Olitko se sinä? (-15)

Aloittaja LVA, 01 tammikuu, 2015, 00:06:20

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

agumi

Joo parille mkiv supralle nostettu lapasia tänään. Sitten yhtä mk3 ees älynnyt moikata, vaikka pari kertaa tuli vastaan.
Kids in the backseat cause accidents. Accidents in the backseat cause kids. Stick to a two seater!

Saab96

Tampere, Aaltosenkatu, violetti MkIV parkissa.

henkka.k

Qwerr soarer näkyi pariin otteeseen backwoods cruisingeissa. Hopea nelos supra tuli perjantai iltana hyry-sotkamo välillä vastaan.
Bmw E46 328ci

Ex:
Toyota Soarer 2.5TT automaatti http://www.supraclubfinland.com/index.php?topic=20913.0
Lexus is200
Peugeot 407 vm.2005
Bmw E46 328ci
Nissan Skyline R33 Gts-t vm.1996
Volvo S60
Toyota Soarer 2.5TT Manuaali http://www.supraclubfinland.com/index.php?topic=18752.0
Toyota Supra mk4 n/a 5spd
Bmw E36 328i
Bmw E34 520i
Opel omega B2 2.5i
Opel omega A 3000 24v
Opel omega A 2.0i
Volvo s40 T4 Ph2

Qwerr

Lainaus käyttäjältä: henkka.k - 17 toukokuu, 2015, 16:17:15
Qwerr soarer näkyi pariin otteeseen backwoods cruisingeissa. Hopea nelos supra tuli perjantai iltana hyry-sotkamo välillä vastaan.

Ei oltu siellä kyllä  :icon_biggrin: Onko jollaki sama färiset vantehet sorkus ku mulla  :ohnoes:
JRJ Garage
Kesälle:"Soile" Soarer 2.5TT 1jz-gte -91
Käyttöauto: Nissan Stagea Autech Axis VQ25DD

henkka.k

Lainaus käyttäjältä: Qwerr - 17 toukokuu, 2015, 17:22:41
Ei oltu siellä kyllä  :icon_biggrin: Onko jollaki sama färiset vantehet sorkus ku mulla  :ohnoes:

TÄ?  :toothy10: Miten voi omasta ex autosta nuin muka kattoa väärin... En kyllä vierestä päässy kattomaan mutta 2kertaa meni siitä ohi ja olin aivan varma  :toothy10: Jos nyt tarkemmin miettii niin vanteet ehkä näytti vähä vaaleammilta mitä sulla.
Bmw E46 328ci

Ex:
Toyota Soarer 2.5TT automaatti http://www.supraclubfinland.com/index.php?topic=20913.0
Lexus is200
Peugeot 407 vm.2005
Bmw E46 328ci
Volvo S60
Toyota Soarer 2.5TT Manuaali http://www.supraclubfinland.com/index.php?topic=18752.0
Bmw E36 328i
Bmw E34 520i
Opel omega B2 2.5i
Opel omega A 3000 24v
Opel omega A 2.0i
Volvo s40 T4 Ph2

Teme82

Lainaus käyttäjältä: Tuoppi - 25 huhtikuu, 2015, 19:43:24
Valkoinen mkiv trd spoilerilla ja valkoisilla vanteilla Kouvolassa veturin parkkipaikalla noin 17:30? Klubilaisia?

Tunnustan, käyty Veturin leffateatterissa ihailemassa Supraa valkokankaalla  :wave:
(Tällä hetkellä alla 20" Kromit)

R1

Lainaus käyttäjältä: agumi - 17 toukokuu, 2015, 00:07:16
Joo parille mkiv supralle nostettu lapasia tänään. Sitten yhtä mk3 ees älynnyt moikata, vaikka pari kertaa tuli vastaan.
mk3 tummanvihree :wave:  Aivan jäätävänhieno laitos tuo siun eurospecci :yum:

mikkom81

Lainaus käyttäjältä: henkka.k - 17 toukokuu, 2015, 19:51:20
TÄ?  :toothy10: Miten voi omasta ex autosta nuin muka kattoa väärin... En kyllä vierestä päässy kattomaan mutta 2kertaa meni siitä ohi ja olin aivan varma  :toothy10: Jos nyt tarkemmin miettii niin vanteet ehkä näytti vähä vaaleammilta mitä sulla.

Taisin olla minä ku täysin samannäköinen tämä minun ja qwerrin soarer. Ainut ero että mulla valkoiset vanteet. Yhden soarerin näin bwcruisingeissa. Semmonen musta keltainen. Olikohan 2ner:lla joskus semmonen...
Toyota Auris 1.2T

henkka.k

Lainaus käyttäjältä: mikkom81 - 19 toukokuu, 2015, 21:43:36
Taisin olla minä ku täysin samannäköinen tämä minun ja qwerrin soarer. Ainut ero että mulla valkoiset vanteet. Yhden soarerin näin bwcruisingeissa. Semmonen musta keltainen. Olikohan 2ner:lla joskus semmonen...

Joo näinpä taisikin olla  :) Oltiin minun sorkulla heti siinä tien vieresssä maxi/ kodintukun vai mikä liike olikaan niin parkissa ja tuli itelläkin siellä parkkialueella joku musta sorkku ja tuo kelta-musta kans nähtyä.
Bmw E46 328ci

Ex:
Lexus is200
Peugeot 407 vm.2005
Bmw E46 328ci
Volvo S60
Bmw E36 328i
Bmw E34 520i
Opel omega B2 2.5i
Opel omega A 3000 24v
Opel omega A 2.0i
Volvo s40 T4 Ph2

ZhT

Lainaus käyttäjältä: henkka.k - 19 toukokuu, 2015, 22:06:43
Joo näinpä taisikin olla  :) Oltiin minun sorkulla heti siinä tien vieresssä maxi/ kodintukun vai mikä liike olikaan niin parkissa ja tuli itelläkin siellä parkkialueella joku musta sorkku ja tuo kelta-musta kans nähtyä.

:wave:

eepi``

Eilen tuli vaihdettua joensuussa kuulumisia toisen mk4 supran omistajan kanssa ja siitä juolahtikin mieleen että pitäskö näin älypuhelin aikana luoda joensuun alueelle oma whats app ryhmä supran omistajien kesken kun niitä ihan kiitettävästi alkaa olemaan täällä päin. Mitäs mieltä? Vois sit vaikka jotain miittejäkin järjestää mahdollisesti :)

agumi

Eikun vaan. Jos laitat pystyyn niin laita yvtä niin heitän numeron. Kannatan.
Kids in the backseat cause accidents. Accidents in the backseat cause kids. Stick to a two seater!

nohh

samaa mieltä agumin kanssa :), kuhan sais vaan tuon oman ajokin takas ajoon :D
- supra mkiv single 6spd

eepi``

Juu minäpä teen ryhmän heti kun saan 1 yhteystiedon kun muuten ei saa ryhmää tehtyä eli pistäkäähän halukkaat yhteystietoja vaikka yv:nä tulemaan nii lisäilen teidät sinne.

Tyfon

Äsken hopeinen MKIV mustilla vanteilla Harvialantiellä matkalla Turenkiin päin... ?
- Supra JZA80 2JZ-GTE -93 Singleturbo

Cruduxi

Kenenkäs punanen mkiv oli pari tuntia sitten Nääshallin pihassa parkissa?
Toyota Supra -94 6spd single 650hp/800nm ex
Nissan s14a -99 2JZGE VVT-i na-t
BMW F20 118dA -16

eepi``

Joensuun /pohjois-karjalan alueelle on se whats app ryhmä pystyssä eli eikun yv:nä numeroa tulemaan niin lisäilen sitten ryhmään.

Tyfon

Eilen yöllä joskus klo 1 jälkeen  valkonen kolmos koppanen Supra ensin Tampereentiellä tuli vastaan ja sitten uicilla, Hämeenlinnassa?
- Supra JZA80 2JZ-GTE -93 Singleturbo

Wilis

Tänä aamuna noin klo. 8:20 Askolan Monninkylässä tuli musta MK3 vastaan. GFZ jotain tais olla rekkari. Liekkö kukaan klubilainen?
"2JZ's are no joke... The sledgehammer of the import world."

anttj

Seinäjoella näkee aika-ajoin yhtä punaista mörriä. Eilen Tanelirannan Salen pihassa ehkä viiden aikoihin. Ei taida olla clubilaisia? Muutama punainen celica  myös näkynyt harva se päivä.
Anybody can do my job, but nobody can be me.

kenppi

mikkom81 bongattu puol 11 aikaan aamupäivällä liukastelemassa heinisuolla  :icon_biggrin:
Nykyinen: sopiva yksilö hakusessa..
Ex: MA70 -89

anttj

Kenen valkoinen neloskoppa supra seinäjoella eilen siinä klo 16 paikkeil alvar aallon kadulla? Lapaa nostettu punaisesta.
Anybody can do my job, but nobody can be me.

kenppi

JV:lle nostettu räpylää valkosesta Kiasta heinisuolla 18 aikoihin  :wave:
Nykyinen: sopiva yksilö hakusessa..
Ex: MA70 -89

JV

Toyota Aristo JZS161
Toyota Celica st182

mima

Eilen tuli tampesterissa linnainmaan rampin kohdalla kolmossuppe vastaan, harmaa facelift ja sitten vielä ennen teiskon liittymää siinnä mikälie ruusthollin silta kohdalla toinen vaalea kolmossuppe joka myös vissiin facelift...

(ei tää kuume tästä voi enää pahentua)

Noc

Harmaa mkiv mustalla trd-spoilerilla porissa eilen illalla?
MKIV turbo V160

ESP OFF

Kaanaalla eilen pari neloskoppasta parkissa ja yks kolmonen rataa kiertämässä, kuten itsekin mustalla nelosella.

_Jute_

Lainaus käyttäjältä: Cruduxi - 22 toukokuu, 2015, 16:46:04
Kenenkäs punanen mkiv oli pari tuntia sitten Nääshallin pihassa parkissa?

Minun se tais olla😊

A.V

Lainaus käyttäjältä: Wilis - 27 toukokuu, 2015, 09:28:31
Tänä aamuna noin klo. 8:20 Askolan Monninkylässä tuli musta MK3 vastaan. GFZ jotain tais olla rekkari. Liekkö kukaan klubilainen?

Kyllä klubilainen täällä  :D Yksi uusi onnekas kolmosen omistaja  :toothy10:

tuusi

Lainaus käyttäjältä: A.V - 03 kesäkuu, 2015, 17:20:15
Kyllä klubilainen täällä  :D Yksi uusi onnekas kolmosen omistaja  :toothy10:
vaikutatko porvoossa, tääl pari mustaa mk3 meikäläisen mukaan lukien