Kirjoittaja Aihe: M: Getrag v160, S-AFC 2, jarrupalat, turbo, hihnapyörät, EGT, suutintukki,ECU ym  (Luettu 2110 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa laamaporo

  • Sekatyömies
  • Global Moderator
  • Seniori
  • *****
  • Viestejä: 788
  • Postiautojen aatelia
1) uusi MKIV LHD kytkinpääsylinteri

Uusi ja käyttämätön OEM MKIV LHD kytkinpääsylinteri. Erona RHD pääsylinteriin hardpipen lähtökohta, eli tarvittaessa menee RHD Supraankin kyllä.





Hinta:
Näytti saavan 94e + verot Amayamasta, joten laitetaan 110e


2) 2JZ-GTE suutintukki

Käyttämätön suutintukki 2JZ-GTE -moottoriin. Ei käy VVT-i koneeseen.

Sisältää kaiken mitä kuvassa, eli :

- suutintukin
- soviterenkaat 2JZ-imusarjaan suuttimille
- ym. tarvittavat kiinnikkeet.

Tukissa ylimääräinen 1/8 NTP-lähtö NOS:ille/painemittaukselle. Suuttimien reiät 11mm halkaisijalla.

Löytyy musta ja sininen.



Hinta 140e


3) MKIV v160 6spd Getrag -vaihdelaatikko

Normaaliajossa toimii moitteetta ja kaikki vaihteet toimivat kuten pitääkin. Isommalla jengalla, eli n.6krpm< 5. vaihde ei meinaa mennä silmään. Mukaan uusi käyttämätön OEM 5. synkronointiratas.

Hinta:
2900e


4) S-ACF II
Seosuhdesäädin eli piggypack mallia A'PEXi S-AFC II.

Uudessa S-AFC II -ohjaimessa on uusi nakutusanturitoiminto, joka varoittaa kuljettajaa. Tällä voidaan varmistaa, että moottori on säädetty optimaalisesti koko pyörimisnopeusalueella. Tämä toimii vain ajoneuvoissa, joiden moottorissa on nakutusanturi.

S-AFC II -ohjaimeen voi tallentaa kaksi data-asetusta kerätystä datasta, esimerkiksi ilmavirtaussäädöistä, kaasuläpän asetuksista, kierrosluvuista jne. Kuljettaja voi käyttää näitä kahta asetusta ajotilanteen mukaan, esimerkisi toista radalla ja toista kadulla.

Ohjaimen asetusten luvaton muuttaminen voidaan estää salasanalla.

Kuljettaja voi asettaa erilaisia varoitustoimintoja seuratakseen moottorin toimintoja. Varoituksen voi asettaa esimerkiksi ilmavirtauksen määrälle, imusarjan paineelle, kierrosluvulle, nakutukselle, jne.

S-AFC II -ohjaimen asetukset ja tallennettu data ei häviä, vaikka ajoneuvon akku irroitettaisiin. Kierroslukusignaali ilmanmäärä- ja paineanturille voidaan säätää 12 pisteessä 1% porrastuksella riippuen polttoaineasetuksista +50% - -50%. Vaihtoehtoisesti RSP voidaan asettaa 200 RMP:n välein. Kaasuläpän aukioloaikaa voidaan säätää läpän koon mukaan.

http://www.sarlinraceteam.fi/fin/tuotteet/apexi/s-afc_2.html



Hinta:
140e


5) 2JZ-hihnapyörät
Löytyy alumiinin, mustan, punaisen ja sinisen värisenä.



Hinta:
110e


6) Hawk-jarrupalat Eurosupran jarruille
Palat eteen ja taakse.



Hinta:
150e yhteensä


7) 75/75mm kiinaturbo, käyttämätön





Hinta:
490e


8 ) teräspunos jarrutehostinletku



Hinta:
30e


9) etupuskurin kiinnitysraudat





Hinta:
30e


10) TT Supran vakiosyylärin kiinnikkeet ja alakumituet



kumituet 15e, yläkiinnikkeet 20e


11) NA Supran ECU



Hinta:
50e


12) HKS Chrono -pakolämpömittari
Mukaan uusi adapteri anturille pakosarjaan.





Hinta:
50e


13) OEM vastuspaketti matalaohmisille suuttimille



Hinta
120e


14) DIY vastuspaketti kotelossa matalaohmisille suuttimille

Hinta
70e


15) OEM 550cc -suuttimet
Käyvät ainakin 7M/1JZ/2JZ -moottoreihin. Matalaohmiset, eli tarvitsevat toimiakseen etuvastuspaketin.



Hinta
150e


16) 1JZ öljytikku

Hinta 15e


Tavarat Helsingissä/Tuusulassa
YV / O5O 3733 144
« Viimeksi muokattu: 12 Joulukuu, 2018, 03:08:53 kirjoittanut laamaporo »

1994 Toyota Supra MKIV TT 6spd Eurospec 3.4L
1993 Toyota Supra MKIV TT swap 6spd
2006 BMW 330dA e92 Coupe M-Sport look


Poissa laamaporo

  • Sekatyömies
  • Global Moderator
  • Seniori
  • *****
  • Viestejä: 788
  • Postiautojen aatelia
Vs: M:S-AFC, jarrupalat, turbo, hihnapyörät, EGT, mittaristo, ECU
« Vastaus #1 : 12 Heinäkuu, 2018, 03:06:22 »
Vielä löytyy.

1994 Toyota Supra MKIV TT 6spd Eurospec 3.4L
1993 Toyota Supra MKIV TT swap 6spd
2006 BMW 330dA e92 Coupe M-Sport look


Poissa laamaporo

  • Sekatyömies
  • Global Moderator
  • Seniori
  • *****
  • Viestejä: 788
  • Postiautojen aatelia
Vielä löytyy.

Lisätty Getrag v160, kytkinpääsylinteri ym.

1994 Toyota Supra MKIV TT 6spd Eurospec 3.4L
1993 Toyota Supra MKIV TT swap 6spd
2006 BMW 330dA e92 Coupe M-Sport look


Poissa laamaporo

  • Sekatyömies
  • Global Moderator
  • Seniori
  • *****
  • Viestejä: 788
  • Postiautojen aatelia
Vielä löytyy.

Lisätty suutintukki.

1994 Toyota Supra MKIV TT 6spd Eurospec 3.4L
1993 Toyota Supra MKIV TT swap 6spd
2006 BMW 330dA e92 Coupe M-Sport look


Poissa laamaporo

  • Sekatyömies
  • Global Moderator
  • Seniori
  • *****
  • Viestejä: 788
  • Postiautojen aatelia
Vielä löytyy.

1994 Toyota Supra MKIV TT 6spd Eurospec 3.4L
1993 Toyota Supra MKIV TT swap 6spd
2006 BMW 330dA e92 Coupe M-Sport look


Poissa laamaporo

  • Sekatyömies
  • Global Moderator
  • Seniori
  • *****
  • Viestejä: 788
  • Postiautojen aatelia
Vielä löytyy.

1994 Toyota Supra MKIV TT 6spd Eurospec 3.4L
1993 Toyota Supra MKIV TT swap 6spd
2006 BMW 330dA e92 Coupe M-Sport look