Olitko se sinä? (-08)

Aloittaja Venom, 03 tammikuu, 2008, 21:04:21

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jykelä

Lainaus käyttäjältä: Raksteri - 25 heinäkuu, 2008, 17:02:57
Saatoin olla minä. Tuurissa ainakin käväisin mut en kyllä aivan töysässä asti...
töysäs on yks mk3 punanen, en tierä onko lupilaasia.
Supra MK3 -92

Kokko

oliko lupilaisia n. 19.45 tänään Mäntyharjussa punaisella mk3 turbo supralla? huomasin vaan kun ajoi(t) talomme ohi

jarppa

Lainaus käyttäjältä: BlackCelica - 25 heinäkuu, 2008, 16:23:35
oon celicasupralki ohi ajellu.

Mikä v***u se o?

no tuli tuo vähän hölmösti kirjotettua mut tuossahan se pienessäkin kuvassa näkyy.. ;)
ei riemulla rajaa kun celica supralla ajaa! :)

BlackSupra

Lainaus käyttäjältä: jarppa - 25 heinäkuu, 2008, 22:24:39
no tuli tuo vähän hölmösti kirjotettua mut tuossahan se pienessäkin kuvassa näkyy.. ;)

Huumoria  :whip2:
Lexus IS 220d -10

Reanimator

Kuka on matkinu "minua" ja ajelee Oulussa ZZW30:sellä??

apex

Eilen illal bongattu mk3 supra ajelemassa kuopio rockin leirintäalueen lähellä.  Mahtokohan olla klubilaisia?   
Losers always whine about trying their best. Winners go home and fuck the prom queen.

-94 toyota soarer JZZ30 (ikuisuus projekti)

-91 mersu 300CE (käyttis)

-92 nissan pulsar gti-r (talvi-liukuri)

-77 toyota landcruiser BJ40 turbo (Ex - öffi rässi)

Raksteri

Lainaus käyttäjältä: jykelä - 25 heinäkuu, 2008, 18:57:21
töysäs on yks mk3 punanen, en tierä onko lupilaasia.

Niin muuten onkin.. ei oo kyl hetkeen näkyny en tiedä että onko se edes sillä enää??
Ja alavudellakin pyörii nyt toinenkin punanen mk3...

nr000001

Tummansininen Supra MkIV eurospec seisoi valoissa Turussa Satakunnantien risteyksessä, auto näytti jokseenkin tältä...

http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1715349
1 3 5
├┼┼-╕ 1996 Supra euro spec. 2004 Impreza WRX STi.
2 4 6 R

anssi k

Kellon liikenneympyrässä kirkkaan punanen kolmoskoppanen supra bongattu tänään klo 14:30...

kolbo

Lainaus käyttäjältä: anssi k - 30 heinäkuu, 2008, 17:23:15
Kellon liikenneympyrässä kirkkaan punanen kolmoskoppanen supra bongattu tänään klo 14:30...

Se olin minä...  ::) En kyllä siitä punasen kirkkaudesta tiiä ku on aika haalistunut maali tuossa.

anssi k

Jätkällä hienot vanteet autossa :) ite olin sillo liikenteessä punasella mx-3:lla, siit sun nokan edestä koukkasin haukipudasta kohti

Raksteri

Oliko lupilaisia joka tuli tänään vastaan alavudella harmaa MK3?

Jimi

Ykkösen Aristo havaittu martinsillan kupeessa Turussa n. 20.30 maissa.. Olin menossa itse DBTL:ään. No sieltä lähdettäessä torin suuntaan ykkösen aristo taas bongattiin aurakadulta old bankin kohdalla n. 00.40. Itse jatkoin Onnelan suuntaan. Noo.., aurakatua vastaan tuli taidemuseon mäeltä ykkösen aristo jälleen kerran noin vähän ennen 01.00, kääntyi wiklundin suuntaan.. Miten pitkään olitte liikenteessä?  :D
'91 Aristo

Patrikek

Lainaus käyttäjältä: Hghg - 01 elokuu, 2008, 04:18:38Miten pitkään olitte liikenteessä?  :D
Ennen kuutta jo kotona. ;D

Tosin ykkönen luovutti jo yhden jälkeen. :P
Celica ZZT231 -05
Lexus GS450h -06
Rav4 2AD-FHV -13

OspreY

Lainaus käyttäjältä: Patrikek - 01 elokuu, 2008, 12:11:39
Tosin ykkönen luovutti jo yhden oluen jälkeen. :P

Se on sellaista.  :toothy10:
Huomasitteko että morjestelin teille kun olitte koulukadun nesteellä lepotauolla.?

Toyota Supra 3.0i  turbo targa man. vm.-91
----------------------------------------------------------------------------------
Toyota MarkII tourerV 1,5jz-Gte vm.93 TurboTaxi projekti
-----------------------------------------------------------------------
Soarer Gz20 -86 jeizii manuel.

Sono

No kukas oli rusan shellil tänään 22,00-23,00 hopeisel aristol?? lavan nostin pystyyn mut katoit ku jeesusta prkl  ;D Just aikasemmin näytin tyypeille miten aristo liikahtaa   :whip2:  Itel tumman sininen aristo, millä cruisailin ohitte... ariston tilal kyl on teksti GS300  :yum:
"ääni korvaa puuttuvan tehon"

Toyota Aristo 3.0L -94

edwarde

Olinko se minä? ;D

Kyllä olin. :headbang:

BlackSupra

Aika järkevä topikki tämä tämmönen... :tard:
Mää se olin!!! Aina,kaikkialla.  :icon_geek:
Lexus IS 220d -10

Lehtonen

Kuka on ollut kiinnostunut myynnissä olevasta duunikaverin mustasta Celica Suprasta?
Toyota Aristo 2JZGTE -91 * MYYTY
Nissan 200SX SR20DET -91
Honda Accord Tourer at KA24 -04

rämeairo

Punainen mk3 suppe riihimäen hämeenkadulla tuli perään tänään klo 14.30 Onko klubilaisia?
Liiallisesta väännöstä pääsee eroon isommalla turbolla