ARP pinnapultit

Aloittaja Make15, 01 kesäkuu, 2010, 22:56:20

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Make15

Onkos kukaan laittanut itselle arp.n kannenpultteja itselleen... olis tarvetta tietää millaisella työkalulla se on onistunut ja voisiko joku ystävällisesti vaikka lainata sitä sen aikaa...??

Edit: Muokattu otsikkoa enemmän aiheen mukaiseksi x2. ~Baz~
Supra MKIV -93 2JZ-GTE Swap

OspreY

Lainaus käyttäjältä: Make15 - 01 kesäkuu, 2010, 22:56:20
Onkos kukaan laittanut itselle arp.n kannenpultteja itselleen... olis tarvetta tietää millaisella työkalulla se on onistunut ja voisiko joku ystävällisesti vaikka lainata sitä sen aikaa...??

Varmaankin pinnapulteista puhe.  ;)


Toyota Supra 3.0i  turbo targa man. vm.-91
----------------------------------------------------------------------------------
Toyota MarkII tourerV 1,5jz-Gte vm.93 TurboTaxi projekti
-----------------------------------------------------------------------
Soarer Gz20 -86 jeizii manuel.

Make15

Lainaus käyttäjältä: OspreY - 01 kesäkuu, 2010, 22:58:28
Varmaankin pinnapulteista puhe.  ;)
Joo siis kannenpultit mitkä on erilliset tangot jotka kieritetään lohkoon kiinni ja tankoihin tulee mutteri joka on 12 kulmainen tähti kuvio ja joko 13mm tai sit tuuma koossa joku...
Supra MKIV -93 2JZ-GTE Swap

zeppis

No laita esim. kaksi mutteria siihen tankoon kiinni ja kiristä ne. Eiköhän ne sillä kierry sit pohjaan  :icon_salut:
Powered by:
Soarer -94
330D Man -00 Käyttis
VW Bora 1,9TDi 4Motion käyttis 2
Mitsubishi Evo IV -96 .Ex
Mercedez-Benz 2,3l 16v Cosworth -89 .Ex
VW Passat 1.9 TDI -02 (family waagoni) Ex.

evitti

3sgte moottoriin kun laitoin niin oli ainakin 12mm 12kulmanen se mutteri... ja eikös siinä pinnapultin päässä ole kuusiokolo avaimelle paikka että saa kierrettyä pohjaan?

Make15

Nyt ongelmana on se että tangot ovat kyllä pohjaan saakka kierretty lohkoon... mutta nyt kun kansi päällä nii mutterin kiertäminen onkin se ongelma kun kannen reikä on liian pieni normaalille avaimelle... pitäisi olla pitkä tasapaksu hylsy ja hylsyn ulko halkaisia sais olla korkeintaan 18mm
Supra MKIV -93 2JZ-GTE Swap

spl

Moi, omassa autossa on nuo joten homma on tullut koestettua. Osta vaan ohuempi hylsy joka on tarkoitettu pykälää pienemmälle räikälle... Sitten vaan se pykälää liian iso momenttiavain adapterilla kiinni siihen hylsyyn. Sopiva hylsy löytyi itselle fixuksesta... 

Niin ja ne prikat täytyy laittaa niihin kannen koloihin ennenku lasket kannen paikalleen. Varmaan tämän oletkin jo todennut ;)

Make15

Juu kaikki paikalla nyt tosiaan toi hylsy avain on se ongelma ollu hetke ku ei oikeen meinaa löytyy...
Supra MKIV -93 2JZ-GTE Swap

2ner

Itse ostin aikoinaan 1/2 tuuman hylsyn 12 kulmaisen ja se rälläkällä poikki sit pätkä putkea väliin ja hitsillä kiinni, lopuksi sit siistiä päältä sopivan kokoiseksi  ;)
www.sporttiauto.com
www.kaw.fi
www.race.fi
fi.mbspecialist.com
www.futurez.fi
http://www.tuulihaukkateltat.com/
www.twfdriftcrew.fi'
www.ahtoja.com
www.jh-sound.fi
www.migatronic.com
www.martelius.com
TWF DRIFT CREW

Make15

Kansi kiinni ja tiukassa on joten kiitos vinkeistä ja voi poistaa topicin...
Supra MKIV -93 2JZ-GTE Swap

Baz

Lainaus käyttäjältä: Make15 - 04 kesäkuu, 2010, 12:36:44kiitos vinkeistä ja voi poistaa topicin...
Jotta tietoa ei jatkossa löytyisi, jos joku etsii vastaavanlaista asiaa ???
Nyt kyllä näyttää siltä ettei hyvältä näytä...

Make15

Lainaus käyttäjältä: Baz - 04 kesäkuu, 2010, 12:45:58
Jotta tietoa ei jatkossa löytyisi, jos joku etsii vastaavanlaista asiaa ???
Hyvä huomio... Joten jätetään topic muita auttamaan... :thumbsup:
Supra MKIV -93 2JZ-GTE Swap