Tuli Supra ostettua.

Aloittaja Konda, 10 helmikuu, 2012, 19:05:19

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

kika75

Lainaus käyttäjältä: Konda - 10 helmikuu, 2012, 19:05:19
Moro foorumilaiset!
Tuli ostettua Mk4 supra vm94. vaparina ja manuaalilla, tossa viikko takaperin. Eli ei vielä näistä löydy kokemusta.
Siksi kysynkin muutamaa..

Kaipaisin vähän lisää voimaa tuohon, joten mitä kevyttä viritysosaa suosittelette (putkistoa,lastua ym..)?
Ja mistä noita voi parhaiten tilailla?

Millaista lukkoperää tuohon on saatavilla?
Autossa on mailimittari ja tilalle haluaisin km/h, löytyykö taustoja mistä?
Kokeile ilokaasu järjestelmää. Eiköhän sillä saa muutaman hevosvoiman aika helposti.
Laita ostetaan ilmoitus mittarista ostetaan osioon, Niin minä sain helposti km/h mittarin  :)
Mika Kelloniemi 045 6345338

Holset

Jos toi ilokaasu asia kiinnostaa niin soita mulle 0466205046
sponsored by:
www.hevosvoima.com
www.kbcgarage.com
www.kiinahdin.com
www.akaansilkkipaino.com
www.sideways.fi
Til-Racing

Uldiz

Lainaus käyttäjältä: Osmo - 12 helmikuu, 2012, 02:05:24
Vaikutat aika katkeralta

No shit Sherlock! Uskon, että tällaisen vittuilu määrän jälkeen jokaisella normi kaverilla olis palkokasvi kärsässä ;D
Pois lukien jeesustelijat..

Kristian

Lainaus käyttäjältä: BlackSupra - 11 helmikuu, 2012, 17:11:36
Ei herneitä,mut ihme ajatusmaailma tuo.
Miks pitäs hommata soareri jos supran haluaa  :tard:
Eihän näis vapareis muuta hyvää oo ku ulkonäkö,mutta se riittää joillekkin.

Ittekki tekis mieli ahdettua Supraa ostaa, mutta ku me kaikki ei olla kultalusikka persees synnyttyjä.

Osmo tuossa vastasikin puolestani suurinpiirtein, mutta tosiaan jos on säännölliset tulot niin kyllä sitä rahaa pystyy säästämään luopumalla joistain muista asioista. Itse tosiaan en ole nähnyt edes kultalusikkaa ja inttikin vielä edessä. Itse tienaamillani rahoillani ostin tomaatti Soarerin johon olen todella tyytväinen tässä vaiheessa. Sitten kun intti käyty ja löytyy vakituinen työpaikka niin ajattelin hommata tt supran johon sitten voi kunnolla panostaa :)

Ethan_Hunt(toyotafreak)

Lainaus käyttäjältä: Konda - 10 helmikuu, 2012, 19:05:19
Moro foorumilaiset!
Tuli ostettua Mk4 supra vm94. vaparina ja manuaalilla, tossa viikko takaperin. Eli ei vielä näistä löydy kokemusta.
Siksi kysynkin muutamaa..

Kaipaisin vähän lisää voimaa tuohon, joten mitä kevyttä viritysosaa suosittelette (putkistoa,lastua ym..)?
Ja mistä noita voi parhaiten tilailla?

Millaista lukkoperää tuohon on saatavilla?
Autossa on mailimittari ja tilalle haluaisin km/h, löytyykö taustoja mistä?

Tervetuloa kerhoon, siitä se sitten lähtee pikkuhiljaa eteenpäin :)
KE25 2 projektia
MA70 käyttöauto

Mahdottomia tehtäviä ei ole on vain pidempi toimitusaika

Tuomisto

Lainaus käyttäjältä: Osmo - 12 helmikuu, 2012, 02:05:24
Tosi asia on se, ettei vapari supraan saa tuntuvia lisätehoja millään pienen budjetin ratkaisuilla.

Eihän tuo aloituspostauksen kyselijä kaivannutkaan mitään tuntuvia lisätehoja.

Lainaus käyttäjältä: Konda - 10 helmikuu, 2012, 19:05:19
Kaipaisin vähän lisää voimaa tuohon, joten mitä kevyttä viritysosaa suosittelette (putkistoa,lastua ym..)?

Muuten olen sitä mieltä että kannattaisi tuonne foorumin ohjeisiin lisäillä varoitukseksi että jos mainitset ostaneesi vapari-Supran valmistaudu dissaukseen. Tai sitten pikkuhiljaa suunnitella nimen vaihtoa turbosupraclubfinland.fi.
Supra RZ-S 1996
Celica XT 1985
Celica ST 1972

Tem

GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1


Ethan_Hunt(toyotafreak)

:D huutonaurua tuvan täydeltä , vedin töpselin seinästä
KE25 2 projektia
MA70 käyttöauto

Mahdottomia tehtäviä ei ole on vain pidempi toimitusaika

Noc

MKIV turbo V160

Hencca

tai miten ois jos Ukki järkkäis tohon etusivulle kaiken hyödyllisen tiedon näille vapareiden ostajille, voisivat siitä sitten nopealla vilkaisulla katsoa tuliko paskaa kontin täydeltä vai hiomaton timantti hommattua, löytys viritys vaihtoehdot, vääntökäyrät, pillit putkiin jne. ja mikä parasta ja helpointa, lukea vois ilman että näkis vaivaa rekisteröityä foorumille, tai kysymättä keltään miten siihen vapariin nyt sitä voimaa taas saakaan(säästynee pikku dissailulta). Mutta, kaikin puolin vitun hyvät naurut taas ootte saanu tänne aikaseks. :icon_rr:

ai vittu, mutta mullahan on itelläki vapari.

..just nyt..
Supra 3.0 TT -93 TokyoStreetDrfitBatMobileTupperwareAinavaiheessaJneJne...
http://www.madmotors.co.uk/ Car Of The Month--> December `09
http://www.madmotors.co.uk/catalog/cotm-henri-kuntsi-matt-black-toyota-supra-p-25283.html

Epsanja

#40
Lainaus käyttäjältä: BlackSupra - 10 helmikuu, 2012, 19:46:19
Ostikko tuon Seinäjoelta? Vapari sinänsä tyhmä hankinta...ahdinta se huutais.
Itellä vapari isommalla putkistolla ja lastulla...250+hv  :laugh:

Lainaus käyttäjältä: BlackSupra - 10 helmikuu, 2012, 21:05:11
Odotinki koska tää ubernörtti tulee viisasteleen. Käy säki joskus pihalla  ;D
Ja millä vitulla sitä enää rahaa säästäis jos on kerran vaparin jo ostanu?

Lainaus käyttäjältä: BlackSupra - 11 helmikuu, 2012, 17:11:36
Ei herneitä,mut ihme ajatusmaailma tuo.
Miks pitäs hommata soareri jos supran haluaa  :tard:
Eihän näis vapareis muuta hyvää oo ku ulkonäkö,mutta se riittää joillekkin.

Ittekki tekis mieli ahdettua Supraa ostaa, mutta ku me kaikki ei olla kultalusikka persees synnyttyjä.

:o  :icon_biggrin:

Eikös sen pienen lisätehon saisi kun säästäis siihen TT malliin ja pitäis sen vakiona. Sais sitä kulkupuoltakin oikeesti edes VÄHÄN paremmaksi, eihän käytännössä vapariin saa muuta kun kovat äänet  ;) Mut jos tykkää alaväännöstä, niin mikäs siinä  :thumbsup:
### MkIII MA70 -89 ###

tirai


Onnea vaan uuden Supran johdosta !

Käyttöauto, käyttöauto...."mikä se on"  ?
Vapariautomaatti, luistonestolla on kyllä aikas kiva auto suomen talvella, jos suprasta muuten tykkää.
Talvihan ei kestä kuin sen 2 viikkoa, vai miten se oli.

Vai onkos se TT manuaali paljonkin parempi talviautona, vai saako sitä kulttisupraa talvella edes käyttää.
Enpä ole koskaan päässyt talven liukkailla 400-800hp manuaalisupraa kokeilemaan, vahvasti
ennakkoluuloisena en edes haluasi, mutta taitaa aika kiljotiini olla. 

Kyllä tuo E92 335 nelivedolla ja n.400hp on kyllä aika hauska myös talvella, ESP:t kytkee pois päältä
takavetopainotteisena nelivetona  :toothy10:
enkä kyllä vaihtaisi sitä TT:n vaikka siinä olisi xxxhp:a.

Käyttöautona vapari-automaatti, aikuisten oikeesti on ihan hyvä..
Vaihdetaanhan sitä 2000eur vanhoihin bemarin psk:nkin putkistoja ja K&N suodattimia ja taas tuli "100hp" lisää,
miksei vaparisupraan.
Kai se jokaisen oma asia mihin rahansa pistää, jos siitä tulee jollekin hyvä mieli niin eihän sekään raha mennyt hukkaan..


BMW 335XI E92 MSPORT JB4 -08
VOLVO V70D5 -03
SUPRA MK4 N/A-AUTOM -95

Zoui

Lainaus käyttäjältä: tirai - 21 helmikuu, 2012, 18:15:57
Kai se jokaisen oma asia mihin rahansa pistää, jos siitä tulee jollekin hyvä mieli niin eihän sekään raha mennyt hukkaan..

Totta, hulluimmat laittaa rahojansa bemareihinkin  :o

El_Paco

Lainaus käyttäjältä: tirai - 21 helmikuu, 2012, 18:15:57
Onnea vaan uuden Supran johdosta !

Käyttöauto, käyttöauto...."mikä se on"  ?
Vapariautomaatti, luistonestolla on kyllä aikas kiva auto suomen talvella, jos suprasta muuten tykkää.
Talvihan ei kestä kuin sen 2 viikkoa, vai miten se oli.

Vai onkos se TT manuaali paljonkin parempi talviautona, vai saako sitä kulttisupraa talvella edes käyttää.
Enpä ole koskaan päässyt talven liukkailla 400-800hp manuaalisupraa kokeilemaan, vahvasti
ennakkoluuloisena en edes haluasi, mutta taitaa aika kiljotiini olla. 

Kyllä tuo E92 335 nelivedolla ja n.400hp on kyllä aika hauska myös talvella, ESP:t kytkee pois päältä
takavetopainotteisena nelivetona  :toothy10:
enkä kyllä vaihtaisi sitä TT:n vaikka siinä olisi xxxhp:a.

Käyttöautona vapari-automaatti, aikuisten oikeesti on ihan hyvä..
Vaihdetaanhan sitä 2000eur vanhoihin bemarin psk:nkin putkistoja ja K&N suodattimia ja taas tuli "100hp" lisää,
miksei vaparisupraan.
Kai se jokaisen oma asia mihin rahansa pistää, jos siitä tulee jollekin hyvä mieli niin eihän sekään raha mennyt hukkaan..
Onko joku väittänyt, ettei olisi hyvä talviauto?

Onko kukaan yleensäkkään puhunut suprasta talviautona?

Jos omakohtaista mielipidettäni kysytään, niin tämmönen "talviauto" on ammattikoululaisten juttuja. Ymmärrän nelivedon hankinnan jos talvet ajelee eri laitteella kun kesällä. Mutta en ymmärrä miksi pitää ostaa monta tonnia maksava takaveto jotta pääsee vetämään luisua paikallisen huoltoaseman pihassa.

Mitenkä vitussa nämä bemarit liittyy asiaan millään tavalla?

Tämä julma dissaaminenhan lähti liikenteeseen siitä, kun ensin on ostettu vapari, ja sitten kysellään mitenkä siihen saadaan lisää tehoa?

Täällä foorumilla tuntuu olevan paljon vaparin ostamista katuvia henkilöitä, joiden katkeruus ilmenee tälläisenä fanaattisena haluna puolustella ostostaan.

Jos henkilö on ostanut vaparin muista kuin tehollisista syistä(esim. ulkonäkö), ei hän pyöri täällä räyhäämässä ja kyseisen auton omistaminen on kaikille ok.

Sanon nyt vielä kerran tämän jonka moni muukin on sanonut. Jos haluaa supran ulkonäön ja hyvän ajettavuuden, sekä auton jota ei ole tarkoitus virittää, ja jolla on tarkoitus ajella vuoden ympäri ilman sen kummempaa "harrastamista", ymmärrän vaparin hankinnan täysin, niinkuin varmasti ymmärtää jokainen foorumilainen.

Mutta en ymmärrä sitä, että ensin ostetaan vapari, todetaan että halutaan lisää tehoja, tuhlataan TT:n ja vaparin erotus viritysosiin, jonka jälkeen tehoa ei vieläkään ole, ja sitten vielä foorumilla täysin järjettömiin syihin vedoten koitetaan puolustaa katkerana vaparin virittämisen ihanuutta.

Itsekin mopoaikoina vuoden ajan puolustelin täysin järjettömin perustein Monkeytä, kunnes loppujen lopuksi myönsin itselleni PV:n olevan parempi mopo viritellä ja vaihdoin siihen. Tätä ennen olin vittuillut pari vuotta kaupungin pevukkakuskeille, mitenkä paskan vehkeen he omistavat. Joten tiedän täysin miltä teistä tuntuu.

Tyfon

Onneksi kävin just ostamassa juustonaksuja ja limpparia! Täällähän on ihan show menossa  >:D
- Supra JZA80 2JZ-GTE -93 Singleturbo

OspreY

Lainaus käyttäjältä: El_Paco - 21 helmikuu, 2012, 21:07:05

Itsekin mopoaikoina vuoden ajan puolustelin täysin järjettömin perustein Monkeytä

Nyt sit perkale! Ei yhtään pahaa sanaa tuosta  >:( Mulla on edelleen vuoden -77 monkey kellarissa. Se oli ainut laite mikä kulki koko junnu ajan hajoamatta, samassa missä muut korjaili levinneitä peeveitään  ;D



Toyota Supra 3.0i  turbo targa man. vm.-91
----------------------------------------------------------------------------------
Toyota MarkII tourerV 1,5jz-Gte vm.93 TurboTaxi projekti
-----------------------------------------------------------------------
Soarer Gz20 -86 jeizii manuel.

Juuzo

Lainaus käyttäjältä: OspreY - 21 helmikuu, 2012, 21:44:19
...samassa missä muut korjaili levinneitä peeveitään  ;D

Ja nyt sit prkl loppu se peeveen haukkuminen!
MR2 Turbo lhd, sw20 (projekti)
Corolla ke70 (projekti)
Avensis T27, D-CAT (käyttis)

Exät:
Avensis T22, D4D
Carina E, 1.6 xli
Carina E GTi, gen3 3S-GE
Carina II x 2
Corolla e9

OspreY

Lainaus käyttäjältä: Juuzo - 21 helmikuu, 2012, 21:36:27
Ja nyt sit prkl loppu se peeveen haukkuminen!

Pikkulohko miehet istuu saunassakin alalauteilla....  :whip2:

Kauheeta offtopikkia btw  ;D


Toyota Supra 3.0i  turbo targa man. vm.-91
----------------------------------------------------------------------------------
Toyota MarkII tourerV 1,5jz-Gte vm.93 TurboTaxi projekti
-----------------------------------------------------------------------
Soarer Gz20 -86 jeizii manuel.

El_Paco

Kieltämättä aika moni eri asia on jo keretty topicissa käsittelemään.

Juuzo

Lainaus käyttäjältä: OspreY - 21 helmikuu, 2012, 22:11:25
Pikkulohko miehet istuu saunassakin alalauteilla....  :whip2:

Kauheeta offtopikkia btw  ;D
;D :thefinger:
MR2 Turbo lhd, sw20 (projekti)
Corolla ke70 (projekti)
Avensis T27, D-CAT (käyttis)

Exät:
Avensis T22, D4D
Carina E, 1.6 xli
Carina E GTi, gen3 3S-GE
Carina II x 2
Corolla e9

Osmo

Lainaus käyttäjältä: tirai - 21 helmikuu, 2012, 18:15:57
Onnea vaan uuden Supran johdosta !

Käyttöauto, käyttöauto...."mikä se on"  ?
Vapariautomaatti, luistonestolla on kyllä aikas kiva auto suomen talvella, jos suprasta muuten tykkää.
Talvihan ei kestä kuin sen 2 viikkoa, vai miten se oli.

Vai onkos se TT manuaali paljonkin parempi talviautona, vai saako sitä kulttisupraa talvella edes käyttää.
Enpä ole koskaan päässyt talven liukkailla 400-800hp manuaalisupraa kokeilemaan, vahvasti
ennakkoluuloisena en edes haluasi, mutta taitaa aika kiljotiini olla. 

Kyllä tuo E92 335 nelivedolla ja n.400hp on kyllä aika hauska myös talvella, ESP:t kytkee pois päältä
takavetopainotteisena nelivetona  :toothy10:
enkä kyllä vaihtaisi sitä TT:n vaikka siinä olisi xxxhp:a.

Käyttöautona vapari-automaatti, aikuisten oikeesti on ihan hyvä..
Vaihdetaanhan sitä 2000eur vanhoihin bemarin psk:nkin putkistoja ja K&N suodattimia ja taas tuli "100hp" lisää,
miksei vaparisupraan.
Kai se jokaisen oma asia mihin rahansa pistää, jos siitä tulee jollekin hyvä mieli niin eihän sekään raha mennyt hukkaan..

This shit ain't logical.. Minkä takia takerrut talviautoiluun? Foorumilla jossa suurin osa käyttäjistä ostaa harrasteauton millä ajetaan kesällä ja seisotetaan talvi tallissa. Ei kukaan ole puhunut talviautosta, saatika mistään käyttöautosta joka toimittaa kauppakassin virkaa jonkin tehokkaamman mörköauton puolesta. Ketjun aloittaja osti vaparin ja tuli perinteiseen tyyliin kyselemään heti vinkkejä lisähevosille kun vapari ei jaksanutkaan polttaa kumia. Eli rahat meni hukkaan siltä osalta kun haluttiin fastnfurious supra mutta tulikin carina supran korissa. Ei TT supra varmasti todellakaan ole mikään ajonautinto talvella, mutta kuka sitä nyt kalliita autoja talven takia ostaa, tai sähän sitä teet kun msportti bemarilla jää kesällä jalkoihin :)

Tykkäät luisutella penarilla talvella, mutta pidätkö autoilusta enemmän kesä- vai talviolosuhteissa? Ei voi oikeen tulla provosoimaan TT supraa paskaksi talviautoksi jos ei ole sellaisella koskaan edes kesällä ajanut, näin ainakin viestistäsi päättelin, kun et maininnut mitään TT supran kesä-ominaisuuksista. Voi olla että sunkin suhtautuminen TT supraan muuttuis jos sellaista joskus kokeilisit. Ja kuka ostaa käyttöautoksi vapari supran? Eiks käyttöauto yleensä oo joku pomminvarma peruskippo, kallis tai halpa, mutta kaikinpuolin käytännöllinen? Tämä siis ajateltuna että on harraste- ja käyttöauto erikseen, sitten taas jos on pelkästään se harrasteauto joka toimittaa samalla käyttöauton virkaa niin se tuskin on vapari supra.

Ihmettelen vaan miks tulit jeesustelemaan että 400-800hp manuaali tt supra on huono talviauto, kun on päivänselvää että harva sellaisella talvella ajaa. Ja samalla myös se on päivänselvää, että tuollaiseen tehohaitariin osuva supra on ihan yhtä potentiaalinen kiljotiini niin kesällä kun talvellakin.
MKIV tt 6spd jdm

tirai

#51
Lainaus käyttäjältä: Osmo - 21 helmikuu, 2012, 23:02:07
This shit ain't logical.. Minkä takia takerrut talviautoiluun? Foorumilla jossa suurin osa käyttäjistä ostaa harrasteauton millä ajetaan kesällä ja seisotetaan talvi tallissa. Ei kukaan ole puhunut talviautosta, saatika mistään käyttöautosta joka toimittaa kauppakassin virkaa jonkin tehokkaamman mörköauton puolesta. Ketjun aloittaja osti vaparin ja tuli perinteiseen tyyliin kyselemään heti vinkkejä lisähevosille kun vapari ei jaksanutkaan polttaa kumia. Eli rahat meni hukkaan siltä osalta kun haluttiin fastnfurious supra mutta tulikin carina supran korissa. Ei TT supra varmasti todellakaan ole mikään ajonautinto talvella, mutta kuka sitä nyt kalliita autoja talven takia ostaa, tai sähän sitä teet kun msportti bemarilla jää kesällä jalkoihin :)

Tykkäät luisutella penarilla talvella, mutta pidätkö autoilusta enemmän kesä- vai talviolosuhteissa? Ei voi oikeen tulla provosoimaan TT supraa paskaksi talviautoksi jos ei ole sellaisella koskaan edes kesällä ajanut, näin ainakin viestistäsi päättelin, kun et maininnut mitään TT supran kesä-ominaisuuksista. Voi olla että sunkin suhtautuminen TT supraan muuttuis jos sellaista joskus kokeilisit. Ja kuka ostaa käyttöautoksi vapari supran? Eiks käyttöauto yleensä oo joku pomminvarma peruskippo, kallis tai halpa, mutta kaikinpuolin käytännöllinen? Tämä siis ajateltuna että on harraste- ja käyttöauto erikseen, sitten taas jos on pelkästään se harrasteauto joka toimittaa samalla käyttöauton virkaa niin se tuskin on vapari supra.

Ihmettelen vaan miks tulit jeesustelemaan että 400-800hp manuaali tt supra on huono talviauto, kun on päivänselvää että harva sellaisella talvella ajaa. Ja samalla myös se on päivänselvää, että tuollaiseen tehohaitariin osuva supra on ihan yhtä potentiaalinen kiljotiini niin kesällä kun talvellakin.


Esittämistäsi kannoista katsottuna kommenttini oli turha !

Palstalla näyttäisi kuitenkin liikkuvan myös näitä vaparin hankkijoita, tarkoitukseni oli esittää mielipide vaparin
puolesta, ympärivuotisena ajopelinä !

Jos kaikki on selvää niin selvää pitäisi olla myös se ettei ahtamattomasta saa kannattavasti mitään irti. 

penari oli vain esimerkki tehokkaan auton käytöstä muulloin kuin kesällä, tehoista
ei ole mitään hyötyä jos ei sitä saada välitettyä tiehen (vrt. TT -> vapari)..taas ihan selvää..

turbosupraclubfinland.fi   :icon_thumleft:


BMW 335XI E92 MSPORT JB4 -08
VOLVO V70D5 -03
SUPRA MK4 N/A-AUTOM -95

Tem

Lainaus käyttäjältä: tirai - 22 helmikuu, 2012, 13:08:39Palstalla näyttäisi kuitenkin liikkuvan myös näitä vaparin hankkijoita, tarkoitukseni oli esittää mielipide vaparin puolesta, ympärivuotisena ajopelinä.  Suuresta tietämyksestäsi huolimatta joku saattaa jossain hankkia myös
Supra-auton ympärivuotisesti käytettäväksi ja tässä kohtaa vapariautomaatilla on paikkansa.

Kuten tässä on vähän jokanen sanonut, ei vaparisuprassa ittessään mitään vikaa oo.

Mut jos sen toteaa heti oston jälkeen vajaatehoseks ja haluaa virittää sitä, ni sillon se kyllä oli väärä valinta, eikä sitä kauheasti voi puolustella.
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1


nr000001

Vielä on käsittelemättä ohi aiheen miltä jakkaralta autoa tulisi ohjata.  >:D Jäähernepussit esiin.
1 3 5
├┼┼-╕ 1996 Supra euro spec. 2004 Impreza WRX STi.
2 4 6 R

emk67

Lainaus käyttäjältä: nr000001 - 22 helmikuu, 2012, 13:26:08
Vielä on käsittelemättä ohi aiheen miltä jakkaralta autoa tulisi ohjata.  >:D Jäähernepussit esiin.
MITÄ? Onko siihenkin vaihtoehtoja? :toothy10:
Erkki "Eki" Kursu p.0500700419 Oulu/Jääli

Toyota Supra MK3 2JZ-gte VVT-i (Holset HX40 Super) -92
Lexus GS450h -07

Uldiz

Lainaus käyttäjältä: nr000001 - 22 helmikuu, 2012, 13:26:08
Vielä on käsittelemättä ohi aiheen miltä jakkaralta autoa tulisi ohjata.  >:D Jäähernepussit esiin.

Mä olen sillä kannalla, että kuskin jakkara on paras vaihtoehto, vaikka riittäähän noita känniääliö kakkoskuskeja riittämiin :o

laamaporo

Lainaus käyttäjältä: Tem - 22 helmikuu, 2012, 13:11:47
Mut jos sen toteaa heti oston jälkeen vajaatehoseks ja haluaa virittää sitä, ni sillon se kyllä oli väärä valinta, eikä sitä kauheasti voi puolustella.

Nyyh, tein siis väärän valinnan kun hommasin TT:n. Heti piti olla virittämässä eikä tehot koskaan riitä ;D

1994 Toyota Supra MKIV TT 6spd Eurospec 3.4L
1988 Toyota Supra Turbo MKIII 5spd Eurospec
2012 BMW M550d


kika75

Lainaus käyttäjältä: laamaporo - 22 helmikuu, 2012, 14:17:43
Nyyh, tein siis väärän valinnan kun hommasin TT:n. Heti piti olla virittämässä eikä tehot koskaan riitä ;D
Vaikka ostais hornetin niin kohta sitä pitää virittää että kulkis luempaa ja olis enemän tehoa  ;D
Mika Kelloniemi 045 6345338

El_Paco

Lainaus käyttäjältä: Uldiz - 22 helmikuu, 2012, 14:16:34
Mä olen sillä kannalla, että kuskin jakkara on paras vaihtoehto, vaikka riittäähän noita känniääliö kakkoskuskeja riittämiin :o
Itse myös tykkään ajaa kuskin paikalta. Tosin joskus jos pitää heittää vaikka takki pois päältä ajon aikana, saatan pyytää pelkääjän paikalla istuvaa ohjailemaan hetken.

nr000001

Lainaus käyttäjältä: emk67 - 22 helmikuu, 2012, 14:01:47

MITÄ? Onko siihenkin vaihtoehtoja? :toothy10:

Olen kuullut, että Japanissa myytäviin autoihin on edistyksellisesti jo tehtaalla osattu laittaa hallintalaitteet vaimon paikalle.  ;D
1 3 5
├┼┼-╕ 1996 Supra euro spec. 2004 Impreza WRX STi.
2 4 6 R