Ekaa supraa ostamassa. (MKIV)

Aloittaja gti-, 15 joulukuu, 2011, 18:52:12

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tyfon

Lainaus käyttäjältä: Enriquez - 08 kesäkuu, 2012, 13:00:56
Mutta kysymys, miten te olette menneet parkkihalleihin näillä joissa pitää ottaa pysäköintilippu tms ? tai onko mitään hyviä vinkkejä tai
kokemuksia miten selviytyä vastaavanlaisista tilanteista?

Kyllä aina joku kaveri löytyy kyytiläiseksi kauniiseen urheiluautoon! ;)
Tota Juzzon ehdottamaa pakittamista, en kyllä ite edes kehtais kokeilla :D
- Supra JZA80 2JZ-GTE -93 Singleturbo

Plodi

työmatka on tuo 5km jolla ei tuolla twinillä mitään tee.

Miten tuo työmatka liittyy vaparin eduks? Jos kulutusta mietit, niin tuskinpa matka-ajossa ahdettu manuaali vie sen enempiä kuin vaparikaan.  :)
Ex Celica Group A Rallye 450hp -91
Ex Celica Carlos Sainz Edition   -92

kaahari

Lainaus käyttäjältä: Plodi - 08 kesäkuu, 2012, 14:28:35
Miten tuo työmatka liittyy vaparin eduks? Jos kulutusta mietit, niin tuskinpa matka-ajossa ahdettu manuaali vie sen enempiä kuin vaparikaan.  :)

Puhtaasti matka-ajossa oma entinen vapari automaatti vei enemmän kuin nykyinen turbo manuaali  ;D

Johtui tietysti osaksi tuosta tomaattilootasta... mutta myös siitä että tuota vaparia saa koko ajan polkea kuin tulpatonta mopoa jos sillä aikoo pysyä liikenteen matkassa  ;)
Toyota Supra MKIV TT 6spd -93
FJ cruiser -07
LandCruiser J70 -91
Yamaha YZF-R1 -08

Ex muut "kivat" laitokset
350z 6spd  -04
Lancer Evolution 7 5spd RS2 FQ-300 -02
Mitsu GTO TT MR -94
Volvo S60R 6spd AWD -04
Celica St185 Sainz -92
Lexus Sc400 -92
Supra mkiv na auto -94
Honda CBR1100 XX -04
Yamaha R1 -04
Honda CBR RR 1000 -05

nr000001

Mutta kysymys, miten te olette menneet parkkihalleihin näillä joissa pitää ottaa pysäköintilippu tms ? tai onko mitään hyviä vinkkejä tai

Avataan ikkuna tai mennään parkkihalliin, johon on jo koodattu auton kilpi tunnistusta varten. Helppoa.  8)
1 3 5
├┼┼-╕ 1996 Supra euro spec. 2004 Impreza WRX STi.
2 4 6 R

Wilis

Lainaus käyttäjältä: Juzzo - 08 kesäkuu, 2012, 14:08:04
Vaihtoehdot: pikku akrobatia autossa, pakittaminen tai sitten vaan ei kanna rahaansa rhd-rasisteille :icon_biggrin:
Helposti se hoituu http://www.youtube.com/watch?v=LR30NdG1eY8&feature=player_detailpage#t=80s  :icon_biggrin:
"2JZ's are no joke... The sledgehammer of the import world."

BlackSupra

Lainaus käyttäjältä: kaahari - 08 kesäkuu, 2012, 14:35:19
Puhtaasti matka-ajossa oma entinen vapari automaatti vei enemmän kuin nykyinen turbo manuaali  ;D

Johtui tietysti osaksi tuosta tomaattilootasta... mutta myös siitä että tuota vaparia saa koko ajan polkea kuin tulpatonta mopoa jos sillä aikoo pysyä liikenteen matkassa  ;)

Jopas on läppää taas  :nono:
Lexus IS 220d -10

Noc

MKIV turbo V160

Tem

Lainaus käyttäjältä: Enriquez - 08 kesäkuu, 2012, 13:00:56miten te olette menneet parkkihalleihin näillä joissa pitää ottaa pysäköintilippu tms? tai onko mitään hyviä vinkkejä tai

Mä yleensä avaan ikkunaa ja oikasen vasemman käden siihen lipun suuntaan.

Tietty, jos vahingossa ostaa postiauton, ni onhan noita apuvälineitä.
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1

Osmo

Lainaus käyttäjältä: Tem - 09 kesäkuu, 2012, 12:52:26
Mä yleensä avaan ikkunaa ja oikasen vasemman käden siihen lipun suuntaan.

Osta se LHD supra eka ja tuu sit huutelee :D
MKIV tt 6spd jdm

Tem

Lainaus käyttäjältä: Osmo - 09 kesäkuu, 2012, 19:08:33
Osta se LHD supra eka ja tuu sit huutelee :D

Montaks niitä tarvii ostella, et saa huudella? :D

Mace

Yksi LHD MKIV Supra riittää. Sit saa korottaa ääntä ja käyttäytyy ylimielisesti  :icon_rr:

-95 LHD Eurospec, single Tbo, Pte6870, Re85, targa, 6-speed

ex-toys: -91 MR2 Gti, -99 200sx, -95 Supra JDM TT 6-speed

Tem

Osmo

Lainaus käyttäjältä: Tem - 09 kesäkuu, 2012, 20:23:59
Montaks niitä tarvii ostella, et saa huudella? :D

rispektiä jos sulla sellanen oikeesti on, en tiennykkää 8)
MKIV tt 6spd jdm

Tem

Lainaus käyttäjältä: Osmo - 10 kesäkuu, 2012, 00:25:24
rispektiä jos sulla sellanen oikeesti on, en tiennykkää 8)

Wanhempia useampi, mut ei oo koskaan ollu neloskorista. Reilu 10v sitten oli haku päällä, mut sit tuli Fast&Furioussi, eikä vaan pystyny enää. Vaan joutashan ton nykysenkin vaihdella johonkin harvinaisempaan, ku noitakin alkaa jo tulla vastaan. :-\

Osmo

Lainaus käyttäjältä: Tem - 10 kesäkuu, 2012, 01:01:42
Wanhempia useampi, mut ei oo koskaan ollu neloskorista. Reilu 10v sitten oli haku päällä, mut sit tuli Fast&Furioussi, eikä vaan pystyny enää. Vaan joutashan ton nykysenkin vaihdella johonkin harvinaisempaan, ku noitakin alkaa jo tulla vastaan. :-\

jaa no ei sit mitää, luulin että puhuttiin neloskorista kun niitä tässä threadissa ollaan ostamassa :icon_biggrin: eipä tollasessa lhd kolmosessa mitää ihmeellistä ole.
MKIV tt 6spd jdm

Tem

Lainaus käyttäjältä: Osmo - 10 kesäkuu, 2012, 01:32:28eipä tollasessa lhd kolmosessa mitää ihmeellistä ole.

Ei munkaan mielestä, mut ihan hyviä talviautoja ne on. ;D

OspreY

Lainaus käyttäjältä: Osmo - 10 kesäkuu, 2012, 01:32:28
eipä tollasessa lhd kolmosessa mitää ihmeellistä ole.

Perus korolla, mut onneks harvinaisempi liikenteessä kuin jdm nelonen  ;D

Toyota Supra 3.0i  turbo targa man. vm.-91
----------------------------------------------------------------------------------
Toyota MarkII tourerV 1,5jz-Gte vm.93 TurboTaxi projekti
-----------------------------------------------------------------------
Soarer Gz20 -86 jeizii manuel.

Osmo

Lainaus käyttäjältä: OspreY - 10 kesäkuu, 2012, 13:03:25
Perus korolla, mut onneks harvinaisempi liikenteessä kuin jdm nelonen  ;D

Niin no en mä olekkaa väittäny että mulla olis harvinainen auto. Threadin otsikko "Ekaa supraa ostamassa. (MKIV)" tarkottaa mun järjen mukaan sitä että tääl jengi puhuu neloskoppasen ostamisesta, mut silti oli pakko tulla provoomaa jdm-supran ostajia sillä lhd supralla mikä osottautuki kolmoskoppaseks..

Pitäiskö tähä heittää puolustukseks loppuu viel et "jdm manuaali tt nelonen on harvinaisempi ku lhd kolmonen." Ihan sama koska kaikenkansanauto neloskoppasestaki on tullu, porukka vetelee tuolla kesät talvet luupokalla, karjalalippikset päässä ja metrohousut jalassa vapareilla mut silti, supra mikä supra. Niinku oon sanonu aikasemmin turbosupraclubfinland.com :D
MKIV tt 6spd jdm

Kuma

Lainaus käyttäjältä: Tem - 09 kesäkuu, 2012, 12:52:26
Kyllä yllättävän toimivaksi on tuollainen "apukäsi" osoittautunut, kun on noita tuttavapiirin RHD japskiautojen käyttöä tullut seurattua sivusta  ;)

OspreY

Lainaus käyttäjältä: Osmo - 10 kesäkuu, 2012, 13:18:17
Niin no en mä olekkaa väittäny että mulla olis harvinainen auto. Threadin otsikko "Ekaa supraa ostamassa. (MKIV)" tarkottaa mun järjen mukaan sitä että tääl jengi puhuu neloskoppasen ostamisesta, mut silti oli pakko tulla provoomaa jdm-supran ostajia sillä lhd supralla mikä osottautuki kolmoskoppaseks..

Pitäiskö tähä heittää puolustukseks loppuu viel et "jdm manuaali tt nelonen on harvinaisempi ku lhd kolmonen." Ihan sama koska kaikenkansanauto neloskoppasestaki on tullu, porukka vetelee tuolla kesät talvet luupokalla, karjalalippikset päässä ja metrohousut jalassa vapareilla mut silti, supra mikä supra. Niinku oon sanonu aikasemmin turbosupraclubfinland.com :D

caught ya  ;D

Toyota Supra 3.0i  turbo targa man. vm.-91
----------------------------------------------------------------------------------
Toyota MarkII tourerV 1,5jz-Gte vm.93 TurboTaxi projekti
-----------------------------------------------------------------------
Soarer Gz20 -86 jeizii manuel.

Tem

Et kai säkään Osmo nyt ihan asialinjalla oo tässä topikissa ollu...? ;D

Vai oliks se niin, et ku itellä on turpo, ni saa huudella vapareista? Mutku on postiauto, ni niistä ei saa sanoa? :P

Lainaus käyttäjältä: Osmo - 17 joulukuu, 2011, 18:21:07Kannattaa ostaa mahollisimman halpa supra, jää sitte rahaa enemmän kaikkiin viritysosiin. Osta vapari, sen turbottaminen on kuulemma tosi helppoa ja halpaa.

Yleensäkkin noi vapari suprat on aika harvinaisia nykyään ja niillä saa helposti pillua. Eikä haittaa vaikka se ei mihkää kuljekkaa ku aina voi sanoo että tälläsellä vehkeellä ei tarvi kisailla ku voittajan tietää jo etukäteen, onhan tää kuitenki supra..

Toyota-liikkeet varmaan asentaa noita airbageja, sekin on varmasti ihan halpaa lystiä, mut siinä kärsii katu-uskottavuus jos ajelet bagillisellä supralla, vetokisoissa aina naureskellaan airbagi rateille ja saatat tuntea jääväsi ulkopuoliseksi.

Osmo

Lainaus käyttäjältä: Tem - 10 kesäkuu, 2012, 14:36:58
Et kai säkään Osmo nyt ihan asialinjalla oo tässä topikissa ollu...? ;D

Vai oliks se niin, et ku itellä on turpo, ni saa huudella vapareista? Mutku on postiauto, ni niistä ei saa sanoa? :P

Tälläses vierasalueelle väsätyssä threadissa vittuillaa ihan varmasti vapareille, se nyt on selvä. Ei mua haittaa missää nimessä vittuilu siitä jos mä ajan postiautolla, ei todellakaa jos se kuittailu tulee sellaselt kaverilta kenen tallista se lhd-nelonen löytyy. Sun vanhanmallinen lhd ei vaa liity tähä mitenkää, et sä voi sil tulla tänne provoomaa neloskoppasia postiautoja :D
MKIV tt 6spd jdm

gEmaLi

Lainaus käyttäjältä: Osmo - 10 kesäkuu, 2012, 15:55:21
Tälläses vierasalueelle väsätyssä threadissa vittuillaa ihan varmasti vapareille, se nyt on selvä. Ei mua haittaa missää nimessä vittuilu siitä jos mä ajan postiautolla, ei todellakaa jos se kuittailu tulee sellaselt kaverilta kenen tallista se lhd-nelonen löytyy. Sun vanhanmallinen lhd ei vaa liity tähä mitenkää, et sä voi sil tulla tänne provoomaa neloskoppasia postiautoja :D

Miks sua ylipäätänsä jaksaa kiinnostaa noi postiauto jutut? oli se sit 3:sen kuski tai 4:sen.. tai vaikka sierra kuski. Mua ainakaan henkilökohtaisesti vois vähempää kiinnostaa.

Osmo

Lainaus käyttäjältä: gEmaLi - 10 kesäkuu, 2012, 16:08:30
Miks sua ylipäätänsä jaksaa kiinnostaa noi postiauto jutut? oli se sit 3:sen kuski tai 4:sen.. tai vaikka sierra kuski. Mua ainakaan henkilökohtaisesti vois vähempää kiinnostaa.

Ei kiinnosta mut tää nyt meni muutenki ihan off topikiks.
MKIV tt 6spd jdm

Tem

Lainaus käyttäjältä: Osmo - 10 kesäkuu, 2012, 15:55:21Ei mua haittaa missää nimessä vittuilu siitä jos mä ajan postiautolla, ei todellakaa jos se kuittailu tulee sellaselt kaverilta kenen tallista se lhd-nelonen löytyy. Sun vanhanmallinen lhd ei vaa liity tähä mitenkää, et sä voi sil tulla tänne provoomaa neloskoppasia postiautoja :D

Ei se munkaan mielestä liity tähän mitenkään, enkä mä oo ite siitä kolosesta ees mitään sanonu. ;D

Mut wanhoja halpoja japseja noi kaikki on. Jokanen työssäkäyvä voinee helposti ostaa neloskorisen postiauton, ei kai siinä oikeesti oo mitään niin ihmeellistä, ettei muut sais siitä ees puhua? En mäkään oleta et jokasella mun kalustosta piruilevalla pitäis olla itellä samanlainen tallissa, että saa huudella. :D

agumi

Pitäiskös niissä olla jotain ihmeelistä? Eikö ihminen voi ostaa vaikka alkaneen kiinnostuksen vuoksi semmoista harrastus autoks? Ja sattumalta toi rhd on huomattavasti edullisempi kuin lhd. Ja itse jos pitäis valita niin enemmin mie ostan turbo rhd mkiv kuin lhd turbo mkIII:n. Monestakin syystä.
Kids in the backseat cause accidents. Accidents in the backseat cause kids. Stick to a two seater!

Tem

Lainaus käyttäjältä: agumi - 10 kesäkuu, 2012, 16:23:39Pitäiskös niissä olla jotain ihmeelistä?

Missasit pointin. :)

Ei pitäis, eikä oo. Jokanen tottakai ostelee just mitä itte haluaa. Ennoo vaan koskaan tajunnu näitä, et ei saa edes sanoa pahaa sanaa, jossei ite omista jotain. Kohta ei saa varmaan muista merkeistäkään piruilla, jossei ite omista jokasen merkin huippumallia? ;D

t3mmi

nonni,popcornit on jo mikrossa.jatkakaa :icon_biggrin:
vähä pakkelia pintaan nii se on ku uus

Juzzo

Vittu nytkö mä joudun lopetaan vittuilun VAG-/DC-/PSA-/Fordilaisista... onko elämässä enään mitään järkeä  :icon_biggrin:
Got lip?

Lainaus käyttäjältä: Sound Performance;8655788Wrong,  Garrett created the sphere.... then God copied Garrett and made the Earth!

Tuomisto

Tietääkseni yhdenkään sukupolven Supraa ei ole koskaan käytetty postiautona. Toyotista lähinnä Corolla ja Yaris -mallit ovat olleet edustettuina. Joten se siitä käsitteestä tässä yhteydessä.
Supra RZ-S 1996
Celica XT 1985
Celica ST 1972