Ei enää kiireellinen tapaus mk3 kytkin propleema..

Aloittaja ICC, 29 kesäkuu, 2011, 15:54:31

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ICC

eli tilasin cg-performancelta kytkimen ja asetelman. JA TIETYSTI ne on vetävän mallin vaikka painava malli piti tulla! eli varmasti 7m-gte asetelma 6lapainen sintteri ja painelaakeri.. MUTTA levyn boorit menee w58 eli sopiiko sitte R154 laatikkoon?  JA NYT KAIPAISIN 7M-GTE:n vauhtipyörää sekä painelaakerin asennus palikkaa! TAI KYTKINPAKETTIA KESTÄVÄÄ ++600NM VAPARIN 7M-GE VAUHTIPYÖRÄÄN SEKÄ W58 LAATIKKOON!!!! toivotaan että joku vois auttaa... RAHALLA NOUDAN  KIINNI SAA YV:LLÄ TAI 040-5256213 PISTÄKÄÄPÄ VIESTIÄ JOS JOLLAIN ON NURKIS!! :ohnoes:

edit otsikko :)
MA-70 -90 7m-gte power!
TA-60 - -->1jz ;)
Vw lt  <--kuljetuskalusto
Artic Cat f5 -04

"Voihan sitä elää ilman neljääsataakin heppaa mut onse kyllä vähä kitumista"

TmiJKaas

Sama levy menee molempiin askeihin (GTE levyn halkaisija pitäisi olla 5mm isompi mutta ei haittaa käyttöä w58 askissa).

Jos sulla siis on nyt w58 aski niin tota vetävää (r154) kytkintä on suht vaikee siihen alkaa modaamaan, koska työsylinteri painaa väärästä suunnasta,
koko systeemi on muutenkin eri ja kaiken kukkuraksi r154 vauhtipyörä+kytkinpaketti ei mahdu pyörimään w58 askissa ellei ota rälläkkää käteen
ja tee koppaan lisää tilaa, myöskin asetelman kiinnityspisteet vauhtipyörään on eri noissa.

Joten unohtaisin suosiolla ton gte vauhtipyörän ja painelaakeri palikan kun lisäksi tarviis modata käpälä, työsylinteri ym.

W58 on suht haastavaa löytää +600Nm kestävää settiä, ACT:llä moinen oli mihin väännönkestoa lupailtiin muistaakseni 603Nm mutta se alko sulaan jo
hiukan 450Nm jälkeen. (vaikka oli vauhtipyörä tasohiottu ja paketti "shimmattu")

W58 askiin "helpoin" järeä kytkin on rakennella itse esim. tilton, quartermaster tms. monilevystä, toki siinäkin tarvii kaiken näköstä pientä niinkuin
booriholkit, vauhtipyörän ja mielellään hydraulisen painelaakerin mutta on jotkut saanut toimiin noitakin ihan työsylinteri+käpälä systeemillä.

Voipi nopsaa kyllä olla että se w58 aski sulaa pian 600Nm korvilla ;)

Joten pidä kytkinsetti jonka ostit ja hommaa r154 loota, kardaani ja vauhtipyörä.

Toyota Supra 3.0i turbo man. 1988 *R.I.P.*
Toyota Supra 3.0i turbo targa aut. 1991 *R.I.P.*
Toyota Supra mkIV - *myyty*
Toyota Carina II 1989 - *R.I.P.*
Toyota Soarer 2.5i tt man. 1993 - Kesä käyttis
Toyota Soarer - Projekti
Toyota Carina II 1992 - käyttis

ICC

kiitoksia tiedoista!! clutsmasterilta löyty paineasetelma ja 6lapainen sintteri lupasivat kestävän tehot.... TILATTU.
Jooo laatikkoa testaillaan näillä näkymin 1,5vk päästä.. sitte voin kertoa kestääkö leikkiä :)
MA-70 -90 7m-gte power!
TA-60 - -->1jz ;)
Vw lt  <--kuljetuskalusto
Artic Cat f5 -04

"Voihan sitä elää ilman neljääsataakin heppaa mut onse kyllä vähä kitumista"