7M-GTE koneen vaihto 1JZ 2,5 Twin Turboon

Aloittaja routsa, 06 tammikuu, 2010, 15:37:33

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

MikkoM

Lainaus käyttäjältä: Venom - 20 helmikuu, 2010, 14:43:59
Eri mieltä, mieluummin rhd kuin lhd.. 8)
Maku asioita, sano koira kun muniaan nuoli ;D

Nopeasti tottuu rhd autoon, mutta makuasioita todellakin, niinkuin Venom sanoi :)
Jos swappi vinkkiä ja palikkaa tarvitsee 1JZ tai 2JZ swappiin, niin Kbc garageen kannattaa ottaa yhteyttä.
JZA70 TT R

gEmaLi

Lainaus käyttäjältä: jussi1 - 20 helmikuu, 2010, 10:35:24
Itse myös sitä mieltä, että jos kyseisen kamppeen saa vasurina niin ajetaan vasemmalta.

Itse olin samaa mieltä ja olen vieläkin vaikka ajan rdh mk4  ;D

Atte.V

Lainaus käyttäjältä: jussi1 - 20 helmikuu, 2010, 10:35:24
Itse myös sitä mieltä, että jos kyseisen kamppeen saa vasurina niin ajetaan vasemmalta.
Itekin olin tätä mieltä ennen kuin itselle ostin RHD:n. Olin kyllä aiemminkin RHD:llä ajanut joten se ei varsinaisesti mitenkään outo juttu ollut. Nyt kun tolla RHD:llä ajellu 6kk, niin mieli on kyllä muuttunut täysin. On kyllä niin hyvin tottunu tohon, ettei sillä ajo eroa enää mitenkään LHD:stä, eikä sitä itse tule edes ajateltua kuin silloin kun siitä joku jotain huomauttaa tai kyselee. Eri asia tietysti jos ei hinta ero RHD:n ja LHD:n välillä ole iso esim. vaikka joku S13.
-91 Soarer 2,5 single turbo, manuaali
-95 MX-5 1,8 turbo
-03 S320 CDI

peLoGo

Lainaus käyttäjältä: superpete - 19 helmikuu, 2010, 23:51:55
eikö olis kuitenkin helpointa vaan ajaa sillä 7m koneella ??? mitään järkeä ainakaan 500cc pienempään sitä vaihtaa...
jos vaihtamaan rupeaa niin 2jz-gte pata pellin alle, tai sit ajelee sillä 7ämmällä.

Samaa mieltä. Jos kerran vaihtaa pitää niin samalla vaivalla vaihtuu sitten jo se kuningasmoottori 2JZ-GTE.
BMW F11 530dA xDrive LCI "VOLL" -15 | Honda CBR 1100 XX Super Blackbird -07
Ex: Toyota Supra MA70 Turbo Targa manual -90/91 | Ex: Toyota Celica T18 GSI -91 | Ex: Toyota Celica T23 -05

Uldiz

Lainaus käyttäjältä: peLoGo - 20 helmikuu, 2010, 19:35:00
Samaa mieltä. Jos kerran vaihtaa pitää niin samalla vaivalla vaihtuu sitten jo se kuningasmoottori 2JZ-GTE.

"se kuningas moottori" , siitä voi olla montaa eri mieltä. 1JZ:tan suurena etuna on tod. lyhyt iskun pituus vs. 2JZ.
Taasen 2JZ:tan etuna on se, 500cm3 + paremmin virtaava kansi.