Olitko se sinä? (-11)

Aloittaja Osmo, 01 tammikuu, 2011, 21:53:25

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

Juhani

Puol seiskan aikaan Nurmijärvellä tummanvihreä Soarer. Huomasin vasta kohdalla, ei kerenny nostaa lapaa...
Toyota Supra MKIII Turbo -86, ex
Toyota Supra MKIV TT 6v -93, ex
Mitsubishi Legnum VR-4 5v -01, ympärivuotinen käyttis
Toyota Aristo -99

J.A.A.

Eilen Jyväskylän Bilteman pihalla hopeisen Ariston(minä) takana valkonen Toyota? Oisko ollu mark tai Chaser?
Toyota Aristo 3.0V '95

-Kimble-

Lainaus käyttäjältä: J.A.A. - 10 elokuu, 2011, 20:19:03
Eilen Jyväskylän Bilteman pihalla hopeisen Ariston(minä) takana valkonen Toyota? Oisko ollu mark tai Chaser?

Joo Chaserihan se, eli meikä kyseessä.
Mkiv 6speed single -93

Löllis

Lainaus käyttäjältä: Haffu - 07 elokuu, 2011, 00:03:24
Kukas lähti tuossa myöhään lauantai-iltana (23:30) Kortelan ABC:n kohdilta VT-8:ia vauhdikkaasti Turkua kohden valkealla neloskopalla. Edellä meni jokin musta kulkine, josta jäi niin rajallinen näkö-/kuulohavainto, että ei osaa mitään sanoa. Itse kurvasin juuri parkkiin ABC:n pihalle.

Taisin olla minä. Ainakin ajelin koko viikonlopun yömyöhään rauman yössä. (mikä on tosin kuollut kaupunki yöllä). Edellä meni luultavasti kaverin S2 audi.

Haffu

Lainaus käyttäjältä: Löllis - 11 elokuu, 2011, 15:23:44
Taisin olla minä. Ainakin ajelin koko viikonlopun yömyöhään rauman yössä. (mikä on tosin kuollut kaupunki yöllä). Edellä meni luultavasti kaverin S2 audi.
Näin vähän ajattelinkin. Ja tuossa keskiviikkoaamuna näytti Supra olevan Äyhön S-Marketin pihalla Supra parkissa. :)
Tuo kaverisi Audi taitaa omistaa kanssa hieman jotain viriä, sillä pari kertaa olen moisen nähnyt ja sen verran ärhäkästi tuntuu liikahtavan. Ja onhan tuon Audin vitosen äänetkin ihan kivat.
Saab 9000 CSE 2.3T -98
BMW 328i Touring -97

Jappee

Valkoinen teippailtu mkiv poliisit sarjassa juuri äsken. Joku midnight cruising. En tiä onks nää uusintoja
Toyota Supra MKIV TT manuaali
http://jappee.kuvat.fi/
http://www.facebook.com/ReuhkaJappee <- kuvat faces.

miza

Lainaus käyttäjältä: Ermu - 09 elokuu, 2011, 09:33:07
Pihtiputaan tienoilla tuli vastaan valkoinen supra n. klo 18 ? Tämän viikon bongailen Oulussa.
Meikäläinen haku reissulla ;) siirtolaput ja perus weilside etupuskin.  ;)
JZA80 TT 6 - Speed - B03B - Original

risterii

Piti oikein äsken nostaa perse ylös penkistä parvekkeella istuskellessa, kun länsi-päijänteentieltä rupesi pörinä kuulumaan, musta/tumma mkiv sieltä näytti ajelevan jkl keskustaan päin :)

Löllis

Lainaus käyttäjältä: Haffu - 11 elokuu, 2011, 15:42:26
Näin vähän ajattelinkin. Ja tuossa keskiviikkoaamuna näytti Supra olevan Äyhön S-Marketin pihalla Supra parkissa. :)
Tuo kaverisi Audi taitaa omistaa kanssa hieman jotain viriä, sillä pari kertaa olen moisen nähnyt ja sen verran ärhäkästi tuntuu liikahtavan. Ja onhan tuon Audin vitosen äänetkin ihan kivat.

Juu ei viitsi työmatkaa ruveta suputtimella ajamaan ku se 110 km tulee päivässä matkaa. Joten kaverin passatilla töihin. ;) Juu se audi on kyllä hieno peli. Ihan näyttely kunnossa. saa tosissaan painaa kaasua, että perässä pysyy. MUTTA ennen kuin tutustuin kyseiseen henkilöön, hänen kaverinsa sanoi, että KAIKKI postiautot jää. kyllä puhui kaveri ohi suun ;)

LiquidStone

Lainaus käyttäjältä: Löllis - 12 elokuu, 2011, 16:26:40
Juu ei viitsi työmatkaa ruveta suputtimella ajamaan ku se 110 km tulee päivässä matkaa. Joten kaverin passatilla töihin. ;) Juu se audi on kyllä hieno peli. Ihan näyttely kunnossa. saa tosissaan painaa kaasua, että perässä pysyy. MUTTA ennen kuin tutustuin kyseiseen henkilöön, hänen kaverinsa sanoi, että KAIKKI postiautot jää. kyllä puhui kaveri ohi suun ;)
Asiaa sivuten, näytti supra päässeen kilpien väliin.

eville

edwarde(?) nähty eilen Lohjalla, ja oli muuten hieno Risto!

terv. R32 GT-R kuski    :icon_biggrin:

edwarde

Lainaus käyttäjältä: eville - 13 elokuu, 2011, 07:53:07
edwarde(?) nähty eilen Lohjalla, ja oli muuten hieno Risto!

terv. R32 GT-R kuski    :icon_biggrin:
Joo humalassa olin kyydissä. Tyttö kuskina..... :ohnoes:

pete-

Ketäs tuli tänään häijäässä vastaan mustalla mk3:lla, Ite valkosella liikkeellä ja käsi nousi molemmista autoista. Myös ahvenistolla tänään moikattu tuttuja ja vähemmän tuttuja.

XanJZX100

tänään bongattu affella vaikka ja ketä  ;D Musta 3 koppis (en muista nimeä juteltiin jonkun aikaa  ::) ) ja sitten reuhka,holsetti, ami ja sitten se heppu valkoisella vapari 7m koneisella 3 koppiksella jonka kanssa vaihdettiin pari sanaa!  ;) tossa kai nyt alkuja muita ei voi muistaa kai siellä muutama misterikin oli  ;D
ahdin addiktio kehittynyt.... Vaparikuume silti päällä :D

MA70 luisukikotin

Reuhka

Lainaus käyttäjältä: XanJZX100 - 14 elokuu, 2011, 03:17:49
tänään bongattu affella vaikka ja ketä  ;D Musta 3 koppis (en muista nimeä juteltiin jonkun aikaa  ::) ) ja sitten reuhka,holsetti, ami ja sitten se heppu valkoisella vapari 7m koneisella 3 koppiksella jonka kanssa vaihdettiin pari sanaa!  ;) tossa kai nyt alkuja muita ei voi muistaa kai siellä muutama misterikin oli  ;D

Musta JZA70 oli tosiaan Viitsun  :)

pete-

Valkonen mk3 on mun.

Supragirl

Tänään nummelassa bongattu hopee aristo, hyvältä näytti !!  ;) You? :icon_salut:

Ite mkiv supralla liikenteessä.
Ei ehkä uusin, mut oma ja maksettu.
Live to ride, Ride to Live

http://www.minunauto.com/auto/26071

emk67

Tänään Oulun Postikeskuksen pihalla valkoinen MKIII Automaatti Supra. Oli siinä aamu6 ku tulin ja vielä kun 13.30 lähin, eli jonku kuskin tai jakelussa olevan auto.
Kukapa lienee?
Erkki "Eki" Kursu p.0500700419 Oulu/Jääli

Toyota Supra MK3 2JZ-gte VVT-i (Holset HX40 Super) -92
Lexus GS450h -07

ICC

Affella bongattu reuhka viitsu juhani pete- ja monta muuta joita en tunnistanu ei kukaan tullu vaa vaihtelemaan sanoja!!  :icon_scratch:
MA-70 -90 7m-gte power!
TA-60 - -->1jz ;)
Vw lt  <--kuljetuskalusto
Artic Cat f5 -04

"Voihan sitä elää ilman neljääsataakin heppaa mut onse kyllä vähä kitumista"

CrippleR

Ite olin lauantaina pyörähtämässä, tosin radalle asti en päässy :D
Projekti: -= CrippleR MKIV 6spd single turbo 95' =-
Nykyset ja EX autot...
Toyota Supra 95' single 6speed RHD
Toyota Aristo 04'
Volvo S60 01'
Fiat Brava 99'
EX Toyota carina e 94'
EX Toyota Soarer 91' a/t

Juhani

Lainaus käyttäjältä: ICC - 15 elokuu, 2011, 21:21:49
Affella bongattu reuhka viitsu juhani pete- ja monta muuta joita en tunnistanu ei kukaan tullu vaa vaihtelemaan sanoja!!  :icon_scratch:

Katos! Enpä huomannu! Taisit olla jollain muulla ku Supralla liikenteessä...
Toyota Supra MKIII Turbo -86, ex
Toyota Supra MKIV TT 6v -93, ex
Mitsubishi Legnum VR-4 5v -01, ympärivuotinen käyttis
Toyota Aristo -99

XanJZX100

niin joo ja unohtu vissiin mainita yleisesti että mähän olin liikenteessä amin vanhalla kolmosella tuolla jota kävin kans ulkoiluttamassa radalla  :toothy10:

edit unohdin pari viikkoa sitten käydä täällä kyselemässä että mahtoikohan supragirl olla sillon SSO:n parkissa lohjalla? kun näky olevan vapari automaatti supra ja apparin penkillä käsilaukku niin ajattelin että pakko olla naisen auto kun sitä ohi nopeesti kävelin kun kävin ohimennen tutustumassa lohjan autokulttuuriin  ;D tarvii vissiin joku perjantai tulla omalla supralla piipahtamaan siellä eikä tolla kauniilla punasella 323:sella mikä käyttiksen virkaa toimittaa!
ahdin addiktio kehittynyt.... Vaparikuume silti päällä :D

MA70 luisukikotin

ICC

Lainaus käyttäjältä: Juhani - 15 elokuu, 2011, 22:41:08
Katos! Enpä huomannu! Taisit olla jollain muulla ku Supralla liikenteessä...
Carinaa pyörittelin radalla :)
MA-70 -90 7m-gte power!
TA-60 - -->1jz ;)
Vw lt  <--kuljetuskalusto
Artic Cat f5 -04

"Voihan sitä elää ilman neljääsataakin heppaa mut onse kyllä vähä kitumista"

Viitsu

täällä bingo ton mustan kolmosen kanssa ;)
Toyota Corolla KE70 powered by Euro 2jz-gte, holset hx40 super, 1000cc injector dynamics, cop puolat, aeromotive a1000 bensapumppu ja säädin, AEM v2 ecu ymsyms

EX
Toyota supra JZA70 Single turbo manuaali
Toyota Celica GT4 389HV/550NM

Viitsu

Toyota Corolla KE70 powered by Euro 2jz-gte, holset hx40 super, 1000cc injector dynamics, cop puolat, aeromotive a1000 bensapumppu ja säädin, AEM v2 ecu ymsyms

EX
Toyota supra JZA70 Single turbo manuaali
Toyota Celica GT4 389HV/550NM

Ermu

Lainaus käyttäjältä: Mika_Simola - 12 elokuu, 2011, 00:27:10
Meikäläinen haku reissulla ;) siirtolaput ja perus weilside etupuskin.  ;)
Hyvältä näytti, mutta vakio puskinta tilalle. Omaan silmään valkoinen toimii parhaiten tossa korissa.
UZZ32

Eltaantunut

Pirkkalan Motonetin pihassa jututin GT-Four -kuskia. Liekö foorumilaisia? :wave:

Myöhemmin se ohitti mut poliisi perässään! No ok, vauhtia oli Viinikassa 40 km/h, eikä ollu pillit päällä, mutta kaikki lasketaan.

kenppi

kajaanissa tuli musta soarer vastaan illalla vähän ennen kuutta heinisuontiellä, lapasta nostin tumman sinisestä kolmosesta  :wave: clubilaisia?
Nykyinen: sopiva yksilö hakusessa..
Ex: MA70 -89

H.P

Lainaus käyttäjältä: mazzem - 08 elokuu, 2011, 19:11:21
4.7 Kokkolassa nähty valkone sorkku ilman etupuskinta. Kuka?

Taitaa olla minä :wave:.

tänään hommasin maaliruiskut et saa laittaa uutta väriä.

JuhiOS

Lainaus käyttäjältä: Supragirl - 15 elokuu, 2011, 14:35:53
Tänään nummelassa bongattu hopee aristo, hyvältä näytti !!  ;) You? :icon_salut:

Ite mkiv supralla liikenteessä.
Mä olin ainakin Hesaan päin menossa tuolloin. Et jos se oli kakkos koppanen ni varmaanki mä.  :D