Olitko se sinä? (-10)

Aloittaja LiquidStone, 01 tammikuu, 2010, 04:12:48

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

M1kk00

Lainaus käyttäjältä: samsa - 29 toukokuu, 2010, 03:02:42
Kuka liikkui Lahdessa mustalla soarerilla puolilta öin?  Siirtokilvillä oli vielä.

täällä bingo, tuli käytyä lahdessa pikaiseen pyörähdettyä. kilpiä odotellessa. taisit olla linkku assalla parkissa...?

samsa

Olin juu.. Sorkku tais märällä ladulla sutiakin, jos en väärin muista  :)
Toyota IlmAristo -93

Sampza

hyvinkäällä havaittu musta soarer perjantaina? kukas on tullu meidän huudeille henkailee??  ;D ;D
Oldspark Garage

Autoharrastaja
ex-jdm:t Toyota Soarer GT-T VVTi -96, Mitsubishi Legnum VR-4 Type-V -97, Nissan Pulsar GTi-R -90.

Pduk

Musta GT-four bongattu pippurimyllyn edessä parkissa. Turussa siis!
Toyota Aristo V300 Vertex Edition -98
Columbus SLX LP Luciano Paletti Maantiepyörä (Campagnolo C-record spec)
Joël Charrier ratafiksi
BMW E81 118d M-sport, Shadowline -08

AF

oulussa klo 16 juhan auton lähettyvillä musta mk3 mustilla vanteilla.. oliko se gyntha vai joku muu?
jza70 + jza80 + jz omega

gyntha

Lainaus käyttäjältä: AF - 08 kesäkuu, 2010, 18:13:08
oulussa klo 16 juhan auton lähettyvillä musta mk3 mustilla vanteilla.. oliko se gyntha vai joku muu?

joku muu..

jav81

juuri äsken tuli musta mk3 supra vastaan jyskälän palokassa.olin käyttis carinalla liikenteessä ja :wave:

M1kk00

Lainaus käyttäjältä: samsa - 06 kesäkuu, 2010, 23:45:34
Olin juu.. Sorkku tais märällä ladulla sutiakin, jos en väärin muista  :)
sellasta sattuu paremmissakin piireissä :D

Jantza

Lainaus käyttäjältä: piuha - 08 kesäkuu, 2010, 18:33:14
juuri äsken tuli musta mk3 supra vastaan jyskälän palokassa.olin käyttis carinalla liikenteessä ja :wave:

taisin olla minä!  :) tulit vastaan ilmeisesti siinä liikenne ympyröitten jälkeen  :wave:

jav81

Lainaus käyttäjältä: Jantza - 08 kesäkuu, 2010, 20:00:30
taisin olla minä!  :) tulit vastaan ilmeisesti siinä liikenne ympyröitten jälkeen  :wave:

jep,siinäpä juuri.

Jantza

Lainaus käyttäjältä: piuha - 08 kesäkuu, 2010, 20:09:19
jep,siinäpä juuri.

nonnih, tajusin aika myöhään että olit lapanen ojossa, mut räpylää heilautin mäkin joka tuskin näky enää  :tard:

AF

jza70 + jza80 + jz omega

Wilis

Valkoinen MKIV värjäämässä Monninkylän Salen parkkipaikkaa uusiksi tässä öpaut viikko sitten  :nono:  :icon_biggrin: ja sama Supra tuli vastaan, kun Porvooseen päin ajelin Aristolla  :wave:
"2JZ's are no joke... The sledgehammer of the import world."

Cylon

Jyväskylässä eilen illalla eka Nickke ristollaan Seppäläs (olit kääntymäs, tulin viereistä kaistaa ohi) ja sitten Keljossa Tazka ajeli vastaan cellullaan. Olin tyypittämässä korjattua ilmastointia :D
Mazda 6 MPS -06
Ex: Mazda 6 Sport Wagon 2.0TD Active -07
Ex: Toyota Celica 2.0 GTi ST182 -90

** Kun itse tekee, saa sellaisen kuin tulee. **

Tazka

Jep. :wave: Musta sorkku spotattu seppäläst bilteman valoist pari viikkoo sit.

Pete

harmaa MKIV outokummun RAPn parkkipaikalla. taisit olla aamuvuorossa.

Epsanja

Lahdessa viime Lauantaina, bongattu monta kertaa hopeinen MkIV, ilmeisesti vapari? Ainakin lapa pystys oli heti kun ajettiin Karikseen parkkiin  :) Itsellä oli alla siis MkIII metalliharmaa Supra. (Tai siis kaveri sillä ajoi sillon :D) Tunnustaako kukaan?
### MkIII MA70 -89 ###

samsa

Lainaus käyttäjältä: Epsanja - 10 kesäkuu, 2010, 23:58:31
Lahdessa viime Lauantaina, bongattu monta kertaa hopeinen MkIV, ilmeisesti vapari? Ainakin lapa pystys oli heti kun ajettiin Karikseen parkkiin  :) Itsellä oli alla siis MkIII metalliharmaa Supra. (Tai siis kaveri sillä ajoi sillon :D) Tunnustaako kukaan?

Osmo:lla ainakin hopeinen mk4, mut se on kyl TT..
Toyota IlmAristo -93

Epsanja

Lainaus käyttäjältä: samsa - 11 kesäkuu, 2010, 00:05:37
Osmo:lla ainakin hopeinen mk4, mut se on kyl TT..

Jooh kattelinki et saattoi olla ko. kaveri. Mutta helpompi kysyy kun miettiä, kun en teitä klubilaisia tunnista vielä. Eikä kyl varmuutta löydy et oliko TT vai Vapari, voipi yhtä hyvin olla Twini kans.
Ainakiii RHD se oli.
E: Tosiaa joku tais sanoakkin siin illan mittaa siin karikses että se twini olisi, itse en nähny (Tai ainakaan muista =D) että olisit vedättäny minun nähden jossaa. Eli ilmeisesti Osmo?
### MkIII MA70 -89 ###

Retjak

eilen lempäälän leimakonttorilla oli jonkun tumman vihree soarer tarrakilvillä..
Toyota Celica GT-four WRC ST205
ex Toyota Celica GT ST202

pete-

Ketäs ajeli sinisellä celicasupralla mun valkosesta mk3 suprasta eilen ohi tuossa rajasalmen sillan tietämillä. Ajalin siinä sitten hetken aikaa vielä perässäkin.

gEmaLi

2 valkosta sorkkua äsken tuli vastaan.. toine mustil vanteilla 110 tiellä. Ja toises tais olla joku thyyning puskuri keulal, vähäheikkiläntien ja ispoistentien risteykses.

gyntha

Tänään yhdentoista jälkeen Maikkulan Nesteellä oli melkoisen nätti valkoinen mk4 supe.. olikos klubilaisia?

SupeTT

Lainaus käyttäjältä: gyntha - 11 kesäkuu, 2010, 16:43:11
Tänään yhdentoista jälkeen Maikkulan Nesteellä oli melkoisen nätti valkoinen mk4 supe.. olikos klubilaisia?

Jep.  ;)
Corvette C5 97
Ex Dodge Viper 96 rt/10
Ex Supra driver

tomppae

tänään ennen kahta vihertävä (?) aristo järvenpäässä helsingintien ja mannilantien risteykses. olin siin risteyksen keskel vastapäätä mut ei ollu huomaavinaan :(

AF

Lainaus käyttäjältä: SupeTT - 11 kesäkuu, 2010, 18:52:38
Jep.  ;)

no perkele.. ootko ihan oulusta vai käymässä jostain muualta?
jza70 + jza80 + jz omega

Jantza

tänään tossa klo 18.45 hujakoilla Jyväskylässä keljonkankaalla vastaan tuli punanen st18x celica, tummilla laseilla ku sisään ei nähny mitn  8) kuka lie oli hän?

Ace

Mahtoko olla joku klubilainen kun tuli tumman vihreellä gen1 aristolla tossa yhen aikohin päivällä Järvenpäässä vastaan? iitse olin Hopeisella Toyota Landcruiserilla :)
Nissan 200sx s13 -90
ex: Toyota Aristo Twinturbo -92
http://www.minunauto.com/auto/23671