Henkilökunta........

Aloittaja onnip50v, 06 elokuu, 2005, 00:27:51

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

onnip50v

 ;D

Kuis monelle supe / tojomiehelle on käynyt niin kuin keravalaiselle junansuorittajalle ?

Oli aikoinaan ostanut vanhan höyryveturin 20 vuotta sitten ja kiillotellut ja kunnostanut sitä vapaa-aikonaan.
Vaimo kyllästyi moiseen vihdoin ja viimein, eräänä sunnuntai aamuna heeba oli taas hinkkaamassa veturia kun vaimo käveli taakse ja ilmoitti, nyt saat valita joko minä tai toi saatanan veturi.
Mies vastasi taakseen katsomatta: Vuoden 1887 steambuch on tosi harvinainen mutta henkilökuntaa saa aina uutta !!!

;D

Tiger7mGT

Oon tähän mennessä vastannut: "parempi että en vastaa tohon.."  :-X
3.0i Turbo Targa
7m-GTE, MK3, -90

Jaypee

Oon toistaiseksi välttynyt kysymykseltä ... täytyy jatkaa väistelyä....

Holset

Tämän takia henkilökuntaa hakusessa ;D
sponsored by:
www.hevosvoima.com
www.kbcgarage.com
www.kiinahdin.com
www.akaansilkkipaino.com
www.sideways.fi
Til-Racing

supra595

Aika rajoilla ollaan henkilökunan vaihdoissa
En rupee spekuloinaan tota

Tem

Lainaus käyttäjältä: supra595 - 07 elokuu, 2005, 10:22:34Aika rajoilla ollaan henkilökunan vaihdoissa

Jätä kone auki tähän kohtaan ja lähe kaupungille, ni eiköhän se uudelleensijota ittensä hyvinkin nopeasti :D
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1


jarppa

Lainaus käyttäjältä: Tem - 07 elokuu, 2005, 14:25:56
Lainaus käyttäjältä: supra595 - 07 elokuu, 2005, 10:22:34Aika rajoilla ollaan henkilökunan vaihdoissa

Jätä kone auki tähän kohtaan ja lähe kaupungille, ni eiköhän se uudelleensijota ittensä hyvinkin nopeasti :D


hah,aika paha,... ;D ;D >:D
ei riemulla rajaa kun celica supralla ajaa! :)

jonkkelson

Eikös kierrätys ole päivän sana????       ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D >:D >:D
vahaukset, kiilloitukset, käsinpesut, renkaat ja vanteet ym....


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* Supra mkIII -90 turbo targa
* Fiat Ritmo Tc Abarth Turbo Ic
* Bmw E36 316i -91

Holset

sponsored by:
www.hevosvoima.com
www.kbcgarage.com
www.kiinahdin.com
www.akaansilkkipaino.com
www.sideways.fi
Til-Racing

jonkkelson

#9
Mut niitä vaimoja pitäis kai sit vaihtaa sopivin ajoin kerran kuukaudessa. jotta ei menisi rahat 'jakopääntiivisteisiin'  vaan voisi nekin käyttää autoon  >:D :yum: ;D ;) 8) ::)
vahaukset, kiilloitukset, käsinpesut, renkaat ja vanteet ym....


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* Supra mkIII -90 turbo targa
* Fiat Ritmo Tc Abarth Turbo Ic
* Bmw E36 316i -91

--Joni--

Lainaus käyttäjältä: jonkkelson - 08 elokuu, 2005, 23:16:37
Mut niitä vaimoja pitäis kai sit vaihtaa sopivin ajoin kerran kuukaudessa. jotta ei menisi rahat 'jakopääntiiviteisiin'  vaan voisi nekin käyttää autoon  >:D :yum: ;D ;) 8) ::)
;D  toi oli hyvä   ;D  ;D
Celica 2.0Gti 3S-GE MYYDÄÄN OSINA
Omega Evo-500
Ke70 Dx

jarppa

Lainaus käyttäjältä: --Joni-- - 08 elokuu, 2005, 23:22:31
Lainaus käyttäjältä: jonkkelson - 08 elokuu, 2005, 23:16:37
Mut niitä vaimoja pitäis kai sit vaihtaa sopivin ajoin kerran kuukaudessa. jotta ei menisi rahat 'jakopääntiiviteisiin'  vaan voisi nekin käyttää autoon  >:D :yum: ;D ;) 8) ::)
;D  toi oli hyvä   ;D  ;D


voi vittu teitä..ootte te aikamoisia santereita.. ei voi muuta sanoa.. *nauraa*    :P-<: :P-<: >:D
ei riemulla rajaa kun celica supralla ajaa! :)

Holset

Jo on aikoihin eletty, tai koulutus meni perille, eräs henkilökuntaan haluava toivotti äsken hyviä unia SUPRAN kuvia.. pitäiskö valita hänet, mielipiteitä!!!
sponsored by:
www.hevosvoima.com
www.kbcgarage.com
www.kiinahdin.com
www.akaansilkkipaino.com
www.sideways.fi
Til-Racing

sonic

Lainaus käyttäjältä: Holset - 17 elokuu, 2005, 02:14:38
Jo on aikoihin eletty, tai koulutus meni perille, eräs henkilökuntaan haluava toivotti äsken hyviä unia SUPRAN kuvia.. pitäiskö valita hänet, mielipiteitä!!!
siiti homma , mutta mä sanon et se on vaan katala juoni sun ja autos pään menox  ;D
sillä mä en luota mihinkään mikä vuotaa verta viikon ajan kuitenkaan kuolematta siihen  :angel:
Celicasupra 1jz-ge/t -85 , Aristo 3.0v tt -97, Pappacämry -92, Apinabussi -07 :) turboHiace -97, Lexus is200 1jz-gte single
www.driftlexus.kuvat.fi

jonkkelson

#14
Jeh ei kannata pilata elämääs...pian on supe menny ja kaikki muukin.... >:D
vahaukset, kiilloitukset, käsinpesut, renkaat ja vanteet ym....


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* Supra mkIII -90 turbo targa
* Fiat Ritmo Tc Abarth Turbo Ic
* Bmw E36 316i -91

Therium

Lainaus käyttäjältä: jonkkelson - 17 elokuu, 2005, 12:00:56
Jeh ei kannata pilata elämääs...pian on supe menny ja kaikki muukin.... >:D

Poikuuskin! Perkele!  ;D

Jaypee

Aluksi henkilöstöpäällikkö oli aika vastahakoinen kuuntelemaan suprajuttuja, mutta nykyään se jo kyselee "onko autolla kaikki hyvin?" .. että kyllä mä taidan pysytellä nykyisessä.  8)

Jusba

Lainaus käyttäjältä: Jaypee - 20 elokuu, 2005, 06:08:25
Aluksi henkilöstöpäällikkö oli aika vastahakoinen kuuntelemaan suprajuttuja, mutta nykyään se jo kyselee "onko autolla kaikki hyvin?" .. että kyllä mä taidan pysytellä nykyisessä.  8)
Ettei vaan olis pientä vittuilua... ;D
Club 200mph with 7M

Jaypee

Lainaus käyttäjältä: Jusba - 20 elokuu, 2005, 10:07:16
Lainaus käyttäjältä: Jaypee - 20 elokuu, 2005, 06:08:25
Aluksi henkilöstöpäällikkö oli aika vastahakoinen kuuntelemaan suprajuttuja, mutta nykyään se jo kyselee "onko autolla kaikki hyvin?" .. että kyllä mä taidan pysytellä nykyisessä.  8)
Ettei vaan olis pientä vittuilua... ;D

Osittain varmaan joo, mut pääasia, et muistaa sen olemassaolon! --> ja varmaan oma lehmä ojassa, kun onhan sen kyydis kivempi istuskella kun mun taviauto-volvon.....  ;)  ;)

MT

Minun vaimosto osti minulle Greddyn intercoolerin tuossa keväällä!  :P-<: En sitten tiedä, että yrittääkö se sitten vältellä meikäläisen seuraa ostamalla kaikenlaista kivaa ukkelille iltojen iloksi!  :o ;D ;)
Tojotalla suomi kuljettaa!

Supra TT Euro-Spec 6spd

MT

Lainaus käyttäjältä: onnip50v - 20 elokuu, 2005, 20:30:29
:o :o :o :o :o :o

VAIMOSTO ???


;D ;D ;D ;D ;D ;


Huh Huh... Mahtaa olla rankkaa, kerro äideille terveisiä....

Juu, pitää kertoa terkkuja!  ;)



Korjaan tilannetta selkeyttääkseni kyseessä olevaa asiaa -> tyttöystävä.  ;) Täällä pohjoisessa tuota "vaimoketta" ruukataan toisinaan sanoa vaimostoksi!  :o
Tojotalla suomi kuljettaa!

Supra TT Euro-Spec 6spd

@ J A K K E @

Nooh, eipä tässä koskaa muuta kuule luin ,että mikäs on päivän remontti ja onko se pikku homma--- vastaus---- joo pari tuntii..........
Ja toisaalta myösse on aika yleinenkommentti että paljonkos maksaa ym,,,...
Mut kahta en vaihda..........toinen on supe ja toinen....... ;D ;D ;D ;D

Tem

Lainaus käyttäjältä: Jakke - 24 elokuu, 2005, 19:22:30Mut kahta en vaihda..........toinen on supe ja toinen....... ;D ;D ;D ;D

Supraa ja vaihdetta? :D
(vai olikos sulla manuaali?)
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1


@ J A K K E @