Olitko se sinä? (-09)

Aloittaja Jonsku, 01 tammikuu, 2009, 22:02:42

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

jarppa

hopee ja musta mkiv kävi myös kääntymässä nihtisillan abc puolenyönaikaan..kun oltiin siinä caldinalla ja celicalla istumassa.taisitte saada poliisit perään siitä rampista kun poistuitte...ainakin pillit päällä siihen sunntaan välittömästi lähti.no niin saatiin mekin tuntia takaperin kun poistuttiin ramppia helsinkiin päin niin moottoripyöräpollarihan se siellä kykki.
ei riemulla rajaa kun celica supralla ajaa! :)

VsQ

Lainaus käyttäjältä: kolbo - 04 elokuu, 2009, 22:53:46
Joo siitä tuli ohi ajettua noihin aikoihin  :wave: En kyllä hoksannu että joku ois morjestellu.
Huomasin kyllä ettet huomannu :D
Lainaus käyttäjältä: emk67 - 07 elokuu, 2009, 21:13:15
Sininen Celica-Supra ponkailtu Oulussa Laanilan kohdilla. En nyt muista nicciä, mut moikkailinkin.
Minähä se, komeet äänet celicassa kyllä  :headbang: Isä vaan (kateelisena?) meinas että haisis vähän öljylle...
Mk2 CelicaSupra aut. "Yoda"

Sono

Lainaus käyttäjältä: fcs - 08 elokuu, 2009, 11:42:12
Eilen illalla puolen yön aikaan oli rusalla parkissa kolme MKIV supraa. Pari hopeeta ja yks musta. Ketäs oli. Ihastelin niitä autoja siinä :yum:

E: Ainiin ja kaks valkosta MKIV supraakin oli myöhemmin illasta rusalla.

Juu rusalla niit supei pyöri ja paljo. pitäny varmaan jtn miittinkiä :D
"ääni korvaa puuttuvan tehon"

Toyota Aristo 3.0L -94

Tn2k

musta mkiv tuli vastaan kehä 3sellä idästäpäin ...
ta60 project : sr20det
jz80 kesä käyttis

LiquidStone

Muistaakseni punainen mk3 supra peräkoukulla varustettuna ja kärryt perässä tuli vastaan jossain vaiheessa eilen. Ajasta ei jostain syystä ole niin tarkkaa tietoa...

Niin ja paikkahan Oli Rauman sataman tuntumassa

Krister

Klaukkala / Nurmijärvi alueella musta MKIV JDM..

Strabe

Eilen tais tulla ero vastaan mk3sella suprallaan paalupaikan luona? Lisäksi yks punainen Mkiv(JDM) ja musta mkiv(nou lama model:D) turun keskustassa.
JZZ30 vm.91

Venom

Bongattu puoli tuntia sitten Äänekoskella punainen MKIII targa, kotakennäänsalmen sillalla.
Tulin valkosella 4runnerilla vastaan mutta ei tainnut kuskia huomata morotteluja..
-91 Supra JZA70 1JZ-GTE
-91 Supra JZA70 1JZ-GTE
-91 Supra JZA70 xx-xx
-04 Caldina ST246 3S-GTE

sphinxi

Lainaus käyttäjältä: Venom - 09 elokuu, 2009, 13:59:48
Bongattu puoli tuntia sitten Äänekoskella punainen MKIII targa, kotakennäänsalmen sillalla.
Tulin valkosella 4runnerilla vastaan mutta ei tainnut kuskia huomata morotteluja..

Kukas ajeli perjantaina vastaan nelostiellä ennen jyväskylää tummanvihreellä sorkulla? myös bongattu mk3 supe jyväskylässä, ajeli takana motarilla.

Taisinpa olla minä =)
Guitar Gangsters & Cadillac Blood

Core

Kenen tummansininen kolmoskoppanen tänään ullanlinnassa lähellä viiskulmaa parkissa?
Jotkut sanovat Ferrari Enzoa Ferrarin lippulaivaksi, mutta todellisuudessa Ferrari ei ole ikinä tehnyt laivoja, vain autoja

TumppU

Kellähän lie muulla, kuin Sphinxillä kolmoskoppanen ja punainen Supra Oulussa? On tullu monesti VRJ:n Volvoa vastaan..  ::)
Lexus GS300 (2JZ-GE)
Supra JZA70 (1JZ-GTE)

Core

Okei kaksi vaihtoehtoa, joko mä oon niin sokea että luulen vaan nähneeni supran tai sitten pääkaupunkiseudulla klubilaisia ollaan vaan minä ja vase... Nimittäin viimeset kymmenen postia mitä oon bongannut ei ole tunnistettu :tard:
Jotkut sanovat Ferrari Enzoa Ferrarin lippulaivaksi, mutta todellisuudessa Ferrari ei ole ikinä tehnyt laivoja, vain autoja

Juhani

Lainaus käyttäjältä: Core - 10 elokuu, 2009, 11:17:02
Okei kaksi vaihtoehtoa, joko mä oon niin sokea että luulen vaan nähneeni supran tai sitten pääkaupunkiseudulla klubilaisia ollaan vaan minä ja vase... Nimittäin viimeset kymmenen postia mitä oon bongannut ei ole tunnistettu :tard:

Tai et vain ole bongannut kaikkia klubilaisia...  ;)
Toyota Supra MKIII Turbo -86, ex
Toyota Supra MKIV TT 6v -93, ex
Mitsubishi Legnum VR-4 5v -01, ympärivuotinen käyttis
Toyota Aristo -99

laamaporo

Lainaus käyttäjältä: Juhani - 10 elokuu, 2009, 11:49:29
Tai et vain ole bongannut kaikkia klubilaisia...  ;)

Tai sit ne on ollu virolaisia?   ::)

1994 Toyota Supra MKIV TT 6spd Eurospec 3.4L
1988 Toyota Supra Turbo MKIII 5spd Eurospec
2012 BMW M550d

kolbo

Lainaus käyttäjältä: TumppU - 10 elokuu, 2009, 01:02:45
Kellähän lie muulla, kuin Sphinxillä kolmoskoppanen ja punainen Supra Oulussa? On tullu monesti VRJ:n Volvoa vastaan..  ::)
Täältä löytyy yksi punainen kolmoskoppanen. :wave:

Core

Lainaus käyttäjältä: laamaporo - 10 elokuu, 2009, 13:29:21
Tai sit ne on ollu virolaisia?   ::)
eiku viimeksi kun bongasin oli suomikilvet, ilmeisesti germaanituonti koska takana luki"mit ABS" :toothy10:

VsQ

Lainaus käyttäjältä: kolbo - 10 elokuu, 2009, 13:48:02
Täältä löytyy yksi punainen kolmoskoppanen. :wave:
Ajelitko vastaan sinistä Celica Supraa nallikarissa viimeviikolla? Muistelisin että tuli punanen kolmoskoppanen isoilla vanteilla vastaan ja morjestin :P
Mk2 CelicaSupra aut. "Yoda"

kolbo

Lainaus käyttäjältä: VsQ - 10 elokuu, 2009, 17:04:13
Ajelitko vastaan sinistä Celica Supraa nallikarissa viimeviikolla? Muistelisin että tuli punanen kolmoskoppanen isoilla vanteilla vastaan ja morjestin :P
Kyllä, näin pääsi käymään.  :icon_smile:

Core

Vase meni kauppaan, jätkä vissiin kelas et kuka pelle tuli jotain selittää >:D

jarppa

Lainaus käyttäjältä: jarppa - 08 elokuu, 2009, 12:53:42
hopee ja musta mkiv kävi myös kääntymässä nihtisillan abc puolenyönaikaan..kun oltiin siinä caldinalla ja celicalla istumassa.taisitte saada poliisit perään siitä rampista kun poistuitte...ainakin pillit päällä siihen sunntaan välittömästi lähti.no niin saatiin mekin tuntia takaperin kun poistuttiin ramppia helsinkiin päin niin moottoripyöräpollarihan se siellä kykki.

ei oo vielä kukaan tunnustanu kaahaustaan... :police:

vase

Lainaus käyttäjältä: Core - 10 elokuu, 2009, 18:08:12
Vase meni kauppaan, jätkä vissiin kelas et kuka pelle tuli jotain selittää >:D

Itseasiassa oli pikkuveikka joka kävi. Kysy tunnenko jotain securitas jätkiä, wtf..  :laugh:

vase

Lainaus käyttäjältä: jarppa - 10 elokuu, 2009, 19:08:40

ei oo vielä kukaan tunnustanu kaahaustaan... :police:

Eikä varmaan kannata tunnustaakkaan.

jarppa

Lainaus käyttäjältä: vase - 10 elokuu, 2009, 19:44:18
Eikä varmaan kannata tunnustaakkaan.

kiinnostaa vaan että mahtoko se saada kiinni teidät..siihen malliin lähti perään ärjymään.. :)  no ei meilläkään käynny kaikilla kovinhyvin.. ;)

vase

Lainaus käyttäjältä: jarppa - 10 elokuu, 2009, 21:11:49
kiinnostaa vaan että mahtoko se saada kiinni teidät..siihen malliin lähti perään ärjymään.. :)  no ei meilläkään käynny kaikilla kovinhyvin.. ;)

jaa-a, enpä tiedä tästä jutusta mitään.  :)

Tn2k

valkoinen mkiv rusalla ... ei taida olla kerhon poikia ?
ta60 project : sr20det
jz80 kesä käyttis

TuJu

Kukas ajelee valkoisella MKIV JDM:llä itä-Hakkilan seuduilla harva se päivä  ??? Siistin oloinen, on putkee, helmalevikettä  8)
Supra MKIV -94 Euro Precision T76 CEA + TMS AT stage2 + TMS tq 3500 stall

t3mmi

ainiin hartikaisen celica bongattu hämeenlinnan motarilla perjantaina ja maanantaina valkonen sorsa tuli vastaan seiskan pintaan lahden motarilla... :wave:
vähä pakkelia pintaan nii se on ku uus

Juzzo

Zoui'n supra löytäny uuden kodin Akaasta... Toijalan keskussa bongattu ja tervehdykset vaihdettu :wave:
Tarvii kyllä myöntää et on livenä ihan saatanan kähee  :P-<:
Got lip?

Lainaus käyttäjältä: Sound Performance;8655788Wrong,  Garrett created the sphere.... then God copied Garrett and made the Earth!

nr000001

Lainaus käyttäjältä: Juzzo - 11 elokuu, 2009, 19:18:15
Akaasta...

Kotimaan paikkakuntatietous nolla. Missä päin on Akaa?
1 3 5
├┼┼-╕ 1996 Supra euro spec. 2004 Impreza WRX STi.
2 4 6 R

Juzzo

Lainaus käyttäjältä: nr000001 - 11 elokuu, 2009, 19:34:18
Kotimaan paikkakuntatietous nolla. Missä päin on Akaa?
Kuntaliitokselle kiitos tästä uudesta nimestä, entinen Toijala&Viiala... 40 kilsaa mansesta motaria pitkin etelään.
Got lip?

Lainaus käyttäjältä: Sound Performance;8655788Wrong,  Garrett created the sphere.... then God copied Garrett and made the Earth!