Olitko se sinä? (-10)

Aloittaja LiquidStone, 01 tammikuu, 2010, 04:12:48

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tonb

Sinä joka ajelit Tikkurilassa n.klo21 aikaa tänään eli 9.4.2010 mkiv supralla, vihaan sinua.
JDM 1994 Supra 3.0 twinturbo, 6-speed

Strabe

Lainaus käyttäjältä: Tonb - 09 huhtikuu, 2010, 22:07:09
Sinä joka ajelit Tikkurilassa n.klo21 aikaa tänään eli 9.4.2010 mkiv supralla, vihaan sinua.

Miks? ;D
JZZ30 vm.91

Tonb

Lainaus käyttäjältä: Strabe - 09 huhtikuu, 2010, 22:18:36
Miks? ;D

No sanotaanko, että ei mennyt katsastus ihan putkeen ja juuri oli suurin vitutus laskenut. Olin kaupasta tulossa kotiin päin niin eiköhän tuo kyseinen yksilö kukaonkaan niin pamahda vastaan! Kaupalta meille on joku 2km ja siinä matkalla jo joku kerkee pilaa lopunkin päivän!
JDM 1994 Supra 3.0 twinturbo, 6-speed

Performance Imports

Lainaus käyttäjältä: gyntha - 09 huhtikuu, 2010, 17:13:23
Oulun ja Kempeleen välillä (Limingantie?) bongattu puoli viiden aikoihin hopean värinen mkIV supra. Tunnustaako kukaan

Jätkät ulkoilutti firman myyntiautoa!  :)

t. Christian

hamsu

Lainaus käyttäjältä: Osmo - 07 huhtikuu, 2010, 22:17:44
Tänään 7.4 neljän kieppeillä Lahdessa Renkomäen ABC:n kohdalla valkoinen nelos supra, veilside koripalasilla menossa Helsinkiin päin, olitko se sinä?

jo siinä klo.16maissa ni sit tod.näkösesti minä ku niihin aikoihin tulee töistä lähettyä..

Tn2k

hopeinen gt4 nähty martsarin kaupan pihalla
ta60 project : sr20det
jz80 kesä käyttis

anttj

Jaha punanen mkiv bongattu tuusulassa, kuulemma vauhtia niin paljon että kortti heti pois!  :whip2:
Anybody can do my job, but nobody can be me.

Kusti

Lainaus käyttäjältä: coren - 05 huhtikuu, 2010, 16:51:09
Ja taas Nissan GT-R, tälläkertaa Hgin messukeskuksen parkissa :D Väriltään musta, ja pitää sanoa ettei se ainakaan likaisena ollut mikään sytyttävä laitos..
Yhtään Supraa ei näkynyt, missä lienee pyörineet.

Tais tulla sama vehe vastaa tänää tuolla jumbon kohilla.

Tem

Lainaus käyttäjältä: Kusti - 10 huhtikuu, 2010, 19:57:57Tais tulla sama vehe vastaa tänää tuolla jumbon kohilla.

Jokos Kustilla muuten on Supra, kun ikääkin on jo profiilin mukaan kortin verran? 8)
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1

mfl

Tänään klo 18 Kokkolassa valkoinen MK3 Supra. Joku täältä?
Harrastepeli: RHD Toyota Supra MK3
Käyttöpeli: MB W124 "superturbo"

Kusti

Lainaus käyttäjältä: Tem - 10 huhtikuu, 2010, 20:51:07
Jokos Kustilla muuten on Supra, kun ikääkin on jo profiilin mukaan kortin verran? 8)
;D Nii... no tuota... ei vielä  :P
Onhan täällä tullu pyöriskeltyä vissii viimeset neljä vuotta, mut jos maltatte vielä toiset neljä ni ehkä sitte.  :headbang:

Edit: Olen tainnu viihtyä pidempää ku keskiverto 15vee "ajattelin ostaa supran parin vuoden päästä" lippispää  :icon_salut:

jarppa

Lainaus käyttäjältä: Kusti - 10 huhtikuu, 2010, 22:30:37
;D Nii... no tuota... ei vielä  :P
Onhan täällä tullu pyöriskeltyä vissii viimeset neljä vuotta, mut jos maltatte vielä toiset neljä ni ehkä sitte.  :headbang:

Edit: Olen tainnu viihtyä pidempää ku keskiverto 15vee "ajattelin ostaa supran parin vuoden päästä" lippispää  :icon_salut:

kusti ei millään vaparin väännöillä alota vaan säästää suoraan turbo malliin...  :thumbsup: :thumbsup:
ei riemulla rajaa kun celica supralla ajaa! :)

Kusti

Lainaus käyttäjältä: jarppa - 11 huhtikuu, 2010, 00:27:46
kusti ei millään vaparin väännöillä alota vaan säästää suoraan turbo malliin...  :thumbsup: :thumbsup:

;D joo eihän tässä uskalla vaparia ostaa ku siinä on nii hurja alavääntö että lähtee pian lapasesta. Vai miten se oli ??? :P

soku1

Valkonen MKIV nähty tänään Turun yleisimmällä "homo"parkkiksella"kun yritettiin älyttää Turun nopeinta OOPPELIA....näytti kyl ton arb....supralta...

OspreY

Lainaus käyttäjältä: soku1 - 11 huhtikuu, 2010, 01:16:37
Valkonen MKIV nähty tänään Turun yleisimmällä "homo"parkkiksella"kun yritettiin älyttää Turun nopeinta OOPPELIA....näytti kyl ton arb....supralta...

Missäs Turussa tuollainen yleinen "homo parkkis" sitten sijaitsee.

Toyota Supra 3.0i  turbo targa man. vm.-91
----------------------------------------------------------------------------------
Toyota MarkII tourerV 1,5jz-Gte vm.93 TurboTaxi projekti
-----------------------------------------------------------------------
Soarer Gz20 -86 jeizii manuel.

Arben

Lainaus käyttäjältä: OspreY - 11 huhtikuu, 2010, 01:50:49
Missäs Turussa tuollainen yleinen "homo parkkis" sitten sijaitsee.

varmaankin teatterin parkkis ::)  siel mä ainakin olin today.

Juzzo

Lainaus käyttäjältä: arben - 11 huhtikuu, 2010, 02:18:06
varmaankin teatterin parkkis ::)  siel mä ainakin olin today.
Kysymys kuuluukin mitä sä teit siellä? Ekkai ny supramies sentään...  :icon_flower:
Got lip?

Lainaus käyttäjältä: Sound Performance;8655788Wrong,  Garrett created the sphere.... then God copied Garrett and made the Earth!

Arben

Lainaus käyttäjältä: Juzzo - 11 huhtikuu, 2010, 04:03:51
Kysymys kuuluukin mitä sä teit siellä? Ekkai ny supramies sentään...  :icon_flower:

siis joo..en kyl tiiä mistäs joku nyt tollasen nimen sillekkin paikalle on keksinyt..ja ei,hetero olen khyl 8)

reaper

Valkoinen MkIV juuri spotattu ajamassa Riston takana Mäntsälän keskustassa ja poikkeamassa sitten linja-autoasemalle.
Ei rahaa, ei aikaa eikä taitoa. Onneks on tuuria.

gEmaLi

kukas eile ajeli vaaleanpunasel celical mun vierest vinoparkilla ja muija morottikin hanttarin puolelta? ja onhan tota teatterin parkkista aina sanottu homo parkkiks, tiedä sitten miks :/

nr000001

Lainaus käyttäjältä: gEmaLi - 11 huhtikuu, 2010, 15:03:37
ja onhan tota teatterin parkkista aina sanottu homo parkkiks, tiedä sitten miks :/

Ehkä pojat siellä parkissa istuessaan ovat miettineet minkä nimen tälle alueelle antaisi...  ;D
1 3 5
├┼┼-╕ 1996 Supra euro spec. 2004 Impreza WRX STi.
2 4 6 R

Nickke

Musta Chaseri vai mikä se oli, Bongattu Jyväskylässä ylistönmäellä bussipysäkiltä. Olisko ollu joskus kuuden aikaan. Ja siitä reilu tunti, niin musta mk3 postiauto Kuokkalan keskustassa.
JZS147
Ei oo tulossa mittään.

Takaaveto

Lainaus käyttäjältä: Nickke - 12 huhtikuu, 2010, 20:40:27
Musta Chaseri vai mikä se oli, Bongattu Jyväskylässä ylistönmäellä bussipysäkiltä. Olisko ollu joskus kuuden aikaan. Ja siitä reilu tunti, niin musta mk3 postiauto Kuokkalan keskustassa.
Oliko musta ja posti, vai tumman vihree ja lhd? Mä ainakin oajoin ohi siitä ja huomasin takavasemmalla ohi menneen harmaan ariston(ko)?
GTE -91
Käyttiksen virkaa volga s80 ja diesel...

fcs

Eilen illalla joskus ennen yhdeksää musta jdm MKIV supra Keravalla. Kukas oli?

coren

valkoinen mk3 facelift rautatieaseman kulmilla turussa. välillä näkee näitäkin ;)
Supra mkIII -0.0.87/92
BMW M5 -01
"Harmittaa vaan kun tein paljon turhaa työtä. Öljyn mittatikku pääsi irtoamaan ni tuli sit uudet mobilin öljyt tallin lattialle. Kasaus vaiheessa tökkäsin vahingossa moottorin päällä olleen olut tölkin nurin ja se tietenki kaatu avoinna olleesta öljyn täyttö korkista sisään koneeseen..." @BTCF :D

Nickke

Lainaus käyttäjältä: Takaaveto - 12 huhtikuu, 2010, 22:12:32
Oliko musta ja posti, vai tumman vihree ja lhd? Mä ainakin oajoin ohi siitä ja huomasin takavasemmalla ohi menneen harmaan ariston(ko)?

Aurinko saatto tehä tepposet siinä, ja mallin huomioonottaen oletin automaattisesti että se on rhd :D Alaosa on harmaa ja yläosa on helmiäsvalkonen mulla  ;)
JZS147
Ei oo tulossa mittään.

krafts

Lainaus käyttäjältä: Nickke - 12 huhtikuu, 2010, 20:40:27

Minut bongasit ylistönmäeltä. Auto on kyllä vihreä sattuu vain erehdyttävästi näyttämään mustalta :)
JZX 100 - Chaser, Tourer V

coren

Lainaus käyttäjältä: coren - 13 huhtikuu, 2010, 15:12:21
valkoinen mk3 facelift rautatieaseman kulmilla turussa. välillä näkee näitäkin ;)

parkissa, pihassa..
Supra mkIII -0.0.87/92
BMW M5 -01
"Harmittaa vaan kun tein paljon turhaa työtä. Öljyn mittatikku pääsi irtoamaan ni tuli sit uudet mobilin öljyt tallin lattialle. Kasaus vaiheessa tökkäsin vahingossa moottorin päällä olleen olut tölkin nurin ja se tietenki kaatu avoinna olleesta öljyn täyttö korkista sisään koneeseen..." @BTCF :D

ToniH

tuliko gemali tänää vastaan kaupunginvaraston kohdilla ?

Ethan_Hunt(toyotafreak)

Lahti noin klo 16:30-17:00 mytäjäisten risteys
nähty valoissa hennalan suunnalta tullut metallihohtopunainen mk 3 supra , morjestettu ohiajettaessa , kuka oli siis oli valoissa ?
KE25 2 projektia
MA70 käyttöauto

Mahdottomia tehtäviä ei ole on vain pidempi toimitusaika