Apua bleedin asennuksessa

Aloittaja supetin, 25 tammikuu, 2007, 22:26:03

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

supetin

bleedi pitäs laittaa rikkinäisen hks evc1:sen tilalle.motukka oli purettuna autosta mutta en ole aivan varma miten se kytketään kun siinähän on ne letkut irrallaan eli (1 imusarjasta tuleva) (2 kellolle menevä) ja sit on joku mikä menee paine puolelle no ne näkyy niistä ohjeista...mihin väliin nyt sen bleedin laitan? ??? ja selitykset niin että tyhmäkin ymmärtää ::)...kiitos :)

TmiJKaas

http://www.turbosmart.com.au/index.php?s=file_download&id=20

tossa on pdf:nä turbosmartin bleed asennusohje

millanen bleedi sulla on??? no jokatapauksessa ahtimen/ahtoputkiston ja hukkaportinkellon väliin se tulee...
Toyota Supra 3.0i turbo man. 1988 *R.I.P.*
Toyota Supra 3.0i turbo targa aut. 1991 *R.I.P.*
Toyota Supra mkIV - *myyty*
Toyota Carina II 1989 - *R.I.P.*
Toyota Soarer 2.5i tt man. 1993 - Kesä käyttis
Toyota Soarer - Projekti
Toyota Carina II 1992 - käyttis

supetin

Lainaus käyttäjältä: CrazyDriver - 25 tammikuu, 2007, 22:32:54
http://www.turbosmart.com.au/index.php?s=file_download&id=20

tossa on pdf:nä turbosmartin bleed asennusohje

millanen bleedi sulla on??? no jokatapauksessa ahtimen/ahtoputkiston ja hukkaportinkellon väliin se tulee...
semmonen normaali vastusvastaventtiili..kai??? entäs mitä teen sille imusarjasta tulevalle pistänkö tukkoon vai?sen vois kyl laittaa dumpille eikös?

V-Racing

ahtimen painepuoleinen letku bleedille ja siitä kellolle ;)
Uudenmaan Konehuolto Ky

TmiJKaas

juurikin näin ja sen imusarjasta tulevan "ylimääräsen" voit tukkia tai käyttää johonkin muuhun kivaan esim, dumppii, bensapainesäätimeen tai vastaavaan...
Toyota Supra 3.0i turbo man. 1988 *R.I.P.*
Toyota Supra 3.0i turbo targa aut. 1991 *R.I.P.*
Toyota Supra mkIV - *myyty*
Toyota Carina II 1989 - *R.I.P.*
Toyota Soarer 2.5i tt man. 1993 - Kesä käyttis
Toyota Soarer - Projekti
Toyota Carina II 1992 - käyttis

supetin

joo dumpille paineletku hyödynnettiin...SUUURET kiitokset V-Racing:ille asennus avusta :angel: ja muille auttaneille :)

V-Racing

Lainaus käyttäjältä: supetin - 26 tammikuu, 2007, 12:38:41
joo dumpille paineletku hyödynnettiin...SUUURET kiitokset V-Racing:ille asennus avusta :angel: ja muille auttaneille :)
noh eipä mittää ;D eikös se tarkoitus olekkin toisia jeesata  8)
Uudenmaan Konehuolto Ky

hihhuli6

Itte oon samaa tekemäs tos jossai vaihees tuli kysymys
Ku ymmärsin kyllä ton et ahtimen paine bleedille siitä kellolle..
mut mites se toinen kellon letku paikka??
Ku tossa on kaksi paikkaa.. Tukitaan??
Tomi "pica pica"
KTM LC4 SM 640
Toyota Celica    2.0 -93  (ST-182)
Turbo projekti
Toyota Paseo   1.5 -96 (emännän kauppakassi)
Toyota Corolla 1.6 -89

(ex)Toyota Corolla Dx -80
Toyota Corolla  1.6 -85 (EE80)
Toyota Corolla 1.3 -89 (EE90)

Petri Kinnunen

Muistaako joku minkä paksuinen tuo painepuolen ja hukkaportin välinen letku on. Viikonloppuna alan vasta asentamaan bleediä ja näyttäisi silmämääräsesti että paljon paksumpaa se letku siellä mitä tuossa turbosmartin bleedissä ovat nuo letkunpaikat. Niin mukavassa paikassa se letku että ei kehtaa alkaa mittailemaan ulkosalla ja jos se letku on liian paksua siellä tuolle bleedille niin tietäs etukäteen mitä joutuu ostamaan tuohon.

V-Racing

mulla letkun sisäreikä noin 6mm
Uudenmaan Konehuolto Ky

Petri Kinnunen

Lainaus käyttäjältä: V-Racing - 20 maaliskuu, 2007, 13:56:20
mulla letkun sisäreikä noin 6mm
Ja Turbosmartin bleedissä sellaset 5mm nuo lähdöt, elikkä vois siis klemmarin kans pysyä ihan hyvin suoraan siinä letkussa.
Toinen vaihtoehto oli että jos kokeilisi tuota hukkiksen toimintaa että ohjauspaineen ottaisi tuolta kaasuläpän luolta, vaikka samasta letkusta mistä dumpille.

V-Racing

pysyy joo mulla on pelkällä nippusiteellä eikä oo irtoillu
Uudenmaan Konehuolto Ky

Petri Kinnunen

Lainaus käyttäjältä: V-Racing - 20 maaliskuu, 2007, 14:03:00
pysyy joo mulla on pelkällä nippusiteellä eikä oo irtoillu
Hyvä, kiitokset.