Olitko se sinä? (-08)

Aloittaja Venom, 03 tammikuu, 2008, 21:04:21

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Tn2k

sininen mr2 riksun abc perjantaina lupilaisii ? :O
ta60 project : sr20det
jz80 kesä käyttis

SupraSpeed

Lainaus käyttäjältä: Klemma - 29 elokuu, 2008, 19:37:54
Kuka tunnustaa revittäneesä tänään tykkimäes (kouvolas) valkosel mk4 supil??  :thumbsup:
Minä olin... ;D

Sono

kukas oli mustal pallolamppu kelkal hyvinkään sairaalalla 14,30 ja siitä ku lähin ni musta nelos supe oli parkis aleksiskiven kadul lupilaisii?
"ääni korvaa puuttuvan tehon"

Toyota Aristo 3.0L -94

emk67

Oulussa Postin (Itellan) parkkipaikalla jo pidemmän aikaan näkyny aamuisin valkoinen Supra, ei hajua kenen, mutta oiskohan jäsen?
Erkki "Eki" Kursu p.0500700419 Oulu/Jääli

Toyota Supra MK3 2JZ-gte VVT-i (Holset HX40 Super) -92
Lexus GS450h -07

Ero

Lainaus käyttäjältä: pas2 - 27 syyskuu, 2008, 01:38:25
koulukadun nesteellä bongattu musta mk3 supra puuhakilvillä  :)
saattoi olla munki auto mutta siinä ei kyllä ooo enää puuhakilpiä...
supraa voisi verrata hyvännäköiseen virolaiseen huoraan.
Monet sitä haukkuu ja harva sen uskaltaisi
itselleen hommata,mutta kaikki haluaisi sitä
kuitenkin kokeilla.

pas2

Lainaus käyttäjältä: Ero - 29 syyskuu, 2008, 23:48:02
saattoi olla munki auto mutta siinä ei kyllä ooo enää puuhakilpiä...
voipi olla ainakin sun avatarista päätellen  :)
7m-gte 237.5kw 470nm

Tn2k

punainen 3 supra turussa nestellä :) 15 pintaan oisko ? :O:)
ta60 project : sr20det
jz80 kesä käyttis

Kusti

Kukas ajeli Vihdintietä Helsinkii päi vihreellä(?) aristolla tossa pari tuntia sitte?

Hencca

painajaissaarella keksisuomessa tuli nähtyä muistaakseni clubilaisen aristo oman katiskan vierellä, ja tais joku mörri kuski kans viihteellä :icon_rr: jahas, ja muutto ruotsii aamulla edes :whip2:
Supra 3.0 TT -93 TokyoStreetDrfitBatMobileTupperwareAinavaiheessaJneJne...
http://www.madmotors.co.uk/ Car Of The Month--> December `09
http://www.madmotors.co.uk/catalog/cotm-henri-kuntsi-matt-black-toyota-supra-p-25283.html

Nickke

Lainaus käyttäjältä: Hencca - 06 lokakuu, 2008, 00:37:58
muistaakseni clubilaisen aristo oman katiskan vierellä, ja tais joku mörri kuski kans viihteellä :icon_rr: jahas, ja muutto ruotsii aamulla edes :whip2:

Muistat oikein :D kovat oli messut  :toothy10:
JZS147
Ei oo tulossa mittään.

Supra turbo

Kukas ajeli perässä tänään Järvenpäässä Mustalla turbo celicalla puuhakilvillä puol yhen aikaa? Ajelin edellä.

Express van 2500 6,5TD

EX:Supra Turbo targa vm:91

Cylon

Tazka ajeli Cellulla vastaan Keljon markettien ympyrässä, et huomannu mokoma vaikka toinen musta tuli vastaan!  :whip2: Duuniin menossa? :)
Mazda 6 MPS -06
Ex: Mazda 6 Sport Wagon 2.0TD Active -07
Ex: Toyota Celica 2.0 GTi ST182 -90

** Kun itse tekee, saa sellaisen kuin tulee. **

Äspee^^

tiistai illalla powerdosen aristo pyyhkäs nollakulutuksella turun ratapihankadulla.. kuokin lavetin päällä tosin.. ::)

Tem

...ei se enää oo dosen, vaikka tarrat vielä onkin ;)
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1

Nickke

JZS147
Ei oo tulossa mittään.

moppitukka

puna musta celica eilen kaustisella
ei se mitään huohota

tomppae

Hopeinen orkkis mkiv Järvenpäässä Mannilantien varressa parkissa. Ei oo vissiin ennen siinä ollu?

TuJu

Lainaus käyttäjältä: tomppae - 12 lokakuu, 2008, 22:01:46
Hopeinen orkkis mkiv Järvenpäässä Mannilantien varressa parkissa. Ei oo vissiin ennen siinä ollu?

On se siinä ollu parkissa aikaisemminkin  ;) Eilen oli niin kauniit säät ajella  8)
Supra MKIV -94 Euro Precision T76 CEA + TMS AT stage2 + TMS tq 3500 stall

tomppae

Lainaus käyttäjältä: TuJu - 13 lokakuu, 2008, 14:25:04
On se siinä ollu parkissa aikaisemminkin  ;) Eilen oli niin kauniit säät ajella  8)
Tjaah aika usein ajan siitä, mut kai en oo puusilmänä huomannu ku siin on niin paljon autoja ympärillä aina  :)

Sono

Tänään tuli riksus vastaan iha saleen joku klubilainen meinaan kyttäs nii paljo :D eli kukas oli liikentees :O
"ääni korvaa puuttuvan tehon"

Toyota Aristo 3.0L -94

Ero

kuka oli tossa perjantai yöllä valkosella soarerilla Turun keskustassa? tuli vähän otettua skabaa mutta ei pysyny supra sorkun rinnalla ku oli supra täynnä väkeä  ;D ens kerralla uudelleen tyhjällä autolla ja paremmalla pidolla...
supraa voisi verrata hyvännäköiseen virolaiseen huoraan.
Monet sitä haukkuu ja harva sen uskaltaisi
itselleen hommata,mutta kaikki haluaisi sitä
kuitenkin kokeilla.

ss-works

Lainaus käyttäjältä: Ero - 20 lokakuu, 2008, 11:05:57
kuka oli tossa perjantai yöllä valkosella soarerilla Turun keskustassa? tuli vähän otettua skabaa mutta ei pysyny supra sorkun rinnalla ku oli supra täynnä väkeä  ;D ens kerralla uudelleen tyhjällä autolla ja paremmalla pidolla...
yleensä pito paranee jos lisää painoa :icon_scratch: ::)

Strabe

Lainaus käyttäjältä: Ero - 20 lokakuu, 2008, 11:05:57

Ei taida tämä kyseinen sälli kuulua kerhoon..
JZZ30 vm.91

Baz

Ilmeisesti olen tänään kaksi kertaa bongannut zeppis nimellä kirjoittelevan Soarerin ??? Ensin n. klo. 11.20 Maksjoentiellä Special Mobilin kohdalla ja toistamiseen n. 15.30 25:lla kotiinpäin mennessäni. Itse ajelin molemmilla kerroilla tumman sinisellä Imprezalla vastaan :)
Nyt kyllä näyttää siltä ettei hyvältä näytä...

pas2

Lainaus käyttäjältä: Strabe - 20 lokakuu, 2008, 13:54:23
Ei taida tämä kyseinen sälli kuulua kerhoon..
tarkoitatko audio-hellmanin tyyppiä? en ainakaan oo sitä bongannu täältä sivuilta
7m-gte 237.5kw 470nm

Tem

Laita Ero sellanen 1.5bar, ni alkaa sullakin olla mahiksia. :P
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1

zeppis

Lainaus käyttäjältä: Baz - 20 lokakuu, 2008, 16:43:21
Ilmeisesti olen tänään kaksi kertaa bongannut zeppis nimellä kirjoittelevan Soarerin ??? Ensin n. klo. 11.20 Maksjoentiellä Special Mobilin kohdalla ja toistamiseen n. 15.30 25:lla kotiinpäin mennessäni. Itse ajelin molemmilla kerroilla tumman sinisellä Imprezalla vastaan :)

No prkl katoinkin et onpa siisti imppu  :)
Olin testiajolla kun vihdoinkin sain sorsan toimimaan kunnolla. Oli menny ahtoputki halki niin ei keränny paineita ku 0,4-0,5bar. No nyt sit onkin hieman enemmän.  ;D
No seuraavalla kerralla tuu ihmees poikkee siihe tynninharjulle vianorin takapihalle morjestaa.  :)
Siellä mä notkun päivästä toiseen :)