mr2 saksasta

Aloittaja punky, 30 toukokuu, 2005, 19:47:21

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

punky

juu eli tarkoitus olisi kesän puolivälissä hakea mr2 saksasta, mutta mitä mieltä olette kannattaako auto ostaa yksityiseltä vai autoliikkeestä? sen verran olen saanut selville että saksassa olisi eräs mr2 centrum europa liike jossa olisi mr2 jonkin verran ja kuvien perusteella yllättävän hyvässä kunnossa. onko kukaan kuullut kyseisestä liikkeestä vai olisiko joku jopa käynyt kyseisessä liikkeessä?  ??? kaikki tieto olisi tarpeellista..

Holset

et ole ajatellut käyttää välittäjää ja sit vaan hakea se itse suomeen? mulla on saksassa luotettava välittäjä.. osaa asiansa kun katsoo mitä mulle sieltä tuli..
sponsored by:
www.hevosvoima.com
www.kbcgarage.com
www.kiinahdin.com
www.akaansilkkipaino.com
www.sideways.fi
Til-Racing

punky

juu tutun tuttuja asuu saksassa, mutta he eivät ole ns. auto asian tuntijoita eli heitä en voi laittaa asialle. he tuovat auton kuitenkin suomeen ja hoitaa verot kuntoon yms mutta kuitenkin auton moottori puoli olisi kiva tietää, koska mitä olen kuullut saksassa on aika paljon noita kolaroituja autoja jotka on vain korjattu ulkoisesti "uudemman" näköiseksi.. eli onkohan kyseisen liikkeen autot missä kunnossa?

Olli

Lainaus käyttäjältä: punky - 30 toukokuu, 2005, 20:48:26
eli onkohan kyseisen liikkeen autot missä kunnossa?
Ei ole ko. firmasta kokemusta mutta hintahaitari näyttää olevan aika laaja(4.5-17ke) eli eiköhän valikoimaa löydy laidasta laitaan.

punky

vai onko saksassa muita ns. "hyviä" paikkoja joissa olisi mr2 useampia? itsellä ei ole ollenkaan saksan taitoa eikä ns. netti osaamista että osaisin kunnolla etsiskellä  :-\

nr000001

Jos et itse halua osallistua auton ostoon, kannattaa käyttää jonkin maahantuojan palvelua. Soittele esimerkiksi Eurocarsiin. http://www.eurocars.fi

/nr000001
1 3 5
├┼┼-╕ 1996 Supra euro spec. 2004 Impreza WRX STi.
2 4 6 R

punky

ui kiitos linkistä.. :) täytyypi harkita tuotakin vaihtoehtoa