Emäntä vaatii selityksen

Aloittaja Tiinu, 03 maaliskuu, 2006, 11:21:35

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mikä siinä on että hohkataan ja suunnitellaan että pitäis järkätä miittiä saunailtaa tms, ja sitten kuitenkaan ei tule lähdettyä kun sellainen (taas) on tarjolla?

koska äiti/puoliso/koira tms ei pärjää ilman minua yön yli yksin
1 (3.2%)
koska olen niin ujo että pelkään jopa supraclubilaisia livenä
4 (12.9%)
koska minulla ei ole aikaa millekään muulle kuin Autolleni
3 (9.7%)
koska käytän kaikki rahat Autooni eikä poikkeuksia suvaita
2 (6.5%)
koska en ole ennenkään tehnyt mitään uutta ja repäisevää joten en tee nytkään
1 (3.2%)
koska minulla on joku tärkeä meno juuri tälle illalle. Taas.
4 (12.9%)
koska matka on niin pitkä ja inhoan autoilua ja muutakin matkustamista yli kaiken
2 (6.5%)
koska siellä on luultavasti täysin olematon määrä vapaita naisia enkä pysty pitämään metsästysviettiäni kurissa
7 (22.6%)
koska mieluummin vaikka lajittelen sukkia ja katson karpoa kuin lähden jonnekin %¤&/ korpeen
1 (3.2%)
koska minulla on joku muu hyvä tekosyy (mikä?)
6 (19.4%)

Äänestäjiä yhteensä: 27

Tiinu

Tämä lähinnä siksi, että minä en oikeasti ymmärrä. Itse tulisin varmasti jos vain a) lompakossa olisi vähääkään rahaa b) ei olisi töitä juuri silloin c)joskus järjestettäisiin esim. Helsingissä/Jyväskylässä/Tampereella/missätahansa joku saunailta johon saisi porukan jotenkuten kasaan.

Enkä minä ole edes mikään bilehiiri. Käyn baareissa aniharvoin mutta uusien ihmisten tapaaminen on aina mukavata. Varsinkin jos ennestään jo tietää vähän että minkämoisia tyyppejä paikalla sattuu olemaan, esim. "näiden kans voi ainakin autoista puhua niin paljon kuin jaksaa". Varsinkin kun muuten olen uppo-outojen tyyppien seassa hirvittävän ujo ja hiljainen  :-X

Kertokaa ihmeessä minulle miksi. Utelias olen vain, en muuta.

Näitä iltoja tulee kyllä lisääkin. Ehkä kuitenkaan ei jaksa siitä enää mainostaa kun ette te kuitenkaan tule. Kiva on järjestellä, tehdä ruokaa, saa siivottuakin sen varjolla paremmin kun tulee vieraita. Vaikkei tulisikaan. On meillä keskenäänki hyvät bileet  :yum:

Älkää ottako vakavasti  8) O0 8)
If it is to be, it is up to me

peLoGo

Supra hörppii niin palijo bentsaa että on investointi lähtee kauemmas saunomaan :ohnoes:
BMW F11 530dA xDrive LCI "VOLL" -15 | Honda CBR 1100 XX Super Blackbird -07
Ex: Toyota Supra MA70 Turbo Targa manual -90/91 | Ex: Toyota Celica T18 GSI -91 | Ex: Toyota Celica T23 -05

Getcool

Ainoot vapaapäivät töistä ja pitäs saada toi kone vielä kuntoon tän kevään aikana.
Mikäpä olisi parempi tapa kuluttaa kaikki rahansa kuin Supra?

perkelerttu

Kesällä ainaki omalta osalta onnistuu noi...ei näin talvisin oo oikein aikaakaa auto vie vain suurimman osan viikonlopuista..
mut kesällä sitte ku supraki taas ajossa :)

Tiinu

Lainaus käyttäjältä: peLoGo - 03 maaliskuu, 2006, 13:22:54
Supra hörppii niin palijo bentsaa että on investointi lähtee kauemmas saunomaan

Sitten pitäis hommata kiNppa ja lähtee porukalla. Investointi jaettuna esim neljällä ei olekaan enää niin iso.
Tosin kun ei ole noita "jos olis kyyti/rahaa/tms" -kiinnostuneitakaan juuri ilmoittautunut niin ei voi kyl mittää...  ::)

Käytii just Alkossa täydentämässä baarikaappia ja grillausmaggarat + höystehörhelöt täyttää jääkaappia.
Musiikki soimaan ja siivoilemaan... Pitää suunnitella kesäksi sitten joku cruisailumiittihäppenink.
Sillä välin myö pijetään ommaa kivvaa  :yum: Taas  >:D

Iluxi

Te ootte niin kamalia karpaaseja kaikki että tulee pupu pöksyyn :ohnoes: :ohnoes: Enkä sen vuoksi uskalla lähteä ;D
Ehkä sit joskus kun auton saa siihen kuntoon että sillä pääsee ajamaan ;)

anssi k

tämähän jännä autokerho on ku joka jantterilla on autot levällään tallissa ;D

perkelerttu

Lainaus käyttäjältä: anssi k - 03 maaliskuu, 2006, 17:25:30
tämähän jännä autokerho on ku joka jantterilla on autot levällään tallissa ;D
Harraste pelejähän nämä ainaki omalla kohalla

Tiinu

Lainaus käyttäjältä: Iluxi - 03 maaliskuu, 2006, 17:02:56
Te ootte niin kamalia karpaaseja
Enkä sen vuoksi uskalla lähteä

*örisee pelottavasti*

:-[

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

anssi k

Lainaus käyttäjältä: perkelerttu - 03 maaliskuu, 2006, 17:26:20
Harraste pelejähän nämä ainaki omalla kohalla

niin kyllä sen ymmärrän, huumoria, huumoria ;D
olis mullakin cellu nyt palasina vaan ei ole kuin kylmä talli "kesää odotellessa"

J-M kujala

naisia  liian vähän  ;D  taitaapi olla ainut syy,  miksi vaimo nuihin erilaisiin viikonlopun yli  miitinkeihinkin mut päästä,  sen kummemin kyselemättä  ;D  8) .

Holset

Järkätkääpä esim miitti ensi tiistana keljonkankaan ABC:lle Klo 20.00 niin olen paikalla. Muistutan nyt vielä että sunnuntaina jalasjärvellä Klo 20.00 ja maanantaina vaasassa myös iltasella..

Kaikki paikalle
sponsored by:
www.hevosvoima.com
www.kbcgarage.com
www.kiinahdin.com
www.akaansilkkipaino.com
www.sideways.fi
Til-Racing

Getcool

Lainaus käyttäjältä: Holset - 03 maaliskuu, 2006, 19:30:50
Järkätkääpä esim miitti ensi tiistana keljonkankaan ABC:lle Klo 20.00 niin olen paikalla. Muistutan nyt vielä että sunnuntaina jalasjärvellä Klo 20.00 ja maanantaina vaasassa myös iltasella..

Kaikki paikalle

Perkele kun oon just töissä tiistaina tohon aikaan muuten oisisn voinu tulla tohon keljonkankaan abc:lle niin ois pidetty miitti.

karvanopat

Jos kerran kukaan ei pääse minnekkään paikalle niin keväällä kun otetaan sportit tallista niin aluevastaavat pitää omat miitingit  paikkakuntalaisille! Sit pidetään kerralla suuri Supratapahtuma jossain mihin tulee kaikki ja siitä ilmoitetaan ajoissa että kaikki voi sopia työvuoronsa ja anoa vaimolta vapaata! Olis todella mukavaa nähä koko Clubi!! Se vois olla viikonloppu ja paikka silleen että jokaisella olis matkaa sopivasti!

Tää oli mun mielipide vaan. ::)
Nopeita naisia ja kauniita autoja

Getcool

Lainaus käyttäjältä: karvanopat - 03 maaliskuu, 2006, 20:49:44
Jos kerran kukaan ei pääse minnekkään paikalle niin keväällä kun otetaan sportit tallista niin aluevastaavat pitää omat miitingit  paikkakuntalaisille! Sit pidetään kerralla suuri Supratapahtuma jossain mihin tulee kaikki ja siitä ilmoitetaan ajoissa että kaikki voi sopia työvuoronsa ja anoa vaimolta vapaata! Olis todella mukavaa nähä koko Clubi!! Se vois olla viikonloppu ja paikka silleen että jokaisella olis matkaa sopivasti!

Tää oli mun mielipide vaan. ::)

Kuulostaa perkeleen hyvältä mut toi ei vaan oikeen tuu käytännössä onnistumaan. aina jollakin on joku este. mut ois kyl tosiaa erittäin kiva nähdä klubi oikein isommalla porukalla liikkeellä.

Tiinu

Lainaus käyttäjältä: Holset - 03 maaliskuu, 2006, 19:30:50
Kaikki paikalle

Khyyl. Jos yöpaikka järjestyy ja vuorot sopii niin tottakai  ;) Niin ja jos ei ihan samalle viikolle satu kaikki.
Lainaus käyttäjältä: karvanopat

Sounds like a plan! Lukeekos jossain että kuka on minkäkin alueen vastaava?
Ei toki kaikki pääse paikalle, sehän on ihan vakio että tärkeimpiinkin merkkipäiviin on +/- 10% kutsutusta porukasta paikalla. Saati sit joku nettiklubin mittinki... Ehkä jos 40% klubilaisista sais samaan paikkaan samaan aikaan niin olis jo aivan ällistyttävän hienoo.

Oon mä ollu yhden chattihuoneen miitissä missä oli vähän vajaa 100 tyyppiä. Aivan mieletöntä. Tahtoo järkätä sellasen häppeningin itekin :)

Höge

Jaahas, ei näitä saunailtoja ole oikein ollut tarjolla...

Pitäisi sopia joku tietty päivämäärä, esim. joku viikonloppu. Vuokrata joku mökki tai vastaava pariksi päiväksi, mieluiten semmonen missä on sauna ja ei alkoholikieltoa.  ;D
Vähintään kuukausi etukäteen, niin kerkiävät kaikki pyytämään vapaata. (mieluiten 2 kk)
Joku kun vain ryhtyy tohon hommaan, niin kyllä mä tulen ainakin paikalle.
-95 MKIV TT JDM

Tiinu

Lainaus käyttäjältä: Höge - 03 maaliskuu, 2006, 23:33:13
Vuokrata joku mökki tai vastaava pariksi päiväksi, mieluiten semmonen missä on sauna ja ei alkoholikieltoa. 
Meille pääsee ilman vuokraaki. Rantasauna löytyy ja alkoholista ei kukaa naputa.
Sovitaan vaa päivämäärä ni järjestyy.
Toki jos pitää olla jossain vähän muualla kuin keskellä-ei-mitään niin sitte pitää jonkun muun hommata paikka :) Mutta ollaan kyl messissä.

Tiinu

Lainaus käyttäjältä: Höge - 03 maaliskuu, 2006, 23:33:13
Jaahas, ei näitä saunailtoja ole oikein ollut tarjolla...

Nii. Ja tosiaan täällä on tänään 3 klubilaista taaski saunomassa. On näitä saunailtoja tarjolla, sen kun vaan ilmoittautuu mukaan 
8) O0 8)

Iluxi

Olis todellakin hienoa osallistua johonkin isompaan miittiin :P Kun vaan paikka olis sellanen että sinne olis jokaisella mahdollisuus tulla! Ettei tarttis nappulat kaakossa ajaa jonnekkin 500km päähän ;D Vaikka ei ittellä niin väliä kunhan vaan kesä taas tulee niin ajan vaikka lappiin jos en vain ole töissä >:D

Jaypee

Oon muka niin kiireinen jamppa, ettei riitä aikaa edes itelle. Niin ja kun auto on palasina parinsadan kilsan päässä ja pitäis kesäksi saada ajoon, ni kylläpä ne harvat vapaapäivät vietetään tuunausreissuina..

karvanopat

No mut Tiinu lupas järkkää meille kaikille yöpaikan ja viinat ja kaikki! siitä sit kesäksi joku viikonloppu sinne! ;D
Nopeita naisia ja kauniita autoja

Tiinu

Lainaus käyttäjältä: karvanopat - 05 maaliskuu, 2006, 13:25:20
No mut Tiinu lupas järkkää meille kaikille yöpaikan ja viinat ja kaikki! siitä sit kesäksi joku viikonloppu sinne! ;D
:o
Millonkas minä viinat oon luvannu tarjota? Supr4ever edellisten pileitten aikaan lupas et se joka ehtii ekana ni saa humalat siitä hyvästä. Baarikaappi löytyy ja toki sitä saa testailla mut sillon pitää tuoda jotain täydennystä myös ;)

Yöpaikka on kesällä helposti 15-20:lle, jos haluaa ahtaammin nukkua niin enemmällekin sisätiloissa ja telttapaikkoja toki pihasta löytyy vaikka kuinka lisää. 2 saunaa joista toinen rannalla, lähellä kiva kenttä jossa voi ottaa hienoja ryhmäkuvia autoista...

LainaaKun vaan paikka olis sellanen että sinne olis jokaisella mahdollisuus tulla! Ettei tarttis nappulat kaakossa ajaa jonnekkin 500km päähän  Vaikka ei ittellä niin väliä kunhan vaan kesä taas tulee niin ajan vaikka lappiin jos en vain ole töissä

Utsjoelle on 1000 km, mutta sieltä ei taida olla porukkaa. Ei ihan olla Suomen keskellä, mutta melkein. Tossa muutaman profiilin katselin ja niiden sijaintien mukaan laskeskelin vähän välimatkoja. Kellään ei pikaisesti tarkasteltuna taitais tulla tuota 500 km:ia   :laugh:

Kemi 437 km
Lohja 380 km
Vaasa 373 km
Espoo 364 km
Ylikiiminki 353 km
Helsinki 352 km
Kokkola 332 km
Oulu 332 km
Raahe 328 km
Porvoo 316 km
Ylihärmä 315 km
Viiala 306 km
Jalasjärvi 304 km
Lempäälä 295 km
Tampere 274 km
Lahti 253 km
Alajärvi 251 km
Kuhmo 250 km
Lappeenranta 230 km
Kajaani 215 km
Heinola 215 km
Kitee 193 km
Kinnula 186 km
Joensuu 139 km
Iisalmi 129 km
Jyväskylä 126 km
Pieksämäki 59 km
Kuopio 46 km

@ J A K K E @

Jos on mahdollista ja meettingistä tulee ilmoitettua tarpeeksi ajoissa niin kyllä tullaan.

Tem

Lainaus käyttäjältä: Iluxi - 04 maaliskuu, 2006, 21:15:45Olis todellakin hienoa osallistua johonkin isompaan miittiin :P

Bingo! Mitä isompi tapahtuma, sitä helpommin sinne tulee niitäkin, jotka ei jaksa yhden illan takia ajella kauemmas. Saunaillat tahtoo yleensä jäädä aika pieniksi tutun porukan treffeiksi. :-\

LainaaKun vaan paikka olis sellanen että sinne olis jokaisella mahdollisuus tulla! Ettei tarttis nappulat kaakossa ajaa jonnekkin 500km päähän ;D

Tänä vuonna on pari isompaa japsitapahtumaa, Botniameet 2.6-4.6.2006 ja FinnJAE 11.-13.8.2006. Suprakerhohan olikin viime vuonna jälkimmäisessä, joten se on tuttua, vaikkakin uudessa paikassa (Järvenpäässä). 8) Ja Botniameet on "yllättäen" Botniaringillä ja sen lähellä olevalla leirintäalueella, ohjelmassa mm. rata-ajoa, keilarata ja muuta "normaalia" miittitouhua. Tokihan Supratkin sinne tulee sporttimalleina, tuleehan? :D Kyseessä on sitten tosiaan puhdas japsitapahtuma, eli eurolla/jenkillä ei pääse edes japsikerhon jäsen.
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1

Höge

Noh, millos pistetään bileet pystyyn?
Tiinulla ilmeisesti on paikka, enää ei tarvitse kuin sopia päivämäärä...  ???

Mulla on omat meetingit tällä hetkellä menossa, kun kaikki on nukkumassa kun täytyy mennä huomenna töihin ja mulla on vapaata...  O0 Oluttakin on...  :yum:
-95 MKIV TT JDM

Tiinu

Lainaus käyttäjältä: Höge - 06 maaliskuu, 2006, 01:39:06

Ilmeisesti kevät tuntuu olevan "hieman" kiireistä aikaa kaikille... Mutta miten olis vaikkapa... *heittää hatusta* ... kesäkuun toinen viikonloppu? Vai onko silloin jo jotain näyttelyitä tms yleisempää menoa?

J-M kujala

no entiä , mut edellisenä viikonloppuna on botniameetti  8) japsiautoille

Holset

Lainaus käyttäjältä: Tiinu - 06 maaliskuu, 2006, 11:44:58
Lainaus käyttäjältä: Höge - 06 maaliskuu, 2006, 01:39:06

Ilmeisesti kevät tuntuu olevan "hieman" kiireistä aikaa kaikille... Mutta miten olis vaikkapa... *heittää hatusta* ... kesäkuun toinen viikonloppu? Vai onko silloin jo jotain näyttelyitä tms yleisempää menoa?

Miksi kaikki missä vähänkin olen mukana niin haluaa järjestää tuolloin jotain,  mä haluan vanheta yksin himassa kun tulee vuosi lisää mittariin.. toisaalta kun olis poissa ja känny kiinni niin sais bilettää ihan rauhassa muualla.. kesäkuu siis sopii mulle mutta ei taida olla supra liikenteessä vielä sillon..
sponsored by:
www.hevosvoima.com
www.kbcgarage.com
www.kiinahdin.com
www.akaansilkkipaino.com
www.sideways.fi
Til-Racing

Baz

Lainaus käyttäjältä: Tem - 05 maaliskuu, 2006, 19:56:00Kyseessä on sitten tosiaan puhdas japsitapahtuma, eli eurolla/jenkillä ei pääse edes japsikerhon jäsen.
Ei pääse esim. euroopassa valmistetulla Tojolla tapahtumaan ??? Olisi nyt edes rajoitettu vaikka siten, että riittää japanilaismerkkinen auto ::)

Itse kysymykseen: Laiskottaa :)
Nyt kyllä näyttää siltä ettei hyvältä näytä...