Olitko se sinä? (-11)

Aloittaja Osmo, 01 tammikuu, 2011, 21:53:25

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

madhand

Lainaus käyttäjältä: AF - 05 maaliskuu, 2011, 21:04:09
kylläpä näitä on alkanu tulee ouluunpäi.

se minkä mika näki niin olisko ollu sen madhandin? ei tule muita mustia mk4sia mielee

en ollut minä ainakaan, auto ei ole vielä ajossa...
Toyota Supra mk4 tt 6spd lhd

AF

Lainaus käyttäjältä: madhand - 08 maaliskuu, 2011, 12:24:23

en ollut minä ainakaan, auto ei ole vielä ajossa...

jooh. sillä ajeli muutenki joku blondi eukko ja tais olla varmaa vapari mk4  ;D
jza70 + jza80 + jz omega

Osmo

harmaa vapari mkiv bongattu taas karjalankadulla lahessa, joko nyt kaveri ilmottautuisi täällä?
MKIV tt 6spd jdm

SubLine

Lainaus käyttäjältä: Osmo - 09 maaliskuu, 2011, 00:59:00
harmaa vapari mkiv bongattu taas karjalankadulla lahessa, joko nyt kaveri ilmottautuisi täällä?
Ei vissiin oo foorumilla. Majailee välillä myös trion parkkihallissa. Cclahdessa käynyt tekee jotain ko tarratkin löytyy.
Sj:ltä ostettu 2010 syksy.. tais olla vielä sjimportsin tarrakin kiinni autossa  :P
No remorse

samsa

Lainaus käyttäjältä: SubLine - 09 maaliskuu, 2011, 20:21:24
Ei vissiin oo foorumilla. Majailee välillä myös trion parkkihallissa. Cclahdessa käynyt tekee jotain ko tarratkin löytyy.
Sj:ltä ostettu 2010 syksy.. tais olla vielä sjimportsin tarrakin kiinni autossa  :P
Tarkkana nyt...  CcLahti on autokerho, mut poikien yritys CclDesing  :icon_rabbit:
Toyota IlmAristo -93

Osmo

Lainaus käyttäjältä: SubLine - 09 maaliskuu, 2011, 20:21:24

Tänää Lahdessa nähty myös punainen ja valkoinen mkiv :tard:
MKIV tt 6spd jdm

SubLine

No remorse

gEmaLi

Punanen mkiv turku, oli ehkä targa ja tomaatti? ehkäpä vapari?  vähäheikkiläntiellä siirtolaput, about 30min sitten..

Olikos subline? vai mistä päin punanen targa?

Osmo

MKIV tt 6spd jdm

samsa

Lainaus käyttäjältä: Osmo - 09 maaliskuu, 2011, 23:44:50
Tänää Lahdessa nähty myös punainen ja valkoinen mkiv :tard:

Valkoinen jdm supura tuli hetki sitten joutjärven kohdalla vastaan..
Toyota IlmAristo -93

JaU

Eilen Joskus 10-11aikaan illalla punanen Mkiv Turun keskustassa.?

Pduk

Musta Soarer tuli juuri äskön vastaan Turussa Hippoksentiellä. Itse ajelin vastaan harmaalla farmari suparulla.. Enkä ehtinyt moikata kun olin niin jäinen ;D
Toyota Aristo V300 Vertex Edition -98
Columbus SLX LP Luciano Paletti Maantiepyörä (Campagnolo C-record spec)
Joël Charrier ratafiksi
BMW E81 118d M-sport, Shadowline -08

FeWeR

tänään vihertävä MKIV supra K1 katsastuksen pihassa kuopiossa. En ainakaan ole ennen nähny

Haermae

tännään joskus 07:45 nous raksilanrampista motarille musta/tummansininen?? mk4 supra siirtokilvissä, kuskilla rööki suussa  :P
ex Toyota Supra MKIV RZ 3.0 -94

SubLine

Lainaus käyttäjältä: gEmaLi - 16 maaliskuu, 2011, 22:10:21
Punanen mkiv turku, oli ehkä targa ja tomaatti? ehkäpä vapari?  vähäheikkiläntiellä siirtolaput, about 30min sitten..

Olikos subline? vai mistä päin punanen targa?
Varmaan mun.. Myyty poijes. En usko että hirveen montaa punasta targaa siirtokilvil suomessa on tällä hetkellä liikenteessä  :icon_biggrin:
No remorse

tunsbe

Lainaus käyttäjältä: Pduk - 18 maaliskuu, 2011, 17:32:25
Musta Soarer tuli juuri äskön vastaan Turussa Hippoksentiellä. Itse ajelin vastaan harmaalla farmari suparulla.. Enkä ehtinyt moikata kun olin niin jäinen ;D

Saatan olla minä.  ;D
BMW 320i Cabriolet MT -96
Ex-Toyota Supra mkIV 3.0i AT -93
Ex-Toyota Yaris T-Sport 1.5 Turbo MT -04
Ex-Toyota GT-86 2.0 MT -12
Ex-Toyota Soarer 2.5 GT-T AT -93

El_Paco

Lainaus käyttäjältä: FeWeR - 18 maaliskuu, 2011, 18:46:55
tänään vihertävä MKIV supra K1 katsastuksen pihassa kuopiossa. En ainakaan ole ennen nähny
Varmaa sama vehe mikä pyörii täällä varkaudessa. Kukaa ei oo vielä tunnustautunu omistajaks vaikka täälläki monee kertaa huudeltu.

gEmaLi

Lainaus käyttäjältä: SubLine - 19 maaliskuu, 2011, 00:54:38
Varmaan mun.. Myyty poijes. En usko että hirveen montaa punasta targaa siirtokilvil suomessa on tällä hetkellä liikenteessä  :icon_biggrin:

onks toi vaparari vai tt?

anssi k

Aamul joskus yhdentoista aikoihin Iistä 8km kemii päin tuli Celsan sainz vastaan, tai ainaki samannäkönen, ei niit takasiipiä joka celicassa ole.. :)

emk67

Oulun Liminngantullis samoissa valoissa n.19.00 musta JDM MKIV Supra, ei hajua oliko turpolla vai ei.
TA60 Carinalla siinä vieres.
Erkki "Eki" Kursu p.0500700419 Oulu/Jääli

Toyota Supra MK3 2JZ-gte VVT-i (Holset HX40 Super) -92
Lexus GS450h -07

AF

Lainaus käyttäjältä: emk67 - 19 maaliskuu, 2011, 20:09:21
Oulun Liminngantullis samoissa valoissa n.19.00 musta JDM MKIV Supra, ei hajua oliko turpolla vai ei.

oon nähny saman ja sillon oli ratissa joku blondi muija
jza70 + jza80 + jz omega

emk67

Lainaus käyttäjältä: AF - 19 maaliskuu, 2011, 20:35:15
oon nähny saman ja sillon oli ratissa joku blondi muija
Nyt blondi oli "kuskinpaikalla" eli vasemmalla ;D Sinne oikeelle en nähny, mimmonen siel sitte istukaan.
Erkki "Eki" Kursu p.0500700419 Oulu/Jääli

Toyota Supra MK3 2JZ-gte VVT-i (Holset HX40 Super) -92
Lexus GS450h -07

AF

Lainaus käyttäjältä: emk67 - 19 maaliskuu, 2011, 21:06:57

Nyt blondi oli "kuskinpaikalla" eli vasemmalla ;D Sinne oikeelle en nähny, mimmonen siel sitte istukaan.

mut silti voisin heittää villin veikkaukse että on vapari tomatti  ;D
jza70 + jza80 + jz omega

Haermae

Lainaus käyttäjältä: emk67 - 19 maaliskuu, 2011, 20:09:21
veikkaan että kyseisen auton meikäki bongas.
ex Toyota Supra MKIV RZ 3.0 -94

Reuhka

Tumma V300 Aristo bongattu tammelassa tampereella 22-23 välillä tänään. Tummat lasit ja jotain tarroja. en kerinny paremmin kattoon. Tulin corollalla vastaan (xenonit jne)  :) Kuka vastaa ?

Kartsa

Lainaus käyttäjältä: Reuhka - 20 maaliskuu, 2011, 23:01:40
Tumma V300 Aristo bongattu tammelassa tampereella 22-23 välillä tänään. Tummat lasit ja jotain tarroja. en kerinny paremmin kattoon. Tulin corollalla vastaan (xenonit jne)  :) Kuka vastaa ?

taitaa olla se lexus gs300 ja siin on sj-importsin tarroi. ohjaus vääräl puolel. vasemmalla siis  ;D itekki bongannu pari kertaa
JZZ30

Reuhka

Lainaus käyttäjältä: Kartsa - 20 maaliskuu, 2011, 23:37:17
taitaa olla se lexus gs300 ja siin on sj-importsin tarroi. ohjaus vääräl puolel. vasemmalla siis  ;D itekki bongannu pari kertaa

aaae. itseasiassa kun muistelee nii tais olla lexuksen merkki keulilla kyllä :)

buma

Lainaus käyttäjältä: Reuhka - 20 maaliskuu, 2011, 23:01:40

ei taida olla clubilaisia, kättä nostanu pariin kertaan.
Lasikuituntuninkpuskurijaachtopaineruuviwhaatsiuhwhaaatsiu
soarer 4,0 V8 myyty romuna korjattavaksi
soarer 2,5 twin turbo ex
sierra cosworth 4wd ex
s13 ex
s14 ex
+ muut kokeilut ja härpättimet..

Zoui

Lainaus käyttäjältä: Kartsa - 20 maaliskuu, 2011, 23:37:17
taitaa olla se lexus gs300 ja siin on sj-importsin tarroi. ohjaus vääräl puolel. vasemmalla siis  ;D itekki bongannu pari kertaa

Meni ylöjärven kohdalla vaasantiellä tuo eilen, ei lähtenyt viivalle valoista  ;D

Kartsa

Lainaus käyttäjältä: Zoui - 21 maaliskuu, 2011, 08:21:31
Meni ylöjärven kohdalla vaasantiellä tuo eilen, ei lähtenyt viivalle valoista  ;D

Hajos  ;D
JZZ30