Soarerin leftaaminen...

Aloittaja MuppE, 11 joulukuu, 2007, 18:10:06

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

matsuda

Lainaus käyttäjältä: zeppis - 09 toukokuu, 2008, 17:13:31
Hieman myöhään tulee tähän replyttyä, mutta kuitenkin.
Tietenkin jos olisi rahaa niin miks ei ostaisi tota ja laittais sinne 1JZ:n.
Olis sit Lexus SC300 LHD  :)
Mutta tuohon joudun nyt tarttumaan kun sanoit, että soarerissa oli paljon vähemmän juttuja.
Siinä ei ole yhtään sen vähempää kun lexuksessakaan kunhan vaan ottaa sen Limited Edition mallin. (S-kattoluukku tiltillä tai kokonaan auki, s-penkit, ns. ajotietokone, aut.ilm, 2 toiminen tilttiratti, 6 CD:n vaihtaja, ym ym.
Komponentit on täsmälleen samat tojossa niinkuin lexuksessakin. Onhan ne ny perhana samalta tehtaalta.  ;D
Ainut millä SC eroaa soarerista niin on sisusta.
Sorsa on kankailla, lahopuu-jäljitelmillä kun taas SC on nahoilla. Lahopuusta en ole varma onko samaa tavaraa. En kyllä uskoisi.
Rattikin on täsmälleen sama, mutta lexuksen merkillä kun taas tojossa on sorsan merkki.
Ja kunnollinen lukkoperä löytyy soarerista kyllä. Tyyppikilven merkinnästä näkee onko avo-perä vai lukollinen.
No, mutta eiköhän toi nyt riittänyt. :)

Ai niin. Todella nätti on kyl toi sun Lexus  :thumbsup:


Siis GTTL ja GTT Limited on eri vehkeet. Limitedissä tuli ne BBS:n vanteet meges ja vielä enemmän jalopuuta kuin GTTL:ssä. Limitedissä ei ollut koskaan Scroll-toimintoa mittaristossa, eli sitä ns. ajotietokonetta. Eli väittäisin zeppiksenkin koslaa GTTL:ksi..samoin kuin on toi omakin pommi.

Ja mahdolliset lukkoperät on kaikissa stockina torseneja, mitä en minään "kunnon" lukkona pitäis :) Sullon zeppis joku kemppi siellä omas  ;D

zeppis

[quote Ja mahdolliset lukkoperät on kaikissa stockina torseneja, mitä en minään "kunnon" lukkona pitäis :) Sullon zeppis joku kemppi siellä omas  ;D
[/quote]

Hahah onneks ei ole  ;D
Oli kerran ja ei se oikein päivittäisessä ajossa tunnu toimivan  ;D
Voiha se tietenkin olla et jaappanin pojjaat on vaihtanutkin tonne joskus perän. Ei sitä koskaa tiiä, mut ei ole kertaakaan antanu periks toi.
Joka kerta se kahdella pyörii vaik kuinka jyrkässä kulmassa vetäs ja vaikka vain toinen pyörä olis hiekallakin.
Minä ainakin olen tosi tyytyväinen ollu.
Olis kiva tietää onko jollain muulla lukollinen sorsa niin miten se niillä on toiminu.
Kyl mä matsu luulen et noi torsenin lukolliset perät on kyl ihan kunnollisia.
Powered by:
Soarer -94
330D Man -00 Käyttis
VW Bora 1,9TDi 4Motion käyttis 2
Mitsubishi Evo IV -96 .Ex
Mercedez-Benz 2,3l 16v Cosworth -89 .Ex
VW Passat 1.9 TDI -02 (family waagoni) Ex.

Uldiz

Lainaus käyttäjältä: matsuda - 11 toukokuu, 2008, 03:44:16
Ja mahdolliset lukkoperät on kaikissa stockina torseneja, mitä en minään "kunnon" lukkona pitäis :) Sullon zeppis joku kemppi siellä omas  ;D

Kyllähän toi torsen tyyppinen lukko on soiva peli. Lukitusarvo kertoo lukon toimivuudesta/ voimanjaosta jotain, kuitenkin viskolukkoa parempi (mun mielipide).

matsuda

Juuh, eiköhän zeppiksellä ole kitkalukko siellä ála Cusco tjsp.. kyl se sen verran herkällä on sen poikittaisen kanssa.  :toothy10:

Katukäyttöön ja mukavuuden kannalta torsen on hyvä lukko. Eli ei rynkytä vastaan ja on täysin äänetön. Lukitsee kuitenkin "tarpeeksi" ettei esim. talvella jää kiinni mihinkään. Mut sitten kun haluttais mennä kahvassa, alkaa homma muuttua. Torsenin ideahan on "siirtää" matopyörien avulla voimaa pitävämmälle renkaalle, mikä varmasti suoralla onkin ihan hyvä juttu. Mut sanovat että kikkaillessa poikittain, saattaa perä alkaa "oskilloimaan".

Mut kyllä jokainen lukko on parempi kuin avoin perä..  :-[


Tem

Torseneita on erilaisia. On niitä sellaisiakin versioita, jotka rynkyttää vastaan, metelöi ja lukittee tosissaan. Itse asiassa nää torsenit käsittääkseni kehitettiin ekana. Sittemmin niistä on kehitelty katukäyttöön orkkisautoihin sopivia hienommin käyttäytyviä versioita. Sellainen nyt ei tietenkään kelpaa tosimiehelle radalla. ;D

Torseniahan löytyy mm. Lancian Delta Integralesta, mikä ei oo niin mukavuuspainotteinen laite. ;)



Eipä oo tosiaan mitään käryä, onko se riftaajille hyvä vai ei. Mut en silti kehtais sanoa, ettei se oo kunnon lukko, jos ei se sovi pienen porukan harrastuskäyttöön. ;)
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1


matsuda

Lainaus käyttäjältä: Tem - 12 toukokuu, 2008, 10:02:59
Torseneita on erilaisia. On niitä sellaisiakin versioita, jotka rynkyttää vastaan, metelöi ja lukittee tosissaan. Itse asiassa nää torsenit käsittääkseni kehitettiin ekana. Sittemmin niistä on kehitelty katukäyttöön orkkisautoihin sopivia hienommin käyttäytyviä versioita. Sellainen nyt ei tietenkään kelpaa tosimiehelle radalla. ;D

Torseniahan löytyy mm. Lancian Delta Integralesta, mikä ei oo niin mukavuuspainotteinen laite. ;)



Eipä oo tosiaan mitään käryä, onko se riftaajille hyvä vai ei. Mut en silti kehtais sanoa, ettei se oo kunnon lukko, jos ei se sovi pienen porukan harrastuskäyttöön. ;)


Mähän kirjoitinkin että "kunnon" lukko. Lainausmerkeissä. :wave:

Oli kyllä uutta että on joskus ollut paukkuviakin torseneita. Oon aina pitäny jotenkin enemmän etuvetojen lukkona muutenkin koko matopyörähässäkkää. Mut lukko on lukko..avoin on avoin kuten jo tulikin tuumattua.

zeppis

Eikös se noi Audit käyttäny torseneit vai muistanko iha väärin.  ???
Powered by:
Soarer -94
330D Man -00 Käyttis
VW Bora 1,9TDi 4Motion käyttis 2
Mitsubishi Evo IV -96 .Ex
Mercedez-Benz 2,3l 16v Cosworth -89 .Ex
VW Passat 1.9 TDI -02 (family waagoni) Ex.

Tem

Tais olla Quattroissakin juu ja ohan sitä ollu monessa muussakin tehtaan vakiossa. 8)
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1