahaamaan auton joka sateen jälkeen? ;D


...itellä ollu konepellistä suorat läpireiät 10v, eikä oo kertaakaan tarvinnu siivota sateen jälkeen. Ei se toki messukuntonen sitten oo, mut ei kai auto tosiaan muutenkaan oo sateen jälkeen?
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1


kaahari

Eikös tuossa ts pellissä ole ne aukot kuitenkin kohtalaisen hyvin koneen kummallakin puolella, toiset aukot on tosin about turbojen päällä ja toiset aukot siinä imusarjan, akun sun muun johdotuksen alueella. Kyllä ne varmaan vähän vettä kestää. Ei niitä tukkiakkaan varmaan kannata, seisoo muuten vesi kohtalaisen hyvin niissä koloissa  8)

Toyota Supra MKIV TT 6spd -93
FJ cruiser -07
LandCruiser J70 -91
Yamaha YZF-R1 -08

Ex muut "kivat" laitokset
350z 6spd  -04
Lancer Evolution 7 5spd RS2 FQ-300 -02
Mitsu GTO TT MR -94
Volvo S60R 6spd AWD -04
Celica St185 Sainz -92
Lexus Sc400 -92
Supra mkiv na auto -94
Honda CBR1100 XX -04
Yamaha R1 -04
Honda CBR RR 1000 -05

Krister

#9
Aidossa (ainakin lasikuituisessa) TS-konepelissä on suojat vikojen reikien kohdilla. Eivät nekään auta jos on kova sade ja nekin lukemani kerää vettä joka lentää koneen päälle kun pellin avaa.

http://www.supraforums.com/forum/showthread.php?t=552796

http://www.supraforums.com/forum/showthread.php?t=482661

LainaaI have had these hoods and even with the rain guards they soak your engine.

The guard fills up with water and eventually leaks over the sides. When you open your hood all the water pours out the back and down your firewall. In the winter it fills with solid ice, thats alot of fun. Your best bet is getting a weatherproof car cover and forget the guard. I forgot to mention that the guard weighs as much as the hood.

oolioi

mr2 pellissä toinen aukko virranjakajan päällä eikä ole vielä ainakaan hajonnut :) (täytyy koputtaa puuta)

supra MKIV

suihkuttaa rc:tä joka paikkaan niin hylkii ainakin hetken vettä :P