MkIII - Moottorin lämpötilavalo-

Aloittaja Epsanja, 13 kesäkuu, 2010, 21:18:53

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Epsanja

Jees, eli semmosta kysyisin kun ensimmäinen Supra mulla ja en ainakaa täs selaamalla löytänyt moista Threadii täst Yleisest osasta.
Eli, 150Km/h Vauhdissa syttyy mittariston vasempaan yläreunaan se yksinäinen varoitusvalo. Pelkästään 150km/h vauhdin ylitettyä, ja sammuu kun menee alle 150 taas. Kiihdyttää voi millä vaihteella vaikka tappiin asti jne. mutta sit kun tulee tuo 150 niin valo syttyy ja rupee piippaus kuulumaan.
Onko joku Toyotan asettama valo, et se normaalistikkin syttyy siinä vauhdissa? Vai löytyykö joku vikakin. En kyllä itse ole keksinyt mikä voisi olla vikana ??? Eli MkIII, 7m-gte Manuaali -89..
Moottorin lämpötilamittari myös pimeenä, mut sitä rupeen tutkimaa kunhan seuraaville lomille pääsen...

Kiitos ja kumarrus, jos joku pystyis kertoo jotain informaatiota!
### MkIII MA70 -89 ###

Tem

Mistäpäin sun autos on tuotu? Itellä oli joskus muistaakseni Saudeista tuotu Supra, missä oli vastaava nopeusvarotin, sytytti valon ja alko piipata. Luki kyllä ihan ohjekirjassakin siitä.
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1

Pduk

Toyota Aristo V300 Vertex Edition -98
Columbus SLX LP Luciano Paletti Maantiepyörä (Campagnolo C-record spec)
Joël Charrier ratafiksi
BMW E81 118d M-sport, Shadowline -08

Epsanja

Lainaus käyttäjältä: Pduk - 13 kesäkuu, 2010, 21:53:32
Eihän suomessa noin kovin saa ajaa! :nono:

Kaverit vaan puhu, kun ne oli tyyppaa Supraa et se alkais vilkkuu...;)

En tiedä mistä auto tuotu, täällt intist sitä en tähän hätää muuta ku edelliselt omistajalt saa tietookaa...kaikki laput+autoki himas :o Ja ei ohjekirjaakaan löydy edes himasta niin turvauduin teidän tietotaitoon.. :) Eli, edelliselle omistajalle viestiä ->

Ediittiä: "Ihan Saksantuonti se mun käsittääkseni on. En oo kyllä sellaista nopeusvaroitinta koskaan huomannut." Tuli tuommoinen vastaus ;D Ehhehehee..
### MkIII MA70 -89 ###

Ethan_Hunt(toyotafreak)

Pitipä oikein katsoa tosta arabimallista toi sama juttu , lämpömittarin vieressä on todellakin joku valon paikka , itsellä se ei syttynyt vaikka nopeutta oli 190 jossain vaiheessa , pitääpä vilkuilla sitä sit joskus :D
KE25 2 projektia
MA70 käyttöauto

Mahdottomia tehtäviä ei ole on vain pidempi toimitusaika

Epsanja

Lainaus käyttäjältä: Ethan_Hunt(toyotafreak) - 14 kesäkuu, 2010, 20:48:21
Pitipä oikein katsoa tosta arabimallista toi sama juttu , lämpömittarin vieressä on todellakin joku valon paikka , itsellä se ei syttynyt vaikka nopeutta oli 190 jossain vaiheessa , pitääpä vilkuilla sitä sit joskus :D
jees, mut tää valo mikä mul on ni siin on semmonen lämpömittari kyl et ei sen pitäs vauhtiin liittyy...paitsi jos se varottaa moottorin ylilämpenemiselt..Oon kuullu täst valost semmost legendaa kans että ma-71 tää ko. valo olis paisuntasäiliön anturin valo, joka varoittaa silloin kun nesteet vähis.  Mutta eihän sitä auta kun tutkia ja tuumailla ne viikonloppuvapaat sit taas..  ::)
### MkIII MA70 -89 ###

Junnski

Lainaus käyttäjältä: Epsanja - 14 kesäkuu, 2010, 22:27:17
jees, mut tää valo mikä mul on ni siin on semmonen lämpömittari kyl et ei sen pitäs vauhtiin liittyy...paitsi jos se varottaa moottorin ylilämpenemiselt..Oon kuullu täst valost semmost legendaa kans että ma-71 tää ko. valo olis paisuntasäiliön anturin valo, joka varoittaa silloin kun nesteet vähis.  Mutta eihän sitä auta kun tutkia ja tuumailla ne viikonloppuvapaat sit taas..  ::)

Juu legenda vissiinkin pitää paikkaansa kun auto sylki nesteet pihalle  ::)
En usko et olemas on kohtalo
aikajana, se kuolema on kohta jo
mä oon syntinen lapsi
mitä mä oon tehny ni en pyydä anteeks