Supra kuume iski ja ei näytä ohi menevän...

Aloittaja TrueMetal, 19 maaliskuu, 2011, 08:24:35

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

timpp84

Lainaus käyttäjältä: Toni.S - 12 huhtikuu, 2011, 08:38:57
Täälläkin alkaa epätoivo iskeä kun ei Japanin päästä löydy kunnollista manuaali TT:tä tai sitten hinnat karkaa lähemmäs 20k€ tax-freenä.  ::). Briteissä olisi muutama ihan kiinnostava yksilö, mut sieltä tuonti arveluttaa vähän niiden ruoste ongelmien takia..
Tuolta kannattaa välillä käydä vilkaisee..http://www.bytbil.com/

Supra88

Itsekin olen katsonut tuolta autoja ja alkaa nuo tt mallit olee harvassa ja aika hintavilta näyttävät. Paljonkohan sitten briteissä maksavat?

Juu vois itekki lopettaa avautumisen kun en halua et mut heitetää täältä pihalle tai ettei kukaan suutu näille jutuille :D

Kiitoksia ontääkyllä hieno auto vaikka mulla oli kerran tuunattu rx-8 niin silti tämä 10v vanhempi toitsu näyttää paremmalta! Ja tekniikam vaihto tulee kun joskus kone laukeaa...jos laukeaa.

Ps tämä aihe pitäisi kirjottaa muualle mutta mietin että olenko kusessa katsastuksessa kun autossa on xenon lähivalot+ei korkeussäätöä+ei takasumaria+alustasarjaa ei vissiin ole muutoskatsastettu mutta saan siihen ( toivonmukaan ) todistuksen edelliseltä omistajalta.

El_Paco

Mikä on autosi vuosimalli? Korkeudensäätö pitää olla muistaakseni 14.06.95 jälkeen ensirekisteröidyissä vehkeissä. E-hyväksytyt valot pitäis olla joka nurkassa sekä asentaa se takasumari. Näin siis lain mukaan mut katastusmiehethän voi hyväksyä mitä vaan tai olla hyväksymättä. Xenoneista en osaa sanoa mitään.

ToniH

xenonit kannattaa ottaa pois katsastuksen ajaksi ei tuu menee läpi ainakaan lainpuolesta pitää olla korkeusensäätö ja pesurit ja joku muukin mutta ennen ku saat laillisesti xenonit supraan. Muutoskatsastat vaan sen alustasarjan vuosikatsastuksen yhteydessä vai onko tää niin tuoretta vuosimallia että tarviit E-hyväksytyn alustan ?

Supra88

Auto on 94vm joten hyväjos ei tartte korkeussäätöä, miten miesaan normiajovalot tuohon meneekö ihan polttimon vaihdolla vai millain patentti tuollainen jälkiasenteinen xenonvalo paketti yleensä on? Onko teillä ollu takasumarit leimalla? kaiseon moinen hommattava varuiks...

Tarviiko alustasarja aina jonkun todistuksen vai uudemmissa autoissa pelkästään? alusta on blitz merkkiä eli hieman harvinaisempi tapaus eikä edelliin omistaja ole vielä ilmoitellu todistuksesta.

gEmaLi

Lainaus käyttäjältä: Supra88 - 22 heinäkuu, 2011, 13:23:03
Auto on 94vm joten hyväjos ei tartte korkeussäätöä, miten miesaan normiajovalot tuohon meneekö ihan polttimon vaihdolla vai millain patentti tuollainen jälkiasenteinen xenonvalo paketti yleensä on? Onko teillä ollu takasumarit leimalla? kaiseon moinen hommattava varuiks...

Tarviiko alustasarja aina jonkun todistuksen vai uudemmissa autoissa pelkästään? alusta on blitz merkkiä eli hieman harvinaisempi tapaus eikä edelliin omistaja ole vielä ilmoitellu todistuksesta.

Tarvii ottaa xenon polttimo ja ballisti pois molemmat.. ja laittaa se normaali polttimo orkkis johtoihin.. 10min homma yhteensä molemmat puolet.. ellei oo joku jotenki tuunannu niitä johtoja jonnekkin paskamaisesti piiloon..

Et tarvii noin vanhassa autossa alustasta mitään hyväksyntää..  takasumari on pakollinen leimalla.

Ants1

Ei näytä menevän ohi Supra kuume, tänään laitettu postia pariin haku firmaan.. Jos ei löydy jouluun mennessä manuaali tt Suomesta niin kai se on jaappanista haettava. Pelottaa vähän ku ei pääse paikan päälle ite kattoo jo koe ajamaan että minkälaisia pommeja sieltä tulee. Ei kumminkaan oo aivan ilmaisia autoja.  :-\  sitten pääsis tuonne jäsenpuolelle kattoo mitä kevään aikana sit rakentelis jos ei kaikki rahat mene autoon.. :toothy10:
Auto ilman turboa on kuin leka ilman vartta!

pertsa

Lainaus käyttäjältä: Ants1 - 18 syyskuu, 2011, 15:53:11
Ei näytä menevän ohi Supra kuume, tänään laitettu postia pariin haku firmaan.. Jos ei löydy jouluun mennessä manuaali tt Suomesta niin kai se on jaappanista haettava. Pelottaa vähän ku ei pääse paikan päälle ite kattoo jo koe ajamaan että minkälaisia pommeja sieltä tulee. Ei kumminkaan oo aivan ilmaisia autoja.  :-\  sitten pääsis tuonne jäsenpuolelle kattoo mitä kevään aikana sit rakentelis jos ei kaikki rahat mene autoon.. :toothy10:
Osta toi mun on valmiiksi rakennettu ei tarvi Japanista asti hakee

Hemmo

Millanen koneen luonne on MIKV vapari suprassa vakiona? Vetääkö tasaisesti läpi kierrosalueen vai alkaako rääkyyn ylhäällä?

Paljo näissä vapareissa nyt on tehoa? Nettiautossa joissain autoissa oli 220hv ja joissain 240hv. Ite oon siinä uskossa että on 240hv


Eikös tätä vapari mottia ole kehuttu aikas paljon pomminvarmaksi koneeksi?

ToniH

220 hp tehtaalta lähtiessä. putkistolla(decatit mukaan) ja filsulla voi saada 240. Perushuollot tehtynä ihan varma tekniikka se vaparikin on.
Tehokäppyrästä en tiedä sen tarkemmin mut hurja alavääntö siinä on.

ooee

Lainaus käyttäjältä: ToniH - 16 marraskuu, 2011, 19:25:35
Tehokäppyrästä en tiedä sen tarkemmin mut hurja alavääntö siinä on.

Käyttäjiltä kuultua, että olisi jopa hurjempi kun TT mallissa. Tämäkin vain villi tornari..
- Kesälelu:           M-B w123Lang & e36 cabrio m-sport
- käyttöpeli:         M-B w210 cdi

emk67

Mulla on Lexus GS300 -99 tällä uudemmalla (VVT-I)? koneella ja joo liikkuuhan se ;D Alavääntöäkin on joo, mutta kyllä ne vain on ihan eriluokkaa tuossa turpoversio koneella olevassa MKII:ssa :headbang:
Toki se automaatti VS. R154:in vaikuttaa jonkin verran mut kuite tuo vaparin alavääntö on kyllä hölynpölyä ;D
Erkki "Eki" Kursu p.0500700419 Oulu/Jääli

Toyota Supra MK3 2JZ-gte VVT-i (Holset HX40 Super) -92
Lexus GS450h -07

El_Paco

Lainaus käyttäjältä: Hemmo - 16 marraskuu, 2011, 18:47:07
Millanen koneen luonne on MIKV vapari suprassa vakiona? Vetääkö tasaisesti läpi kierrosalueen vai alkaako rääkyyn ylhäällä?

Paljo näissä vapareissa nyt on tehoa? Nettiautossa joissain autoissa oli 220hv ja joissain 240hv. Ite oon siinä uskossa että on 240hv


Eikös tätä vapari mottia ole kehuttu aikas paljon pomminvarmaksi koneeksi?
Varma ja kaikinpuolin hyvä moottori. Ainoa vika on vaan se, että neloskoppasesta puhuttaessa se moottori on ihan väärässä autossa.

Jos vaan budjetti riittää, niin suosittelisin hommaamaan suoraan TT:n. Mikäli ei riitä, niin suosittelisin ensin koeajamaan vaparisupraa, ja sen jälkeen jotain turbokoneella olevaa laitosta, esim. soareria koska pyöriivät samoissa hinnoissa vaparisuprien kanssa. Mikäli vielä tämänkin jälkeen haluat välttämättä vaparikoneella olevan neloskoppasen ihan vaan auton ulkonäön takia, niin eiku vaan hankkimaan sitten semmosta.

Tosiasiahan on se, että siinä vaiheessa kun tehonnälkä alkaa kasvaa, niin siinä vaiheessa siitä vaparista on erittäinkin vaikea päästä eroon. Huomaahan tuon jo nettiautossa olevan tarjonnankin määrästä. Jos jokainen edes koeajaisi täysissä järissään olevaa ahdettua JZ-moottoria ennen suuria päätöksiä, jäisi moni vapari byrokraattisen valtiomme rajojen ulkopuolelle.

ToniH

Lainaus käyttäjältä: El_Paco - 16 marraskuu, 2011, 20:50:01
Tosiasiahan on se, että siinä vaiheessa kun tehonnälkä alkaa kasvaa, niin siinä vaiheessa siitä vaparista on erittäinkin vaikea päästä eroon. Huomaahan tuon jo nettiautossa olevan tarjonnankin määrästä. Jos jokainen edes koeajaisi täysissä järissään olevaa ahdettua JZ-moottoria ennen suuria päätöksiä, jäisi moni vapari byrokraattisen valtiomme rajojen ulkopuolelle.

Siinä on vaan se F&F efekti pitää saada supra alle jotta pääsee näyttämään.


Lainaus käyttäjältä: emk67 - 16 marraskuu, 2011, 20:33:44
Mulla on Lexus GS300 -99 tällä uudemmalla (VVT-I)? koneella ja joo liikkuuhan se ;D Alavääntöäkin on joo, mutta kyllä ne vain on ihan eriluokkaa tuossa turpoversio koneella olevassa MKII:ssa :headbang:
Toki se automaatti VS. R154:in vaikuttaa jonkin verran mut kuite tuo vaparin alavääntö on kyllä hölynpölyä ;D

höpöhöpö isot pojat sanoo että vääntää hyvin.

Koljonen

#134
Lainaus käyttäjältä: El_Paco - 16 marraskuu, 2011, 20:50:01


Jos vaan budjetti riittää, niin suosittelisin hommaamaan suoraan TT:n. Mikäli ei riitä, niin suosittelisin ensin koeajamaan vaparisupraa, ja sen jälkeen jotain turbokoneella olevaa laitosta, esim. soareria koska pyöriivät samoissa hinnoissa vaparisuprien kanssa. Mikäli vielä tämänkin jälkeen haluat välttämättä vaparikoneella olevan neloskoppasen ihan vaan auton ulkonäön takia, niin eiku vaan hankkimaan sitten semmosta.

Toisinpäin
Mä ajaisin ensin TT:a putkivireisenä, sen jälkeen koittamaan vaparia, jää 100% varmuudella vaparista kaupat tekemättä. Eikun säästämään lisää rahaa, tai pankin setän juttusille.

Teen hyvän teon ja lupaan että pk-seudulla saa tulla mun autoa koittamaan jos supran osto kiinnostaa, ei siis myynnissä, (kaikki on kun hinnasta sovitaan) mutta verrokkina vaikka vapariin...

Edit: en oo ite koskaan koittanut vaparisupraa.  ;D

J-M kujala

ei järkee ostaa vaparii, ELLEI osta 6Spd manuaalia, ja muuta sitä ahdetuks  :o

Vaparit korkeintaan vaimon kauppakassiks, millä ei tartte itte ajaa..   

pentti

jos vielä kiinotaa ,lähetä mulle tovomuksia

autosugi@hotmail.com

Zoui


Juzzo

Vittu Pentti sä sit et osaa pysyä poissa  :violent5:
Got lip?

Lainaus käyttäjältä: Sound Performance;8655788Wrong,  Garrett created the sphere.... then God copied Garrett and made the Earth!

Tem

Ei kai Pena poissa pysy, ku ainut intressi on tehdä pisnestä ja satunnaiset huutelut sinnetänne ehkä tuo sitä pisnestä. Tai ei ainakaan maksanu mitään, jos ei tuokaan. :D

Fintoissilta kun pännättiin Pena pois, niin Pena huuteli mailitse, että nyt tutkitaan asia ja otetaan kuluttajasuojaan yhteyttä. Eipä oo sen jälkeen kuulunu mitään, tais herra kuluttajansuoja kertoa Penalle, ettei joka paikan oo mikään pakko sallia hänen puljunsa mainostelua. ;D
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1


Osmo

MKIV tt 6spd jdm