Toyota MR2 1991-1998

Aloittaja Puman, 15 elokuu, 2010, 21:14:49

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Puman

Hei taas. Kesän mittaan on voimistunut kuume päivittää käyttökiesi hieman sporttisempaan ja näyttävämpään suuntaan, koska mieleni tekisi nauttia urheiluautoilusta myös arkipäivinä eikä vain kesäviikonloppuisin. Corvetten kulutus on mitä on muista maksuista nyt puhumattakaan ja sen takia sillä ajelu on jo ihan taloudellisista syistä vain parin kesäkuukauden herkkua. 

Toyota MR2 1991-1998, eli tuo ns. köyhän miehen 348 olisi juuri passeli tuomaan sportisuutta arkiajoon. Eli onko kenelläkään supristilla kokemusta ko. autosta? Kaikki info olisi tervetullutta.  SCCH muuten hyväksyy Misterin listoileen ainoana Toyotan valmisteena Supran lisäksi. Eli jonkinlainen urheiluauto siis kyseessä.

Juuzo

Lainaus käyttäjältä: Puman - 15 elokuu, 2010, 21:14:49
Hei taas. Kesän mittaan on voimistunut kuume päivittää käyttökiesi hieman sporttisempaan ja näyttävämpään suuntaan, koska mieleni tekisi nauttia urheiluautoilusta myös arkipäivinä eikä vain kesäviikonloppuisin. Corvetten kulutus on mitä on muista maksuista nyt puhumattakaan ja sen takia sillä ajelu on jo ihan taloudellisista syistä vain parin kesäkuukauden herkkua. 

Toyota MR2 1991-1998, eli tuo ns. köyhän miehen 348 olisi juuri passeli tuomaan sportisuutta arkiajoon. Eli onko kenelläkään supristilla kokemusta ko. autosta? Kaikki info olisi tervetullutta.  SCCH muuten hyväksyy Misterin listoileen ainoana Toyotan valmisteena Supran lisäksi. Eli jonkinlainen urheiluauto siis kyseessä.

Hieno pirssi, kunhan hommaat vaan sit luonnollisesti turbo-mallin :)
MR2 Turbo lhd, sw20 (projekti)
Corolla ke70 (projekti)
Avensis T27, D-CAT (käyttis)

Exät:
Avensis T22, D4D
Carina E, 1.6 xli
Carina E GTi, gen3 3S-GE
Carina II x 2
Corolla e9

Retjak

kaverin sanoja lainatakseni, kun ihmettelin sen ympärivuotista Corvettee, oli että "mieti ny, maailman paras talviauto, mikä tossa lasikuitukorissa muka ruostus? Säästän niin monet ruostekorjaukset että ajelen tällä tosi mielelläni talvellakin"
Toyota Celica GT-four WRC ST205
ex Toyota Celica GT ST202

snow90

On sitä tullut vuoden verran vapari SW20:tä ajeltua. Ei muuta miinusta tule mieleen kuin se surullisenkuuluisa synkro-ongelma. Ja ei sitäkää jos turbomallin hommaat. Suosittelen lämpimästi, varsinkin kun näitä myydään jo liiankin halvalla . Tosin itteä jo pidempään himottanut blacktopin laitto, mut lompakon mielestä ei oo niin tärkeetä.
- Toyota MR2 SW20 '92
- Mazda RX7 FD3S '93
- Cadillac CTS '03
- Cadillac CTS '08
         Entiset:
- Biltema Motor Works E39 523 '97

perak

Lainaus käyttäjältä: snow90 - 18 elokuu, 2010, 00:39:43
On sitä tullut vuoden verran vapari SW20:tä ajeltua. Ei muuta miinusta tule mieleen kuin se surullisenkuuluisa synkro-ongelma. Ja ei sitäkää jos turbomallin hommaat. Suosittelen lämpimästi, varsinkin kun näitä myydään jo liiankin halvalla . Tosin itteä jo pidempään himottanut blacktopin laitto, mut lompakon mielestä ei oo niin tärkeetä.

Taitaa olla synkro-ongelma korjattu rev2:sta eteenpäin eli -92/jotakin kuuta. Hongankolistelijoille saattaa käydä kabiini pieneksi.

rämeairo

ja kyl ne synkrot saa paskaks tost 92 sta... Kerran annat kaverin käydä lenkillä jonka jälkeen ei vaihteet enään menekkään tappelematta paikoilleen... Mut talveks nastat alle ni kyl sil jivasti ajelee talvetkin. Hauska tollasta vasaraa on talvel viedä =) Luistonesto on ISO EI varustelistalla. Se on hengenvaarallinen. Ja tost kuskin pituudest ni itel taitaa olla penkki taka asennos ja pituutta se 184cm. Istun kyl melko pystyssä.

Ostat suoraa +93 JDM turbon tai vasurin johon on swapattu moisen tekniikka. Sillä pääsee orkkis hiluilla jo ohan hauskoihin teholukemiinkin.
Liiallisesta väännöstä pääsee eroon isommalla turbolla

Powered by Holset

snow90

- Toyota MR2 SW20 '92
- Mazda RX7 FD3S '93
- Cadillac CTS '03
- Cadillac CTS '08
         Entiset:
- Biltema Motor Works E39 523 '97