Olitko se sinä? (-10)

Aloittaja LiquidStone, 01 tammikuu, 2010, 04:12:48

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

peLoGo

Lainaus käyttäjältä: BlackCelica - 21 kesäkuu, 2010, 20:42:15
Jaa jätkät on taas kuolannu toistensa pellien alle  :nono: , ku tosimiehet on ollu provinssis.  :tard:

Kuka helvetti siellä pääkyrössä kauhias vesisatees viitti kokoviikonlopun telttailla? ;D
BMW F11 530dA xDrive LCI "VOLL" -15 | Honda CBR 1100 XX Super Blackbird -07
Ex: Toyota Supra MA70 Turbo Targa manual -90/91 | Ex: Toyota Celica T18 GSI -91 | Ex: Toyota Celica T23 -05

jykelä

Lainaus käyttäjältä: BlackCelica - 21 kesäkuu, 2010, 20:42:15
Jaa jätkät on taas kuolannu toistensa pellien alle  :nono: , ku tosimiehet on ollu provinssis.  :tard:
eihän provinssis ollu tänävuonna mitää nähtävää/kuultavaa :tard:
Supra MK3 -92

BlackSupra

Lainaus käyttäjältä: jykelä - 22 kesäkuu, 2010, 11:07:00
eihän provinssis ollu tänävuonna mitää nähtävää/kuultavaa :tard:

Mistäs sää sen luulet tietäväs?  :wave:
Oli siä ainaki Romanialaisia kerjääjiä 10m välein käsi pitkällä jotaki vailla.. Onneksi ei tarvi omas tuppukyläs semmosia kattella.
Lexus IS 220d -10

Retjak

Lainaus käyttäjältä: BlackCelica - 22 kesäkuu, 2010, 14:46:15
Mistäs sää sen luulet tietäväs?  :wave:
Oli siä ainaki Romanialaisia kerjääjiä 10m välein käsi pitkällä jotaki vailla.. Onneksi ei tarvi omas tuppukyläs semmosia kattella.

oliko ne kerjäläiset nyt sitten erityisen nähtäviä/kuultavia?
Toyota Celica GT-four WRC ST205
ex Toyota Celica GT ST202

BlackSupra

Lexus IS 220d -10

Höge

Lainaus käyttäjältä: laamaporo - 22 kesäkuu, 2010, 00:35:00
Kuka tunnustaa, Pukinmäessä Helsingissä.
Sama jonka mä bongasin Lohjalla eilen.  ;)
-95 MKIV TT JDM

A-Risto

Tänään orivedellä bongattu musta soarer sekä valkoinen supra! Soarerin saatan tietää kuka oli mutta kuka supralla pöristeli vastaan?
Ahdin määrää tahdin!! Tuplaten kivempaa!!

_Warman_

Musta MKIV Supra valkosilla vanteilla ja siirtokilvillä varustettuna bongattu Keltakallion katsastusasemalla Kotkassa. Kuka tunnustaa?
MR2 GT-S -92

Sampza

musta rhd celica gt-four klaukkalassa :) kukas kuskailee ku aika usein tulee vastaan klaukkalassa kun jakelen tavaraa :)
Oldspark Garage

Autoharrastaja
ex-jdm:t Toyota Soarer GT-T VVTi -96, Mitsubishi Legnum VR-4 Type-V -97, Nissan Pulsar GTi-R -90.

Sono

Jos oikein näin ni punanen mr2 ois lähteny tänään kouvolasta vr:rän pajalta pois.
"ääni korvaa puuttuvan tehon"

Toyota Aristo 3.0L -94

Puman

Salossa liikkuu vasemmalta ohjattava Twin Turbo MKIV. Taisi sama auto olla myös Concoursissa viime sunnuntaina.

nr000001

1 3 5
├┼┼-╕ 1996 Supra euro spec. 2004 Impreza WRX STi.
2 4 6 R

Puman

Tuon huomasin kyllä. Hieno on. Livenä se kiilsi enemmän.

Concours on ylivoimaisesti yksi parhaimpia meetingejä, missä olen ikinä ollut. Tuo ko. Supra näkyy tuon sun antamasi linkin kuvasarjan kuvassa 65 eli viimeinen kuva. Sen verran harvinaisia nuo vasuriturbot, että melko varmasti sama auto. Vasemmalta ohjattavaien twinturbojen hinnat ovat varmasti nousussa.

mfl

Oulun Alappilassa tänään klo 13 maissa musta rhd MKIII Supra. Kukas mahtaa kuskata kyseistä laitosta?  :)
Harrastepeli: RHD Toyota Supra MK3
Käyttöpeli: MB W124 "superturbo"

Mace

Lainaus käyttäjältä: Puman - 24 kesäkuu, 2010, 21:09:42
Tuon huomasin kyllä. Hieno on. Livenä se kiilsi enemmän.

Concours on ylivoimaisesti yksi parhaimpia meetingejä, missä olen ikinä ollut. Tuo ko. Supra näkyy tuon sun antamasi linkin kuvasarjan kuvassa 65 eli viimeinen kuva.

Tuo Supra taitaa olla kuvaajan oma.

Salossa on yksi LHD, hopea, twin turbo mutta ei kyllä tuo. Omistaja itse huudelkoon, jos haluaa.

-95 LHD Eurospec, single Tbo, Pte6870, Re85, targa, 6-speed

ex-toys: -91 MR2 Gti, -99 200sx, -95 Supra JDM TT 6-speed

Reuhka

Lainaus käyttäjältä: A-Risto - 22 kesäkuu, 2010, 19:24:56
Tänään orivedellä bongattu musta soarer sekä valkoinen supra! Soarerin saatan tietää kuka oli mutta kuka supralla pöristeli vastaan?

Soarer on meikän ja supra on Lakiasuon

Cylon

Viime torstaina keljon motarilla mk3 musta vaparisupe, halytin.com tarra takalasissa - tulin celicalla perästä. Ja tänä aamuna keljon liikenneympyräs musta soarer, tuli kaupoilta ja lähti ympyrästä keltinmäkeä kohti.
Ketkä tunnustaa nämä?
Mazda 6 MPS -06
Ex: Mazda 6 Sport Wagon 2.0TD Active -07
Ex: Toyota Celica 2.0 GTi ST182 -90

** Kun itse tekee, saa sellaisen kuin tulee. **

AF

lauantaina kalajoella hopeinen mk4 bongailtu siinä jonku grillin edessä klo 23:30..

kukas klubilainen kyseessä?
jza70 + jza80 + jz omega

Pduk

Eilen illalla Vanha hämeentie turku, T-talon ohi ajoi Musta MKIV. Oltiin kaverin häitä viettämässä siellä. Kuka tunnustaa ajaneensa ohi?
Toyota Aristo V300 Vertex Edition -98
Columbus SLX LP Luciano Paletti Maantiepyörä (Campagnolo C-record spec)
Joël Charrier ratafiksi
BMW E81 118d M-sport, Shadowline -08

Jantza

Lainaus käyttäjältä: Cylon - 28 kesäkuu, 2010, 12:12:46
Viime torstaina keljon motarilla mk3 musta vaparisupe, halytin.com tarra takalasissa - tulin celicalla perästä. Ja tänä aamuna keljon liikenneympyräs musta soarer, tuli kaupoilta ja lähti ympyrästä keltinmäkeä kohti.
Ketkä tunnustaa nämä?

minä ajelin supralla, mut se ei oo vapari, vaikka takana lukeekin pelkästään 3.0i  ;)

käkä

tänää tiksis 23.00 aikoihi pari supraa. toine musta toine ruskee(automaatti?) siin elvis burgerin kohal! sit eile tää punane supra mis ei oo spoikkaa oli menos santahaminaa (vissii inttii takas lomilt??) :))

nr000001

Pduk oli eilisen puolella shoppailemassa hifejä Helsingintien varrella.
1 3 5
2 4 6 R

Epsanja

Valkonen MkIII Näytti menevän Lahdessa Gigantin ohi Renksusta keskustaan päin...Ite keräilin oman romuni kanssa siel gigantin pihas ja venasin et joku tulis vetäsee käyntii ku startti päätti levitä sit sinne  >:(
### MkIII MA70 -89 ###

pete-

Ketäs täällä länsitampereella ajelee tummanvihreallä sorkulla. Aikasemmin ajeltiin peräkkäin nokian motaria ja senkin jälkeen näkyi särkänniemen mäessä viereisellä kaistalla. Puuhakilvillä näytti olevan vielä. Ite valkosella mk3 supralla.

Pduk

Lainaus käyttäjältä: nr000001 - 29 kesäkuu, 2010, 00:36:16
Pduk oli eilisen puolella shoppailemassa hifejä Helsingintien varrella.

Näin taisin tehdä.  :wave:
Toyota Aristo V300 Vertex Edition -98
Columbus SLX LP Luciano Paletti Maantiepyörä (Campagnolo C-record spec)
Joël Charrier ratafiksi
BMW E81 118d M-sport, Shadowline -08

Junnski

Metallinharmaa mk3 lahdentiellä jossain ennen puolta neljää, tulossa orimattilaan ysivitosen jälkeen.
kuka tunnustaa?
En usko et olemas on kohtalo
aikajana, se kuolema on kohta jo
mä oon syntinen lapsi
mitä mä oon tehny ni en pyydä anteeks

Cylon

Lainaus käyttäjältä: Jantza - 28 kesäkuu, 2010, 17:45:22
minä ajelin supralla, mut se ei oo vapari, vaikka takana lukeekin pelkästään 3.0i  ;)

Kauheeta huijausta!
Mazda 6 MPS -06
Ex: Mazda 6 Sport Wagon 2.0TD Active -07
Ex: Toyota Celica 2.0 GTi ST182 -90

** Kun itse tekee, saa sellaisen kuin tulee. **

Jantza

Lainaus käyttäjältä: Cylon - 29 kesäkuu, 2010, 17:14:52
Kauheeta huijausta!

onhan se toki vähän, ei katos tuu liian tehokkaita autoja haastamaan ku luulee että on pelkkä vapari peli, ei häviä läheskään niin usein muille sit  ;D

nr000001

Melko varmasti ainakin Pduk, ToniH, Tem, Osprey ja Karvanoppa tänään AuranlaaksonABC:lla.:D
1 3 5
2 4 6 R

ToniH

Lainaus käyttäjältä: nr000001 - 30 kesäkuu, 2010, 21:27:16
Melko varmasti ainakin Pduk, ToniH, Tem, Osprey ja Karvanoppa tänään AuranlaaksonABC:lla.:D

joo ja joku hurja hopeinen kahvakorolla mistä katosta puuttu pätkä kaasutteli hämeenkadulla