Olitko se sinä? (-12)

Aloittaja Noc, 15 tammikuu, 2012, 05:03:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Jappee

Lainaus käyttäjältä: Kristian - 17 heinäkuu, 2012, 22:10:12
Empä olisi uskonut että salla cityssäkin löytyy harrastajia :D

Mökillä sallatunturin lähellä, tulee nykyään vaan niin hirveen harvoin käytyä täällä päin..
Toyota Supra MKIV TT manuaali
http://jappee.kuvat.fi/
http://www.facebook.com/ReuhkaJappee <- kuvat faces.

Kristian

Lainaus käyttäjältä: Jappee - 18 heinäkuu, 2012, 13:38:24
Mökillä sallatunturin lähellä, tulee nykyään vaan niin hirveen harvoin käytyä täällä päin..

Itse olen jyväskylästä, mutta mummo asuu sallassa ja siellä tulee käytä noin kerran vuodessa :)

Chew

Tänään illalla bongattu seinäjoen keskustassa kelanSuoran jälkeisen suoran parkista punainen mkiv. Siistin näköinen oli. Punainen auto. Hiilari trd siipi, mustilla keskiöillä olevat valssit.. Hurautin pää kenos ohi vanhalla punaisella comerolla.. Tunnustatko??
M.Kauppila Motorsports

SUPRA MKIV 1/4mile 9.1s/ 250kmh
CHEVROLET CAMARO Z/28 RS -69

AF

Lainaus käyttäjältä: Chew - 18 heinäkuu, 2012, 23:05:00
Tänään illalla bongattu seinäjoen keskustassa kelanSuoran jälkeisen suoran parkista punainen mkiv. Siistin näköinen oli. Punainen auto. Hiilari trd siipi, mustilla keskiöillä olevat valssit.. Hurautin pää kenos ohi vanhalla punaisella comerolla.. Tunnustatko??

olisko anttij jos sai auton kuntoon?
jza70 + jza80 + jz omega

Enriquez

Kukas oli mustalla neloskoppaisella pitkussa eilen neljän jälkeen? Näytti olevan TRD:n siipeä kiinni ja mustaa vannetta, rattikin näytti olevan vasemmalla puolella.

anttj

Noup. Tää on korinluovuttaja turboprojektissa =) en tiedä miten ahkerasta omistaja seuraa clubia.
Anybody can do my job, but nobody can be me.

Haanpää

Hopea mk4 bongattu Valkeakosken keskustassa, sinä? :)
Toyota Supra MK4 1994
Seat Toledo SE100 1998

EX Evolution IV 1996
EX Evolution I 1993

Tyfon

Musta MKIV ilman takaspoileria Viipurintiellä äsken. Oliko Zazka? :D
- Supra JZA80 2JZ-GTE -93 Singleturbo

Anders

Valkonen LHD nelos supra tänään Vaasan Palosaarentiellä, tunnustaako kukaan? Sairaan komee laitos.

tunsbe

Valkonen sorkku missä musta etupuskuri ja sinivihree sorkku sotilaistenkadulla turussa eilen. Tänään musta mk3 supra koulukadulla, vähän puutarhakadun risteyksen jälkeen vinoparkissa. Klubilta?
BMW 320i Cabriolet MT -96
Ex-Toyota Supra mkIV 3.0i AT -93
Ex-Toyota Yaris T-Sport 1.5 Turbo MT -04
Ex-Toyota GT-86 2.0 MT -12
Ex-Toyota Soarer 2.5 GT-T AT -93

Joruz

Lainaus käyttäjältä: tunsbe - 19 heinäkuu, 2012, 21:58:42
Valkonen sorkku missä musta etupuskuri ja sinivihree sorkku sotilaistenkadulla turussa eilen. Tänään musta mk3 supra koulukadulla, vähän puutarhakadun risteyksen jälkeen vinoparkissa. Klubilta?

Meikän toi seepra värityksellä oleva  :D

Strabe

Eilen about joskus klo 16-17 välillä pari mustaa mk2 Aristoa tuli vastaan Helsinki Hamina tiellä.Tarkempaa kohtaa en nyt muista.Sitten joskus varmaan noin klo 20 punanen mk3 supra ajeli jossain päin jotain kehää :D
JZZ30 vm.91

Puuhapete

Lainaus käyttäjältä: Nickke - 17 heinäkuu, 2012, 10:23:22
Kenen hopeinen mkiv huhtasuolla yitin työmaan vieressä?

Minun suprahan se siellä, ajan toista niistä keltaisista autonostureista, sitä isompaa ;)

jarppi88

Kasitiellä raahessa piehingin kohdalla klo 15:00 tuli vastaan tummansininen aristo, kättä nostettu! Olitko se sinä?

Juzzo

Onko kekään menossa huoimenna Motoparkkiin päin, tarvii kyydin...? Maksan pensat  :icon_salut:
Got lip?

Lainaus käyttäjältä: Sound Performance;8655788Wrong,  Garrett created the sphere.... then God copied Garrett and made the Earth!

anttj

Kukas ajeli valkoisella sorkulla tänään kauhavalla seinäjoelle kääntyvään liittymään? ite ajoin hopealla golffilla vastaan.
Anybody can do my job, but nobody can be me.

Samuli

Kukas kurvaili eilen minun ja Puuhapeten ohi ja asettui parkkiin Mk3 Supralla, Jkl:n paskaessolle?

namnam

Lainaus käyttäjältä: Samuli - 21 heinäkuu, 2012, 12:33:04
Kukas kurvaili eilen minun ja Puuhapeten ohi ja asettui parkkiin Mk3 Supralla, Jkl:n paskaessolle?
minäminä.. ei kerenny tulla juduille  ::)
Mark2 omx12
BMW 320d
ex: jza70 supra, jzz30 soarer

Aake

tässä parinaki päivänä bongannu pietarsaaressa lomaillessa omakotitalon pihassa punasen lhd mk4 supran vakio vanteilla, klupilaisia?
-ku stefa laittaa nii se o jämpti!
-single 1jz

J.A.A.

Kokkolassa viiden aikoihin valkonen Mk3 Supra.
Toyota Aristo 3.0V '95

pete-

Ketäs ajeli sastamalassa mustalla mk3:lla seiskan aikoihin, Ite kurvasin valkosella vastaavalla perään heti kun huomasin.

Niketsi

Lainaus käyttäjältä: pete- - 21 heinäkuu, 2012, 22:52:31
Ketäs ajeli sastamalassa mustalla mk3:lla seiskan aikoihin, Ite kurvasin valkosella vastaavalla perään heti kun huomasin.
Minä ajelin

Kristian

Kuka tuli jyväskylässä kinkomaalla vastaan hopealla orkkiskorisella nelossupralla?

Ronkoteus

Minä tulin, oltiin kaverin kanssa kattoos Samba crossia Kauhajoella. Kekäs oli Kauhajoen ABS hetken parkissa mustalla Aristolla melki mun Subin vieressä n. klo: 18 eilen 21.7?
Aina 110% lasissa.

Harri L

elilen illalla puol kympin maissa hopee 4koppanen korisarjalla ajeli Tampereen Kalevassa. Ite tulin vastaan iha omilla jaloilla karhunpentu käessä :tard:

J.A.A.

Kenes tää nyt oli ja mitkä nuo vanteet on?
Toyota Aristo 3.0V '95

Josukka

-jza70 1jz -91
-636 (fighter) Ninja -06
-Hiace -07

2x ex ma70, 2x ex st162,st205, ex sierra rs cosworth 3d, e34 2.7tic, e34 2.0tic, z28 camaro -86 yms..

tunsbe

Komia musta supra äsken turussa itäisen pitkäk. ja kaskenkadun risteyksessä. Morjestettu.  :icon_salut:
BMW 320i Cabriolet MT -96
Ex-Toyota Supra mkIV 3.0i AT -93
Ex-Toyota Yaris T-Sport 1.5 Turbo MT -04
Ex-Toyota GT-86 2.0 MT -12
Ex-Toyota Soarer 2.5 GT-T AT -93

Wilis

Eilen Mäntsälästä Juvalle ajellessa nelostiellä tuli vastaan musta ja harmaa MK3 ja myäs punanen ja musta MK4. Niin ja musta Celica ja hirmu läjä muita tyyninkirasseja.
"2JZ's are no joke... The sledgehammer of the import world."

ICC

reuhka , juhani ja viitsu bongattu motoparkissa! viitsu ja reuhka myös iltameiningeissä kiimaliiterissä. :D
MA-70 -90 7m-gte power!
TA-60 - -->1jz ;)
Vw lt  <--kuljetuskalusto
Artic Cat f5 -04

"Voihan sitä elää ilman neljääsataakin heppaa mut onse kyllä vähä kitumista"