veropäätös tuli

Aloittaja kaitsu, 12 syyskuu, 2003, 09:30:21

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

p00py

8 viikkoa täynnä.....soitin sinne ja valitin....lupasivat laittaa hakemuksen "kiireellisten pinoon".....

haistakaa v**tu koko valtiovalta :o

J

Lainaus käyttäjältä: p00py - 09 huhtikuu, 2004, 01:50:36
8 viikkoa täynnä.....soitin sinne ja valitin....lupasivat laittaa hakemuksen "kiireellisten pinoon".....

haistakaa v**tu koko valtiovalta :o

Ihan pieneksi piristykseksi ajattelin kertoa et mullekin sanottiin papereita tulliin jättäessä et "korkeintaan kuukausi..."

No meni hiukan pidempään...rupesin jo pelkäämään et ne 3kk:n siirtokilpien ajoaika menee umpeen ja saan taas seisottaa autoani...
Turkulaisen tullimiehen kuukausi kestää sit vissiin melkeen 3kk... ;D

p00py

No hyvähän sun on sanoo ku sul oli 3kk siirtokilvet......mul se o seissy tos pihas melkee 3kk...... piti ensin laittaa se kuntoon, sit katsastin ja sit tulliin....
auto oli tuotu suomeen viime kesänä ni ei saanu niit 3kk kilpiä :/
perkele!

Getcool

kyllä se on tosiaan ihmeellistä toimintaa tuolla tullissa. mulle sanoivat että noin viikko menee ja nyt on menossa jo 3 viikko.
Mikäpä olisi parempi tapa kuluttaa kaikki rahansa kuin Supra?

Supra93

Itse verotin -93 vm turbo targa supran viime syksynä ja veroa tuli 8800 egeä eli enemmän kuin mitä neloskoppaiseen :'(  Nyt on toinen supra verotettavana vm -88 myöskin turbo targa tosin ilman nahkasisustaa. Ensimmäisen supran verotus kesti kahta päivää vaille 3 kk. Nyt tullissa epäilivät, että verotus kestää noin kuukauden päivät... Viimeksi verotuspaikkana oli joensuu ja päätös kävi varmaankin helsingissä. Nyt verotin tämän toisen Turussa, joten saa nähdä kummassa kestää kauemmin ja missä arpa suosii paremmin ;D Kummastakin lähtee valitus kunhan nyt näen tämän toiseen tulevan veron suuruuden..... Turun tullissa sanoivat että katsovat kuulema verotusarvoa esim. nettiautossa myynnissä olevista autoista. Pitäisi varmaankin laittaa nettiautoon muutama 88 supra myyntiin aivan tuhottoman halvalla, jos sillä olisi vaikka saisi veroa hieman pienemmäksi ;D

OP

;D ;D

ET SATTUMALTA OLE VILKASSUT www.nettiauto.com sivuja

njä njäh njäh....

T:.OP

Erkki Jaatinen

;D

Sietää vilkaista TAISTELU ON ALOITETTU, yleistä keskustelua osastolta....

E.J.

Supra93

olen vilkaissut.... pitää varmaan itsekkin pistää pari halpaa supraa myyntiin.... ;D ;D ;D

J

Lainaus käyttäjältä: Supra93 - 11 huhtikuu, 2004, 14:00:19
Itse verotin -93 vm turbo targa supran viime syksynä ja veroa tuli 8800 egeä eli enemmän kuin mitä neloskoppaiseen :'(  

Enemmän ku neloskoppaseen??? ??? Mitäs ne neloskoppasen verot sitten oikeen onkaan...alle 8800 euroa!? ::)

Supra93

No oli tuolla tullin sivuilla ainakin yksi neloskoppainen jossa verot oli jotain 8000-9000 egen välillä. Yleensä niihin tulee toki enemmän veroa kuin tuo em.  Vuosimallista en ole aivan varma, mutta sen perusteella päättelin että kyseessä olisi neloskorinen auto.

Supra93

Löytyi sieltä ainakin yksi -94 vm. 243kw turbo johon verot olivat 8208,16 euroa..... Löytyy kohdasta 2003 Syyskuu ::)

J

Täytyy varmaan käydä omin silmin toteamassa...tai no miksei...ku tullilta voi muutenkin odottaa melkeen mitä vaan! Toi vaan vahvistaa sitä käsitystä...

p00py

9 viikkoa täynnä unettomia öitä, ja jatkuu vaan....

sydämeni itkee verta itseni ja suprani vuoksi...

ps. onko normaalia suunnitella terrori-iskua oman maan tulliin?

Olavi

Lainaus käyttäjältä: p00py - 15 huhtikuu, 2004, 23:01:28

ps. onko normaalia suunnitella terrori-iskua oman maan tulliin?

Jos asuu Suomessa niin kyllä  ;)

Getcool

Onko normaalia että mk3 supran verot lähtee arvioitavaksi markkina arvoryhmälle?

p00py

Getcool, mun supra ainaki lähti sinne....turkuun arvioitavaks....viel en oo saanu päätöstä PERKELE

p00py

Tänään tuli veropäätös, 4333 euroa......whipii :)

Getcool

Lainaus käyttäjältä: p00py - 29 huhtikuu, 2004, 21:37:22
Tänään tuli veropäätös, 4333 euroa......whipii :)

Eli kauan sulla meni yhteensä siihen veropäätöksen saamiseen? Ja minkä ikänen toi sun auto on?Ja paljos ajettu?

Juice

Mulle tuli tänään veropäätös... noin 4200 egua!!! Olin varannu 5000, että plussan puolelle jäätiin. Melkein 2 kuukautta kesti, mutta nyt on odotus ohi!!!!  8) ;)

p00py

11 ja ½ viikkoa kesti päätöksen saaminen. Auto on -91 turbo targa manuaali, mittarissa 185tkm, mutta papereihin ne laitto sit jotain 235tkm(koska ei ollu tiedossa oikeeta lukua). Mulla oli jonkun verran vikoja siinä, mistä ei kyl saanu ku 200euroo auton arvos alennusta. Aika outoa ku oli kansiremontistaki kuitti 1000e... jäähdytysjärjestelmän, valojen, maalipinnan ja verhoilujen korjaus tehtiin myös. Lähetän valituksen sinne kohtapuolin. :)

JL79

Kauankohan noiden valitusten käsittelemisessä kestää?  ???

J

Lainaus käyttäjältä: JL79 - 03 toukokuu, 2004, 17:13:16
Kauankohan noiden valitusten käsittelemisessä kestää?  ???

Ihan liian kauan...

JL79

Supra93

Vero pämähti eikä mennyt kuin kuukausi... vm.88 man. turbo targa 216 tkm. Veroa 2865,87 ei nyt mikään pieni, mutta ei kovin suurikaan.  ::)

Jusba

Miten noin pieni vero :o?? Oliko kunnossa kenties jotain "vikaa" joka pudotti veroa ;)?? kun itsellä tarkoitus verottaa 89 turbo targa keväällä 2005...
Club 200mph with 7M

Supra93

Ei siinä kunnossa ollut mitään vikaa... Sisältä kuin uusi, mutta ulkona pieniä käytön jälkiä... Maalipinta on tosin hieman himmentynyt....aurinko tekee tehtävänsä ja se että auto on seissyt melkein puoli vuotta paikoillaan ennen myyntiä. Gynteri ei löytänyt vikaa autosta ja seisotti sitä sen takia.... lopulta vika oli löydetty, Ilmamäärämittari. Sitä ennen oli vaihdettu suuttimia ja dumppia sun muuta. Kone käy nykyisellään erittäin hyvin tosin hieman äänekkäämpi kuin tuo toinen -93vm....

MozZ

Onko teillä tietoa mitä tulisi veroa -92 vm. celica carlos sainz 4wd turbolle? etsin tullin sivuilta veropäätöstä, mutta ei osunut silmään.

kuinka paljon saa veroalea, jos esimerkiksi takakulma on kasassa?

Olavi

Lainaus käyttäjältä: Frenzy - 13 toukokuu, 2004, 09:01:49
Onko teillä tietoa mitä tulisi veroa -92 vm. celica carlos sainz 4wd turbolle? etsin tullin sivuilta veropäätöstä, mutta ei osunut silmään.

kuinka paljon saa veroalea, jos esimerkiksi takakulma on kasassa?

Uusimman tuulilasi-turbon mukaan: "Huomattavan huonokuntoisen auton verotusarvoon on mahdollisuus saada kolmen prosentin vähennys..."

Getcool

Tänään tuli vihdoin veropäätös. vm90 turbo ihan priimakuntoinen, tulli rokotti mua siitä 3932€ ja tuon summan arpominen kesti tullilta 8 ½ viikkoa.

Krister

Lainaus käyttäjältä: Supra93 - 15 huhtikuu, 2004, 21:35:14
Löytyi sieltä ainakin yksi -94 vm. 243kw turbo johon verot olivat 8208,16 euroa..... Löytyy kohdasta 2003 Syyskuu ::)

Tullissa eivät olleet käyneet katsomassa autoa ulkona. Joten luulivat autoa lähes 100% Mk3:ksi.

MKIV:n "oikeat" verot vaihtelevat 13-14te välillä.