Mitä kukin tekee ??

Aloittaja Marko (FrzOne), 14 helmikuu, 2005, 16:21:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jonkkelson

Jep ja Minä oon sellanen 26-vuotias 'pojankloppi' Eurasta ja vannoutunut supramiekkonen =) supra tuli itselle ensimmäiseltä omistajalta(suvusta oikeestaan) ja suomiauto....
Töissä ollaan paperitehtaalla ja hiukka opiskellaankin samalla...autoja ollut runsain määrin ja tallissa viihtynyt enemmän kuin kotona niin nykyään kuin aikaisemminkin... ;D
vahaukset, kiilloitukset, käsinpesut, renkaat ja vanteet ym....

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* Supra mkIII -90 turbo targa
* Fiat Ritmo Tc Abarth Turbo Ic
* Bmw E36 316i -91

ade83

eli nimi on anssi heilimo ja vaikutan tätä nykyä lappeenrannassa, jossa teen varastohommia, jota oon tässä kolmisen vuotta painannut... auto hommasin puoltoista vuotta sitten muijan kanssa käyttö autoks mut nyt se on alkanut mennä enemmän rakenteluks koko homma...  ;D ;D vieläku löytyis rahaakin... koulut kävin lappeenrannan ammattikoulus tietotekniikkapuolella... mut päivääkää en oo tehny niitä hommia... ::)

crashmaster

Mulla ikää 25v ja saarijärvellä asustelen tällä hetkellä. Etelä-suomessa tuli raksoilla pyörittyä mutta nykyään tienaan rahani pokeria pelaamalla. Supra kipinän sain pari vuotta sitten itävallan reissulla ja supra tuli hommattua noin kuukausi myöhemmin. pienistä vastoinkäymisistä huolimatta en ole ostosta katunut :)

MM5

Lainaus käyttäjältä: jonkkelson - 31 maaliskuu, 2005, 22:17:06
Jep ja Minä oon sellanen 26-vuotias 'pojankloppi' Eurasta ja vannoutunut supramiekkonen =) supra tuli itselle ensimmäiseltä omistajalta(suvusta oikeestaan) ja suomiauto....
Töissä ollaan paperitehtaalla ja hiukka opiskellaankin samalla...autoja ollut runsain määrin ja tallissa viihtynyt enemmän kuin kotona niin nykyään kuin aikaisemminkin... ;D

Perustetaan oma euralainen tiimi 8) ::) :P :-[ ;D :D

Anger

Supra Club Finland - Euran klaani. :)

Jaypee

Jaypee (eli J-P suomeksi) asustelee Jyväskylässä. Supraa en vielä omista, mutta Syys- Lokakuussa 2005 semmonenkin pitäis löytyä tallista. 22 vee ja koulutukseltani olen automaatioasentaja, mutta niitä hommia en ajatellut jatkossa tehdä kun harrastuksena. Tällä hetkellä kirjoittelen ylioppilaaksi Jyväskylän aikuislukiosta jatko-opintoja silmälläpitäen. Siinä sivussa työskentelen öisin eräässä hotellissa, työnkuva : vastaanottovirkailija, portsari, kokki, siivooja, baarimikko jne....
Kaverit mut sai vedettyä tähän autonruuvailuun mukaan, muuten soittelen kitaraa, kuuntelen heviä ja golfailen...

backlash

kurikasta oon ja cnc-koneistaja ammatiltani ja yritänhän mä vähä noilla autokaupoillaki tienata ::)
joskus lykästääkin  ;D ja autot on kiinnostanu niin kauan kuin muistan

Paladin

Hyvinkää/Riihimäki-seudulta vannoutunut VW Jetta harrastaja  ;D Koulut tais päättyä lukion päästötodistukseen, tällä hetkellä hoitelen betoneja/laasteja rakennustyömaillle  ::) mk3 supe tuli vajaa vuosi sitten ja huomattavasti harvineisempi Jetta GTX jouluna 04 (ku vanhan jyräsi joku pirun audimies :bootyshak lunariin ajamalla 40km/h perään suojatien edes!!.) Jostain kumman syystä se on supra millä kesäiltoina suuntaan baanalle   8)

Turbopower

Sami Kristiinankaupungista, nykyään Vaasassa,nosturi/pyöräkonekuski.

@ J A K K E @

HUHUU, EIKAI TÄSSÄ NYT KAIKKI VIEL OLLUT??????????

:bootyshak

crazy

no minä asustelen mäntsälässä ja opiskelen automaatio asentajaksi... autoja on tullu laitettuu pienestä pitäen isän kanssa ja siitä tää on vissii tarttunut... faijalla ku ei oo mun aikana vakioo autoo ollukkaa  ;D... ja sitte on toi setä joka on kuulemma kans täs clubis mut en löytäny sen nimee kyl täält , mutta kumminki aika moni tutuista laittaa autoja...  :)

Therium

Lainaus käyttäjältä: onnip50v date=1120620852
>:D >:D >:D >:D >:D

Tampere, Pirkkala 05.07.2007.....  Tervetuloa vaan duuniin jos pää kestää ja tasapainoaisti on OK.

Kyllä mulle riittää että ajelen siitä ohi pari kertaa viikossa...  Tartteekin ajella tästä lähtien aina lapanen pystyssä jos vaikka sattuisit huomaan.  8) ;D ;D

Juipe

Yritän opiskella insinööriksi kokkolassa  :P

Työt yleensä Ruukilla (rautaruukki) seinäelementtien parissa, pakkarina tai trukkikuskina.

Harrastuksia on olleet autot ja kaikenlaiset 2-pyöräiset.
Juha M

Juissi

Moro!
Nimi on Juha Närvä ja asustelen tällä hetkellä Vaasassa. Valmistuin 2005 keväällä sähköinsinööriksi ja pääsin töihin ABB Prosessiteollisuuteen ja toimin tällä hetkellä käyttöönottoinsinöörinä. Kotimaassa kaikenlaisessa teollisuudessa ja maailmalla lähinnä paperiteollisuudessa. Eli reissupäiviä on vuodessa aika paljon (väh 200 pv/vuosi).
Supraa en omista, mutta Celican kylläkin. Autoista ja kaikenlaisesta "pärinästä" sekä yleensäkin tekniikasta olen ollut kiinnostunu pikkupojasta alkaen.
ps. onko joku töissä Kirkniemen paperitehtaalla. Sinne vaan olis ens viikolla (3) mentävä.
Juha Närvä
050 334 4040
TA-22 -72  3T-GE

JanneH

Lainaus käyttäjältä: Juipe - 12 tammikuu, 2006, 09:20:49
Yritän opiskella insinööriksi kokkolassa  :P

minä ilmoittaudun kans opiskelijoiden joukkoon!! ollaan Juipen kans samassa koulussa, mutta ollaan eri yksiköissä..minä oon Ylivieskan yksikössä, ja nyt on menossa toinen vuosi kone- ja tuotantotekniikan koulutusohjelmassa.. isona pitäs tulla sitten kädetön (luetaan insinööri)..  ;D
..se parhaiten nauraa joka toiselle kuoppaa kaivaa..
           ..rahalla pääsee ja hevoselta saa..

Juipe

Vai niin, muitakin legoinsinööreiksi haluavia ;D

Kiinnostaa kuin kilo p:aa mutta pakko se vaan on koittaa lukea.
Juha M

Ramses

Rami Rapelo Harjavalta. Tällä hetkellä kolmivuoro töissä prosessihoitajana boliden harjavalta metalsilla.Aikoinaan käynyt autopuolen ajoneuvoasentajan tutkinnon, jonka jälkeen ollut autopeltiseppä/maalarin hommissa Reilu parisen vuotta. Autoja tullut rakenneltua vajaa kymmenkunta harrastetoimintana, pääsääntöisesti toyotia.Tälläkin hetkellä on supran lisäkisi museo auto -74vm. crown. Ja käyttöautona/talvirassina 1.6 -88 corolla.

Janne T

Lukiota käyn vipaa vuotta. Kirjoitukset edes nyt keväällä. Punttisalilla tullu käytyä 3-4 vuotta. Kesällä armeijaan ja sitten yrityksenä olis päästä amk:hon liikunnan ohjaajaksi lukemaan.

anni

Anni se lukeepi ATk-insinöörixi Raumalla... Töissä kesäisin paperitehtaan pc tuessa.... Loppu aika menee piirrellen ja noiden luukkulampullisten autojen sotkemisessa... (eli maalailemisessa) :)
-www.annioutlife.com-

J-M kujala

tempes

Tää kuulostaa melkein AA-kerho kokouksilta ;) tosin kertaakaan semmoisessa ollu mutta televisiostahan kaikki opitaan.
Mä olen teemu ja mulla on ongelma... Supra!! se ei ole koskaan valmis... aina tulee jotain uutta.
Lahdessa rakennellaan pirssiä ja työkseni teen TYHJIÄ pahvilaatikoita.

multsi

Alumiinihitsari ähtäristä. Pian pitäs taas lähtee hitsailee bustereita. Autojen kans en oo räpänny muutenku pakolliset kuviot.
2JZ-GE  Leksa -98

supramika

Kokko

parvekelaseja asennellaan pk-seudulla

coren

Antti
(Alik II/05 ILMASK Tikkakoski). Kevät 2005 yo:ksi ja elektroniikka/tietoliikenne/sähkö-asentajaksi. Itämerenkaste 2007, napapiiri 2009.
Kuvitettu skönäri, SLMEPA, Upinniemi, Laivapalveluksessa.

Asuinpaikka Kirkkonummi, Evitskog.
Supra mkIII -0.0.87/92
BMW M5 -01
"Harmittaa vaan kun tein paljon turhaa työtä. Öljyn mittatikku pääsi irtoamaan ni tuli sit uudet mobilin öljyt tallin lattialle. Kasaus vaiheessa tökkäsin vahingossa moottorin päällä olleen olut tölkin nurin ja se tietenki kaatu avoinna olleesta öljyn täyttö korkista sisään koneeseen..." @BTCF :D

Mega-Pamppu

Se on Tikkasen Matti, 19v, ja nykyään vielä lukiolainen. Vaikkakin oon tehny töitä enemmän kuin koulua käyny. Talvisin auraan teitä ja kesäisin maatalon hommia. Vähän aikaa sitten pääsin töihin LVI-liikkeeseen, josta tulee tod.näk. myös ammatti. Heinäkuussa -06 Satakunnan puolisotilaalliseen lennokkikerhoon (362) ja sitten oppisopimuksella em. alaan.  :)
Supra tuli talliin jouluna -02, mutta kortti tuli vasta lokakuussa -04.  :P
Siinä kai koko "kirjava" elämänkaari.
Toyota Supra MKIII vm.90 turbo targa aut. (ikuisuus)
Toyota Supra MKiV vm.96 TT aut. (kesä)
BMW 325 coupe vm.93 man. (talvi)

Tiinu

Päivitellään kun tällanen kaiveltiin päivänvaloon ;) Yrittäjäntapainen, joka kovasti yrittää pyörittää vaatekauppaa pikkukylällä. Saa nähdä jääkö yritykseksi, vai tuleeko tuosta ihan kannattava yritys joku päivä.

Heppana mulla on st185 vm90 ja ikuisuusprojektina entinen sotaratsu st162 vm86.

KBC on kotini ja linnani, sieltä löytyy myös 2 auton talli joka on aivan liian pieni, kun noita autoja on enemmän ja vähemmän pihassa aina välillä... :P
If it is to be, it is up to me

Christian Alatalo

Saavuin intistä 2005 heinäkuussa ja siitä lähtien olen ollut töissä siellä sun täällä.
Aloitan konetekniikan opiskelut Oulun yliopistossa syksyllä 2006  :)

lauri

Autojen ja mootoripyörien kanssa painittu lapsosesta asti ja rakenteluun ja vauhtiin on varmaan parin
kivitalon verran mennyt.Ja rekkaa kuskaan maailmalle välillä suomea välillä eurooppaa pitkin.

Camus

.