Olitko se sinä? (-13)

Aloittaja Tyfon, 06 tammikuu, 2013, 01:40:04

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Nall3

Lainaus käyttäjältä: reaper - 12 elokuu, 2013, 22:25:07
Kasin aikaan musta Soareri taisi olla Mäntsälän keskustassa kruisailemassa ympyrää. Ajoi juuri edestä siihen apteekin vieressä olevan minkälietyhjäntönöntontille muiden seuraks. Kuka tunnustaa?

Itse ajoin Ristolla perässä, oltiin menossa tytön kaa jätskiä ostaa.
Moikkailin kanssa tälle samalle herralle ja hyvinkäälle päin näytti suuntaavan tossa puol 10 aikoihin kun tulin ite sieltä.
Muutaman kerran oon ton nähny tossa kylillä? Olisko tämä se meidän kylän kokkonen88 tai joku tonnepäin?
Ex: Aristo vm:91 Lunari
Ex: Caldina vm:98
Ex: Chaser JZX100
Ex: Granvia
Käyttis: Gt Legacy

kokkonen8

Soarer 1jz single.                                                                                                   E39 530da m-sport

Sono

Kukas oli oranssil sorkulla Ylivieskas eilettäin? Vetävän näkönen peli totes työkaveri
"ääni korvaa puuttuvan tehon"

Toyota Aristo 3.0L -94

Kanerva

Lainaus käyttäjältä: Patrikek - 28 huhtikuu, 2013, 15:17:09
o/ kyllä mäkin olen koittanut huitoa.
Bongasin taas mut täl kertaa st1 vieressä raisiossa, mihis on takakulma kolautettu? ;D

gEmaLi

Eilen vai oliks edellispv eniveis, musta mk4 supra trd siivellä turussa mylly tunnellissa, ihan komee laitos. Kenes mahto olla?

tepatron

Ideaparkin risteyksessä morjestettu hopeiselle aristolle samanvärisestä mondeosta..
Celica st162 -88

soda

Ketäs morjenstin Varkaudessa aamupäivällä duunipakusta. Näytin peukkua ikkunasta hopealle siirtokilvissä olleelle jdm mk4:lle. Katsoit vaan hölmistyneenä takaisin.  :o

Kukas vilautteli mulle Kehä1:llä kiiltävästä tummahkosta Sprinteristä 02:45 aikoihin pitkiä ja hätävilkkuja? Olin mk4:lla liikenteessä.
mkiv eurospec 6spd sinkku tssuhuhu

emk67

Jäälin yrityspuiston kohalla tuli valkonen  MKIII mustalla konepellillä vastaan. Ennenkin tainnu ponkailla tuon.
Ajelin itte Intikalla vastaan ja morjestinkin.
Erkki "Eki" Kursu p.0500700419 Oulu/Jääli

Toyota Supra MK3 2JZ-gte VVT-i (Holset HX40 Super) -92
Lexus GS450h -07

Tyfon

Eilen lauantaina Weekend Festari alueen edestä pörräs valkonen MKIV Bomexin puskurilla...

Lauantaina myös noin klo 14.00 kolmostiellä Hesaanpäin valkonen MKIV körötteli jotain alle 100km/h ;D
- Supra JZA80 2JZ-GTE -93 Singleturbo

nohh

reijolassa tossa lauantai iltapäivällä hopeinen mk3 kättä nostettu ja yöllä viinijärven kohilla 6 tiellä hopeinen mk4 trd siivellä
- supra mkiv single 6spd

J.A.A.

Jyväskylässä hopeinen MkIV ilman kilpiä käänty Laukaantieltä Minimanille päin noin kello 17:45. Ja siis tänään eli eilen eli 18.8.2013.
Toyota Aristo 3.0V '95

Tarute

Lainaus käyttäjältä: J.A.A. - 19 elokuu, 2013, 00:55:18
Jyväskylässä hopeinen MkIV ilman kilpiä käänty Laukaantieltä Minimanille päin noin kello 17:45. Ja siis tänään eli eilen eli 18.8.2013.

Se olin minä!!! taisit olla ite hopeisella aristolla?
MK4 TT 6SPD

KaMi

Kenenkä valkonen mk3 Kajaanissa parkissa liikenneympyrästä renforsin rannalle päin?
Kielletty hedelmä, 2Jz-GeT

Mik__

Kuka tunnustaa soittaneensa ylex:lle ja kysyneen juontajilta pihassaan seisovan supran moottorin tilavuutta? ;D  ;D

Tyfon

Lainaus käyttäjältä: Mik__ - 20 elokuu, 2013, 09:56:22
Kuka tunnustaa soittaneensa ylex:lle ja kysyneen juontajilta pihassaan seisovan supran moottorin tilavuutta? ;D  ;D

:DD Löytyykö YleX:ltä podcasteja?

EDIT: En ollut siis minä...

Eltaantunut

Lainaus käyttäjältä: Mik__ - 20 elokuu, 2013, 09:56:22

Paljo oli?

Andréy

Kukas clubilainen se oli jolla on valkonen aristo ilmajousilla oulussa?
http://andrey.kuvat.fi/kuvat/

Supra MKIV TT 6 Speed J-Spec -94
Supra MKIV Na auto J-Spec -95 ex

AF

Lainaus käyttäjältä: Andréy - 21 elokuu, 2013, 11:16:26
Kukas clubilainen se oli jolla on valkonen aristo ilmajousilla oulussa?

jarski3

kuka ajeli eilen oulussa punasella mk3 jossa oli keltaset sumuvalot
jza70 + jza80 + jz omega

J.A.A.

Lainaus käyttäjältä: Tarute - 19 elokuu, 2013, 14:08:06
Se olin minä!!! taisit olla ite hopeisella aristolla?

Juu, sillähän minä.
Toyota Aristo 3.0V '95

tunsbe

Turussa linnankadun ja aurakadun risteyksessä valkonen sorkku mustilla kuvioilla tänään tossa ysin aikoihi. Klubilaisia? En oo aikasemmin nähny kyseistä soareria. Ite käännyin getarilla aurasillalle päin.
BMW 320i Cabriolet MT -96
Ex-Toyota Supra mkIV 3.0i AT -93
Ex-Toyota Yaris T-Sport 1.5 Turbo MT -04
Ex-Toyota GT-86 2.0 MT -12
Ex-Toyota Soarer 2.5 GT-T AT -93

reaper

Tuossa reilu tunti sitten musta Mk3 menossa Mäntsälässä 55sta kohti Hyvinkäätä.
Ei rahaa, ei aikaa eikä taitoa. Onneks on tuuria.

TSAP

Kukas käveli tuurin kyläkauppaan just sisään mustasta mkiv suprasta??
"With great power comes great responsibility"

Decoy_

Oranssi MK4 Suupra täs jossai vihiojan tjsp nurkilla kuuden aikaa?
Ex: JZS161, JZZ31, RS13

Andréy

Axu pongattu haapalehon shellillä ja marketeilla, kunnon vässykkä ku ees tuu mitään jutteleen. lähetään ottaan motarivetoja joskus?  ;D
http://andrey.kuvat.fi/kuvat/

Supra MKIV TT 6 Speed J-Spec -94
Supra MKIV Na auto J-Spec -95 ex

AF

gyntha perjantaina klo 15 pohjoseen päin ii - simo välinen matka melkee peräkkäi
jza70 + jza80 + jz omega

timo

Tänään ämmänsaaresta hyrynsalmelle päin klo 19.50 punainen mk3 tuli vastaan :) Foorumilaisia?

Tyfon

Valkonen Soarer puolituntia sitten Pälkäneentiellä Hämeenlinnassa Mäkkärin kohdalla?

Axu-

Lainaus käyttäjältä: Andréy - 25 elokuu, 2013, 07:43:27
Axu pongattu haapalehon shellillä ja marketeilla, kunnon vässykkä ku ees tuu mitään jutteleen. lähetään ottaan motarivetoja joskus?  ;D
Haha :D oisin tullu jos ois tilaisuus tullut.. Sullakin näytti olevan koko ajan enempi tai vähempi porukkaa ympärillä.. Aika hirvee ajaa tuo auto kun takaiskari särky  :ohnoes: Mut hetikö on uus niin challenge accepted  :headbang:

Tyfon

Harmaa MK1 Aristo Hämeenlinnan keskustassa Valintatalon edessä parkissa?

gyntha

Lainaus käyttäjältä: AF - 25 elokuu, 2013, 15:02:09
gyntha perjantaina klo 15 pohjoseen päin ii - simo välinen matka melkee peräkkäi

Minähän se.. Yllättäen en oo huomanu, taaskaan