2jz turbo nokat vapariin ?

Aloittaja jukemk4, 20 marraskuu, 2010, 18:23:07

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jukemk4

Eli onko eroja 2jz-gte ja 2jz-ge nokka akseleissa ? ?
Veri Vetää Itään Koska Itä Vittu Opettaa

laamaporo


1994 Toyota Supra MKIV TT 6spd Eurospec 3.4L
1988 Toyota Supra Turbo MKIII 5spd Eurospec
2012 BMW M550d


jukemk4

Olipas viisas vastaus ja eroja ? on mitä ? ::)
Veri Vetää Itään Koska Itä Vittu Opettaa

TmiJKaas

#3
vaparin pakonokassa ratas joka pyörittää jakajaa (kierroluku tieto)

turbon imunokassa 2 asentotunnisin nastaa joita vaparissa ei ole.

eivät käy suoraan ristiin...

ja miksi vaihtaa turbon nokkia vaparin nokkiin? EI MITÄÄN JÄRKEÄ kun muistaakseni vaparin nokissa enemmän nostoa... lisää aiheesta löytää
tältäkin foorumilta haku toiminnolla.  :evil5:

EDIT:

Taitaa vaatia autojäsenyyden että näkee tarvittavat aiheet joten toisaalta lainattua:

Lainaus käyttäjältä: spl - 03 maaliskuu, 2007, 12:01:30
Täältä löytyy infoa: http://mkiv.supras.org.nz/specs.htm ...

J-spec TT vs J-spec N/A: imuventtiiliilin nosto 0,5mm enempi N/A:ssa + imuventtiili pitempään auki N/A:ssa. J-spec TT:n ja export TT:n välillä on myös eroja. Tuolta sivulta ei taida selvitä koko totuus.


Lainaus käyttäjältä: Natikka - 07 kesäkuu, 2010, 22:36:12
Haudankaivaja iskee ;D   Vaparin nokkia turha haaveilla TT koneeseen. Imunokalla vaparissa ei ole asentotunnistimien ``linkkuja``. Pakonokalla on virranjakajan hammaspyörä, mutta nokka käy kyllä paikalleen.Hyödystä en osaa sanoa yhtään mitään, jos vaihtaa vain pakonokan.
Toyota Supra 3.0i turbo man. 1988 *R.I.P.*
Toyota Supra 3.0i turbo targa aut. 1991 *R.I.P.*
Toyota Supra mkIV - *myyty*
Toyota Carina II 1989 - *R.I.P.*
Toyota Soarer 2.5i tt man. 1993 - Kesä käyttis
Toyota Soarer - Projekti
Toyota Carina II 1992 - käyttis