MTV3 MAX - Virittäjät. Supra mukaan?

Aloittaja Krister, 15 maaliskuu, 2010, 11:29:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tem

LainaaMika kävelee pitkin varikkosuoraa, silmäilee autoani jo kaukaa vähän naureskellen. Tervehtii kuitenkin reippaasti; "Moi, mä oon Mika, onks tässä jotain mitä mun pitäis tietää.". Selitän hieman auton perusasioita ja lopulta Mika toteaakin ymmärtäneensä; "Okei, eli pitää seuraa lämpöjä, voinks mä käydä koittaa tätä?". No sitä vartenhan täällä ollaan, eli antaa mennä vaan. Mika sammuttaa auton pari kertaa lähdössä, mutta pääsee lopulta matkaan. Aika rauhallisesti Mika kyllä ajelee, vaikka kehotin ottamaan autosta kaiken irti. Lopulta Mika palaa varikolle ja antaa suoran palautteen.

"Tää on hirveä ajaa. Raskas kuin mikä, hirveästi voimaa eikä ollenkaan ajo-ominaisuuksia. Tosi huonot renkaatkin tässä on, ne menettävät pidon nopeasti. Ja huonot jarrut."

"Hei mut kiitti ku sain kokeilla."
Linkki juttuun
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1

TiNppa

Ja liekkö yhtä kuraa ku eka kausi -.-
JZZ30 -94

Noc

-Mä en oikeen tiedä mitä mä sanoisin. Potkuu siinä on ihan riittävästi ja ratti oikeella. Yleisfiilis kasi. ;D
Mutta toivottavasti on vielä joka jakson alussa se sama loistava info-pätkä Mikan urasta ja yhtä monipuolinen sanavarasto sekä rennon letkeä tyyli juontajilla!
Onhan se ilo katsoa aina kun Mika hieman raottaa sanaista arkkuaan meille kuolevaisille.

Mä oon Mika
MKIV turbo V160

Tem

Lainaus käyttäjältä: TiNppa - 20 joulukuu, 2011, 22:30:18Ja liekkö yhtä kuraa ku eka kausi -.-

Huhuilevat, että ois ollu enempi pudjettia tälle kaudelle. Toivottavasti se näkyis jossain. 8)

Zoui

Lainaus käyttäjältä: Tem - 21 joulukuu, 2011, 10:53:27
Huhuilevat, että ois ollu enempi pudjettia tälle kaudelle. Toivottavasti se näkyis jossain. 8)

Salon lompakko pullottaa 12mm enemmän kuin viime kaudella, toivottavasti ego pullottaa vastaavan määrän vähemmän. Orotellaan, ei se varmaan huonommaksi mene :)

harrih

Osallistujat nähtävillä virittäjien sivuilla. Ristus kuinka monta drifteriä mukana.. Hatun nosto peipolle, taas mukana ja oikeen emännän kans.

Osmo

Lainaus käyttäjältä: harrih - 03 tammikuu, 2012, 13:05:12
Osallistujat nähtävillä virittäjien sivuilla. Ristus kuinka monta drifteriä mukana.. Hatun nosto peipolle, taas mukana ja oikeen emännän kans.

Perhe Peipolle vois perustaa ihan oman reality ohjelman vaikka Liville.
MKIV tt 6spd jdm

kaahari

On ainakin enemmän mielenkiintoisempaa kalustoa kuin viime kaudella  :thumbsup:

Toyota Supra MKIV TT 6spd -93
FJ cruiser -07
LandCruiser J70 -91
Yamaha YZF-R1 -08

Ex muut "kivat" laitokset
350z 6spd  -04
Lancer Evolution 7 5spd RS2 FQ-300 -02
Mitsu GTO TT MR -94
Volvo S60R 6spd AWD -04
Celica St185 Sainz -92
Lexus Sc400 -92
Supra mkiv na auto -94
Honda CBR1100 XX -04
Yamaha R1 -04
Honda CBR RR 1000 -05

OspreY

hah. Turun kuuluisin sierrakin mukana. Saa nähdä mihin siitä on  ;D

Toyota Supra 3.0i  turbo targa man. vm.-91
----------------------------------------------------------------------------------
Toyota MarkII tourerV 1,5jz-Gte vm.93 TurboTaxi projekti
-----------------------------------------------------------------------
Soarer Gz20 -86 jeizii manuel.

Juzzo

Kato Lehtimäen mekaanikkokin on mukana.
Got lip?

Lainaus käyttäjältä: Sound Performance;8655788Wrong,  Garrett created the sphere.... then God copied Garrett and made the Earth!

krispo

Onneksi ekasta tuotantokaudesta ei ole suunta kun ylös päin  huonompaa tuskin saa tehtyä edes tekemällä
Think Of The 7M As A Vagina That Has Never Been Touched, You Make One Slip Up And All Hell Breaks Loose.

-Toyota Supra MA70 7M-GTE
-Toyota land cruiser BJ40 vm 75 <3 :)

janiK

Lainaus käyttäjältä: Juzzo - 03 tammikuu, 2012, 18:23:55
Kato Lehtimäen mekaanikkokin on mukana.
Niin näkyy ja ettei dexulla vaan starletilla. Ei tuo starletti ole se sama, kohtuu ripee, joka likemmä vuosikymmenen on ajoittain fintoyssin ratapäivillä  ja romut radalle kierrelly rataa?

On kyllä äkkisiltään ihan kiinnostavaa kalustoa ja tutun olosta sakkia paljon. Hatun nosto niille jotka sinne kalustonsa on sinne uskaltanut ilmoittaa.
Toivottavasti tosiaan budjetti näkyy positiivisesti ohjelman ulosannissa ettei taas ole yhtä halventava sirkus kuin edelliskausi.
Näkyy Marko Oivon Timeattack kilppuri, kiree vapari civicikin olevan mukana. Siinä ainakin vaihteeksi pitäs olla enempi ajettavuutta, mutta vähempi tehoa niin ei ainakaan siitä pääse kitisemään.
Esittelijänä näyttää olevan kyllä toinen heppu kuin Oivo itte.
Has been Time Attack hero - Modified - SW20 Mr2
https://www.youtube.com/playlist?list=PLZ_JNUpZYtwjDKcDb-lDTOspaQH9YtY-7

Tem

Lainaus käyttäjältä: janiK - 04 tammikuu, 2012, 08:55:21Ei tuo starletti ole se sama, kohtuu ripee, joka likemmä vuosikymmenen on ajoittain fintoyssin ratapäivillä  ja romut radalle kierrelly rataa?

Mä ainakin oletin samaksi autoksi.

Miksei muuten Virittajien etusivulla näy enää noita uusia? Eilen näky vielä. Vai pitääkö sinne logata sisään, ei voi muistaa tunnaria..

Edit: On se joo sama:

Tyfon

Itse ihan mielenkiinnolla ootan Lönngrenin Stealthi jaksoa, mahtokohan Salo rikkoa Dodgen koneen, kun työkaveril juorunnu kesällä että kone paskana, ettei firman hifipäiville päässy.
- Supra JZA80 2JZ-GTE -93 Singleturbo

miza

Savu nousi kuin öljypolttimesta, kun olin Ahvenisto Finals tapahtumassa ajamassa remeliahdetul fx:llä. Kone kolkotti. :D Salon käsittelyn jälkeen siis tuollaiseksi meni :D
JZA80 TT 6 - Speed - B03B - Original

Joni P.

Lainaus käyttäjältä: Mika_Simola - 04 tammikuu, 2012, 13:38:17
Savu nousi kuin öljypolttimesta, kun olin Ahvenisto Finals tapahtumassa ajamassa remeliahdetul fx:llä. Kone kolkotti. :D Salon käsittelyn jälkeen siis tuollaiseksi meni :D

Tais olla jo ennenkin. Joku multakin tiedusteli alakerran laakereita kyseiseen autoon juuri hieman ennen kuin kuvaukset alkoivat.

Taisi muutenkin iskeä karut tosiasiat kehiin nyt kun olivat keskittyneet tällä kaudella nimenomaan kutitellumpiin autoihin niin kaikki eivät päässeet edes paikalle kun oli vehkeet hajonneet tai yhä kesken. Meidänkin kuvauspäivänämme 2 autoa peruutti tulonsa. Itsekin olin vielä edeltävänä iltana neitsytsäädöissä dynossa ja sieltä ajamalla suoraan hotelliin ja aamulla kuvauksiin. Varikolla säädettiin vielä perseelleen jääneet pyöränkulmat kuntoon ennen radalle lähtöä.

Ja vaimon autostahan porsi moottori kun oltiin päästy 30km kotiinpäin ahvenistolta. Se nyt oli odotettavissakin kun 3 vuotta oli jo vedelty menemään avaamattomalla vakiomoottorilla.

Olisi kiva tietää montako alunperin ohjelmaan valittua autoa loppupeleissä joutui peruuttamaan osallistumisensa

www.nukka.fi
www.autoholisti.fi

Supra88

Itsekin näin kun dodge tuli sankan savun saattelemana varikolle. Tässä se taas nähdään että vaikka autosta ois 1000hv penkitetty niin se on aivan eri juttu mitense kestää esim 10 ratakierrosta kuin hetkellisen penkitysrääkin.

Kieltämättä kovia autoja tässä tuotantokaudessa mahtavaa!

kanksu

Lainaus käyttäjältä: Tem - 04 tammikuu, 2012, 09:24:17
Miksei muuten Virittajien etusivulla näy enää noita uusia? Eilen näky vielä. Vai pitääkö sinne logata sisään, ei voi muistaa tunnaria..

Tästä ne vanhasta osoitteesta löytyy, mutta virittäjien etusivulta ei enää löytynyt linkkiä
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/sarjat/virittajat/taustaa_osallistujat

Tapio.L.

tosiaan mielenkiintoisia jaksoja tulossa. entisen tallin tuotoksia tuo markon dodge ja nykyisen tallin tuotoksia kimmon corvette  8)

PedroK

Lainaus käyttäjältä: OspreY - 03 tammikuu, 2012, 15:17:04
hah. Turun kuuluisin sierrakin mukana. Saa nähdä mihin siitä on  ;D

Kyllä se Sierrakin on kovakulkunen vehje Fordiks. Turhaa meteliä vaan pitää tuolla huoltamoiden pihoissa.

OspreY

Lainaus käyttäjältä: PedroK - 04 tammikuu, 2012, 23:00:58
Kyllä se Sierrakin on kovakulkunen vehje Fordiks. Turhaa meteliä vaan pitää tuolla huoltamoiden pihoissa.

Kyllähän se tiedetään että se jotenkin liikkuu. Nyt vaan näkee että miten. Omistajan mukaan joku 600hv.

Siitä linkkiä katsomoon.

http://www.katsomo.fi/?progId=101517

Toyota Supra 3.0i  turbo targa man. vm.-91
----------------------------------------------------------------------------------
Toyota MarkII tourerV 1,5jz-Gte vm.93 TurboTaxi projekti
-----------------------------------------------------------------------
Soarer Gz20 -86 jeizii manuel.

Tem

Lainaus käyttäjältä: OspreY - 05 tammikuu, 2012, 00:24:12Omistajan mukaan 510hv  ;D

Jaa, essonpaarissa siinä on ollu jo yli 700hp pyöriltä. ;D ;D Harmi ku ei koskaan osunu suljetulla alueella vierelle.

vase

Ethan_Hunt(toyotafreak)

Jep jep , tulihan toi linkki katsomosta katseltua , joo oh .... olihan toimintaa kabiinissa
KE25 2 projektia
MA70 käyttöauto

Mahdottomia tehtäviä ei ole on vain pidempi toimitusaika

Krister

Lainaus käyttäjältä: vase - 05 tammikuu, 2012, 11:20:27
Tuskin on... 1000 wattia ehkä.

x2

Jos Stealthista on mitattu 1000hv niin mä olen Paul Walker, eiku.

EDIT: Tai pakkohan siinä on olla jos niin ilmoitetaan  ;)

Mielenkiinnolla odotan uutta kautta, toivotaan että viime kaudesta saatuja kehitysehdotuksia on otettu huomioon.

nr000001

Aika paljon lisäbudjettia ja parempi käsikirjoitus alkuun, niin voisi saada tekijämiehet paikalle ja jotain katsottavaa lopputulokseksi.
1 3 5
├┼┼-╕ 1996 Supra euro spec. 2004 Impreza WRX STi.
2 4 6 R

tojo1

Lainaus käyttäjältä: Tem - 05 tammikuu, 2012, 08:08:37
Jaa, essonpaarissa siinä on ollu jo yli 700hp pyöriltä. ;D ;D Harmi ku ei koskaan osunu suljetulla alueella vierelle.

Lainaten tähän viestiin voin sanoa että tunnen kyseisen auton omistajan ja auton.ei todellakaan ole mitään 700hp pyöriltä juttua koskaan kuullukkaan..
siitä 100hp poies ja kampiakselin päästä mitattuna on oikeat tehot. (olen nähnyt kyseisen penkkilapun sponsored by seppo harinen)
kyllä sen ymmärtää että jutut muuttuu, mutta tässä kaikille vastaus näihin teidän epäilyksiinne.