APUA!! MkIV Supran laturin hihna. sanokaa mistä löytää? KIIRE!!! HÄTÄ!!!! HOPPU!

Aloittaja Testpilot, 02 maaliskuu, 2010, 18:34:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Testpilot

elikkä nelos-koppasesta vapari suprasta pamahti laturin hihna ja kiristin rulla.. kiristin rulla saatu 2kk odotuksen jälkeen mutta nyt ei löydy hihnaa mistään kaikki mitä on löytynyt on joko liian pitkiä tai liian lyhyitä.. eli apua kaivattais.. mistä olette itse löytäneet hihnat noihin supriin? :angry9:

Juissi82

Itse kävin laturinhihnan ostamassa Toyota liikkeen varaosa palvelusta. Hihnan hinta taisi muistaakseni olla 119€. Et ei mikään halpa pelkastä laturin hihnasta >:(
www.500whp.net
www.mailille.net

Ero

eiku motonettiin ja otat sieltä vaikka 3 erikokosta mukaan ja koitat mikä on paras ja palautat ne mitkä ei ole sopivia!! niin ainaki ite tein ku ei tojotan tiskiltä saanu oikean pitusta ja on varmasti paaaaaaljon halvempia ne tarvikehihnat...
supraa voisi verrata hyvännäköiseen virolaiseen huoraan.
Monet sitä haukkuu ja harva sen uskaltaisi
itselleen hommata,mutta kaikki haluaisi sitä
kuitenkin kokeilla.

Saab96

JM Tuonti

Pisti silmään tuo kiristinrullan odottelu.. Jos se kiristinrulla on metallinen niinkuin suurimmassa osassa 2JZ ja 1JZ moottoreista on niin sinne pystyy vaihtamaan laakerin. Tuo on tyyppivika näissä eli itse olen ainakin ottanut tavaksi vaihtaa tuon laakerin ennenkuin se hajoaa. 10min homma eikä tarvitse sitten pelätä välille jäämistä hihnan katkeamisen seurauksena. Kaikissa tähän asti eteen tulleissa laakeri on ollut jo huonossa kunnossa. Laakerin numero on 6203 NTN ja maksaa 5€ luokkaa.

LiquidStone

Lainaus käyttäjältä: JM Tuonti - 02 maaliskuu, 2010, 21:47:02
Laakerin numero on 6203 NTN ja maksaa 5€ luokkaa.
Tuo 6203 on laakerin koko. NTN valmistaja. Ja oletettavasti 2RS (tuo on FAG:n käyttämä tapa ilmaista suojaus, joillian valmistajilla erilaisia merkintöjä) suojattu.

JM Tuonti

Lainaus käyttäjältä: LiquidStone - 02 maaliskuu, 2010, 22:16:16
Tuo 6203 on laakerin koko. NTN valmistaja. Ja oletettavasti 2RS (tuo on FAG:n käyttämä tapa ilmaista suojaus, joillian valmistajilla erilaisia merkintöjä) suojattu.

Aika montaakin versiota itseasiassa löytyy, mutta kyllä se riittää kun tuon numeron ostaessa tietää ja tsekkaa että asianmukaiset suojaukset molemmin puolin.

sttuning

Lainaus käyttäjältä: Testpilot - 02 maaliskuu, 2010, 18:34:13
elikkä nelos-koppasesta vapari suprasta pamahti laturin hihna ja kiristin rulla.. kiristin rulla saatu 2kk odotuksen jälkeen mutta nyt ei löydy hihnaa mistään kaikki mitä on löytynyt on joko liian pitkiä tai liian lyhyitä.. eli apua kaivattais.. mistä olette itse löytäneet hihnat noihin supriin? :angry9:

Huomiseksi saan hommattua alkuperäisen toyotan hihnan hintaan 64,40e

T: Janne Sundström / Autokorjaamo Sundström
Toyota Supra mk3 -92 2jz-gte
Toyota Granvia widebody -95 3.0Td
www.teamevo-r.com

Rekyyli

Jaa nii mistäs sais ton pelkän rullan tohon laitehihnan kiristäjälle? ei kuulemma toitsilta saa ku koko setin kiristimineen 319e-.

Arben

Lainaus käyttäjältä: Rekyyli - 15 huhtikuu, 2011, 12:53:06
Jaa nii mistäs sais ton pelkän rullan tohon laitehihnan kiristäjälle? ei kuulemma toitsilta saa ku koko setin kiristimineen 319e-.

uusi laakeri 5e.vaihto 5min homma.laakeri 6203rs tai jtn.

manuaalin pyörään joka on muovia on homma vaikeampi,helpolla murtuu koko pyörä.