Olitko se sinä? (-09)

Aloittaja Jonsku, 01 tammikuu, 2009, 22:02:42

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

OspreY

Lainaus käyttäjältä: Sidorifto - 03 syyskuu, 2009, 22:54:14
Joo kyllä sitä ihmetteleen saa tulla. Kunhan sen itselleni taas saan... toista viikkoa ollut miltei lainassa nyt :D

Saanko tulla työkalujen kanssa ihmettelemään?? voisin paria vakio osaa tulla lainaamaan tuohon omaan taxiin  :P

Toyota Supra 3.0i  turbo targa man. vm.-91
----------------------------------------------------------------------------------
Toyota MarkII tourerV 1,5jz-Gte vm.93 TurboTaxi projekti
-----------------------------------------------------------------------
Soarer Gz20 -86 jeizii manuel.

Jarppi

Lainaus käyttäjältä: nr000001 - 05 syyskuu, 2009, 23:02:46
Eurospec FTW!  8)
oikeesti 3x jos alle kirjoittaneen auto lasketaan. Ne on vaan nopeita (nopeimpia) :icon_biggrin:
JZA80

zeppis

Lainaus käyttäjältä: ponki - 05 syyskuu, 2009, 14:13:02
tn2k ja zeppis bongattu rusalla. parkkeerasin oman sorkun siihen teiän väliin ja kelasin n00bina klubilaisena morjenstaa mut kävelitte niin nopeesti autoillenne, niin en sit kerenny moikata :-\

ens kerralla sitten :D

No perhana. Tuu repii hihasta vaa :)
Joo tosiaan oli kauhea kiire syömään ettei vahingossa pääsis laihtumaan :)
Powered by:
Soarer -94
330D Man -00 Käyttis
VW Bora 1,9TDi 4Motion käyttis 2
Mitsubishi Evo IV -96 .Ex
Mercedez-Benz 2,3l 16v Cosworth -89 .Ex
VW Passat 1.9 TDI -02 (family waagoni) Ex.

JPS

Tänään siinä 18.30 aikoihin Tampereen rantatiellä ohitse suhautti ilmeisesti tämän http://www.nettiauto.com/toyota/soarer/2761559 ilmoituksen Soarer? Kuski ystävällisesti näytti peukkua ohi ajaessaan  :thumbsup: Itse olin sillä vanhalla sinisellä Corollalla :) -tutulta kuulin, että olis SupraClubin jäseniä-?
E: Nimimerkiksi paljastui -Buma- 

Corolla FX 1.6"GT-T"

Strabe

Joku tumma mk3 soarer Turussa lähellä kaskentien nestettä eilen alkuillasta..
JZZ30 vm.91

Osmo

Tänään jossain Ikaalisen ja Tampereen välissä huoltsikalta läks
ihan v*tun hieno valkoinen Chaser Tampereen suuntaan.
huh huh mitkä äänet :yum: Klubilaisia?
MKIV tt 6spd jdm

Andréy

Perjantaina tuli pongattua sininen celicasupra ja lauataina punanen mk3 supe ja sininen celicasupra ja musta celica oulussa marketeilla, olitko se sinä?  ;D
http://andrey.kuvat.fi/kuvat/

Supra MKIV TT 6 Speed J-Spec -94
Supra MKIV Na auto J-Spec -95 ex

buma

Lainaus käyttäjältä: JPS - 06 syyskuu, 2009, 22:02:39
Tänään siinä 18.30 aikoihin Tampereen rantatiellä ohitse suhautti ilmeisesti tämän http://www.nettiauto.com/toyota/soarer/2761559 ilmoituksen Soarer? Kuski ystävällisesti näytti peukkua ohi ajaessaan  :thumbsup: Itse olin sillä vanhalla sinisellä Corollalla :) -tutulta kuulin, että olis SupraClubin jäseniä-?
E: Nimimerkiksi paljastui -Buma- 

;D joo, meikä.. cruisingissa kuolattiin rollaa! Kaveri oli jo valmis ostamaan sitä ku tulikin sihautusta lähtiessä. Siinä mietittiin et millä koneella?
Lasikuituntuninkpuskurijaachtopaineruuviwhaatsiuhwhaaatsiu
soarer 4,0 V8 myyty romuna korjattavaksi
soarer 2,5 twin turbo ex
sierra cosworth 4wd ex
s13 ex
s14 ex
+ muut kokeilut ja härpättimet..

VsQ

Lainaus käyttäjältä: Andréy - 07 syyskuu, 2009, 00:39:14
Perjantaina tuli pongattua sininen celicasupra ja lauataina punanen mk3 supe ja sininen celicasupra ja musta celica oulussa marketeilla, olitko se sinä?  ;D
Sininen Celica Supra kuuluu mulle ;) ainaki toistaiseksi...myynnissä ku on :(
Mk2 CelicaSupra aut. "Yoda"

JPS

Lainaus käyttäjältä: buma - 07 syyskuu, 2009, 05:22:53
;D joo, meikä.. cruisingissa kuolattiin rollaa! Kaveri oli jo valmis ostamaan sitä ku tulikin sihautusta lähtiessä. Siinä mietittiin et millä koneella?

Suurinpiirtein puolet tuosta 1JZ:sta  ;D eli Turbo starletin 1.3l hieman muokattuna.

Corolla FX 1.6"GT-T"

buma

:thumbsup: jäätävän hieno laitos!
soarer 2,5 twin turbo ex
sierra cosworth 4wd ex
s13 ex
s14 ex

Amaria

Lainaus käyttäjältä: Tn2k - 05 syyskuu, 2009, 15:45:11
tehdään sillee .nälkä iski , siksi niin nopeat jalat ...

ei sitä zeppistä tarvii pelätä vaikka vanha onkin  ;D

mäkin taisin siellä pojan ja paapan "lihan metsästysreissulla" koittaa pysyä perässä...  :tongue8: :toothy12:

tomppae

Tumman sininen tai joku vihertävä lhd mkiv bongattu Järvenpäässä mannilantien ja helsingintien risteyksestä. Orkkikselta näytti päälle päin.

JPS

Corolla FX 1.6"GT-T"

Strabe

Noin klo.18 turussa tamperentien prisman liki valkoinen sorkku vastaan.Siirtokilvissä jne.Suikkilassa mk2 sininen aristo koekilvillä.
JZZ30 vm.91

JPS

1 kpl palanut supra bongattu Tammer-Auton takapihalta (jo jonkun aikaa sitten), kerholaisen? Jos joku tietää, niin mitä on mahtanut tapahtua kyseiselle supelle kun kajuutta palanut  :-\

Corolla FX 1.6"GT-T"

MM

Lainaus käyttäjältä: JPS - 07 syyskuu, 2009, 22:31:30
1 kpl palanut supra bongattu Tammer-Auton takapihalta (jo jonkun aikaa sitten), kerholaisen? Jos joku tietää, niin mitä on mahtanut tapahtua kyseiselle supelle kun kaluutta palanut  :-\

Samaa katselin kanssa viime perjantaina kun siellä tuli käytyä.

Suprahero

Ehdotan hiljaista hetkeä.
"Image is nothing, speed is everything"

taysmehu

Sidorifto

Lainaus käyttäjältä: Osmo - 06 syyskuu, 2009, 22:26:27
Tänään jossain Ikaalisen ja Tampereen välissä huoltsikalta läks
ihan v*tun hieno valkoinen Chaser Tampereen suuntaan.
huh huh mitkä äänet :yum: Klubilaisia?

Koskahan joku bongaaja tietää kerrasta auton oikein :D minä se olin, mutta auto on mark 2.
Toyota Mark II - Doriftoo stailooo
+ talvikostaja Volvo 240 dl
Ex.
Evolution V
Evolution IV
Bmw(t) e30 2,7 m-technik 2, 535i, e30 2,7 d-edition, e30 325i
Fiesta RSTurbo 248hp
Volvo 340gl

Osmo

Lainaus käyttäjältä: Sidorifto - 08 syyskuu, 2009, 15:25:45
Koskahan joku bongaaja tietää kerrasta auton oikein :D minä se olin, mutta auto on mark 2.

No helkkeri näyttää ihan Chaserilta :angry5:
MKIV tt 6spd jdm

Core

Lainaus käyttäjältä: Osmo - 08 syyskuu, 2009, 17:17:36
No helkkeri näyttää ihan Chaserilta :angry5:
Ei oo niin suurta eroo etteikö jäisi vauhdissa miettimään mikä se oli, hyvä ettet kuitenkaan luullut saksalaiseksi :icon_biggrin:
Jotkut sanovat Ferrari Enzoa Ferrarin lippulaivaksi, mutta todellisuudessa Ferrari ei ole ikinä tehnyt laivoja, vain autoja

Zoui

Lainaus käyttäjältä: JPS - 07 syyskuu, 2009, 22:31:30
1 kpl palanut supra bongattu Tammer-Auton takapihalta (jo jonkun aikaa sitten), kerholaisen? Jos joku tietää, niin mitä on mahtanut tapahtua kyseiselle supelle kun kajuutta palanut  :-\

Tuollainen tuho siellä tosiaan on pihalla...

:'(

buma

Vaikuttaa ilkivallalta.. Mulle toi spoikka! ;D edit. menee varmaan avkoolle.. Saiskohan tosta kalua..? ::)
soarer 2,5 twin turbo ex
sierra cosworth 4wd ex
s13 ex
s14 ex

Zoui

Lainaus käyttäjältä: buma - 08 syyskuu, 2009, 20:57:02
Vaikuttaa ilkivallalta.. Mulle toi spoikka! ;D edit. menee varmaan avkoolle.. Saiskohan tosta kalua..? ::)

Äkkiä kattomalla näytti konehuoneesta lähteneen, eli aika valmis on paketti.

taysmehu

Ei välttämättä ole lähtenyt konehuoneesta... Palomiehen tehtävä on sammuttaa ja estää lisävahinkojen tulo, eli konepelti on revitty auki ja akulta katkottu piuhat.
Kun tuo pelti näyttää enemmältikin jerkutetulta eikä lämmenneeltä. :icon_salut:

JPS

Juu konepelli ei oo lämmennyt -> maalit vielä ehjät, sen sijaan tuo loppu koppa on kyllä niin vääntynyt että huh huh.. aina tekee niin pahaa katsella tuota.

Corolla FX 1.6"GT-T"

Juzzo

Onks toi lukittujen porttien takana... vois tarvita varaosia jiizetaan  :icon_pirat:
Got lip?

Lainaus käyttäjältä: Sound Performance;8655788Wrong,  Garrett created the sphere.... then God copied Garrett and made the Earth!

buma

;D muahaha! Porukalla vääntään!
soarer 2,5 twin turbo ex
sierra cosworth 4wd ex
s13 ex
s14 ex

OspreY

Lainaus käyttäjältä: Core - 08 syyskuu, 2009, 19:47:05
Ei oo niin suurta eroo etteikö jäisi vauhdissa miettimään mikä se oli, hyvä ettet kuitenkaan luullut saksalaiseksi :icon_biggrin:

Chaser, markII tai cresta. Kaikki niin saman näköisiä autoja että kaveritkin kysyy nähdessään että mikä toi oli niistä vaikka reilu vuoden päivät tuota minun kopperoani katselleet  ;D

Toyota Supra 3.0i  turbo targa man. vm.-91
----------------------------------------------------------------------------------
Toyota MarkII tourerV 1,5jz-Gte vm.93 TurboTaxi projekti
-----------------------------------------------------------------------
Soarer Gz20 -86 jeizii manuel.