Emäntä vaatii selityksen

Aloittaja Tiinu, 03 maaliskuu, 2006, 11:21:35

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mikä siinä on että hohkataan ja suunnitellaan että pitäis järkätä miittiä saunailtaa tms, ja sitten kuitenkaan ei tule lähdettyä kun sellainen (taas) on tarjolla?

koska äiti/puoliso/koira tms ei pärjää ilman minua yön yli yksin
1 (3.2%)
koska olen niin ujo että pelkään jopa supraclubilaisia livenä
4 (12.9%)
koska minulla ei ole aikaa millekään muulle kuin Autolleni
3 (9.7%)
koska käytän kaikki rahat Autooni eikä poikkeuksia suvaita
2 (6.5%)
koska en ole ennenkään tehnyt mitään uutta ja repäisevää joten en tee nytkään
1 (3.2%)
koska minulla on joku tärkeä meno juuri tälle illalle. Taas.
4 (12.9%)
koska matka on niin pitkä ja inhoan autoilua ja muutakin matkustamista yli kaiken
2 (6.5%)
koska siellä on luultavasti täysin olematon määrä vapaita naisia enkä pysty pitämään metsästysviettiäni kurissa
7 (22.6%)
koska mieluummin vaikka lajittelen sukkia ja katson karpoa kuin lähden jonnekin %¤&/ korpeen
1 (3.2%)
koska minulla on joku muu hyvä tekosyy (mikä?)
6 (19.4%)

Äänestäjiä yhteensä: 27

Höge

Lainaus käyttäjältä: Baz - 06 maaliskuu, 2006, 18:27:48
Lainaus käyttäjältä: Tem - 05 maaliskuu, 2006, 19:56:00Kyseessä on sitten tosiaan puhdas japsitapahtuma, eli eurolla/jenkillä ei pääse edes japsikerhon jäsen.
Ei pääse esim. euroopassa valmistetulla Tojolla tapahtumaan ??? Olisi nyt edes rajoitettu vaikka siten, että riittää japanilaismerkkinen auto ::)

Itse kysymykseen: Laiskottaa :)
Siis, tarkoitettiin uskoakseni sitä, että japsikerhon jäsen ei pääse tapahtumaan esim. Mersulla, Bemarilla, Fiatilla... ym. euroautolla.
-95 MKIV TT JDM

Tem

Lainaus käyttäjältä: Höge - 06 maaliskuu, 2006, 22:18:47
Lainaus käyttäjältä: Baz - 06 maaliskuu, 2006, 18:27:48
Lainaus käyttäjältä: Tem - 05 maaliskuu, 2006, 19:56:00Kyseessä on sitten tosiaan puhdas japsitapahtuma, eli eurolla/jenkillä ei pääse edes japsikerhon jäsen.
Ei pääse esim. euroopassa valmistetulla Tojolla tapahtumaan ??? Olisi nyt edes rajoitettu vaikka siten, että riittää japanilaismerkkinen auto ::)

Itse kysymykseen: Laiskottaa :)
Siis, tarkoitettiin uskoakseni sitä, että japsikerhon jäsen ei pääse tapahtumaan esim. Mersulla, Bemarilla, Fiatilla... ym. euroautolla.

Jep, kuhan kettuili ;D

Eihän sitä tavan tallaaja edes tiedä missä maassa oma tojo on kasattu..
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1

Baz

Nyt kyllä näyttää siltä ettei hyvältä näytä...

Tiinu

Tuli tuossa mieleen, että tietääkö kukaan milloin on Kuopiossa Kalakukko Cruising ens kesänä? Vois samalle viikonlopulle sijoittaa vaikka scf:n miitin, kun tuonne Kuopioon vois olla meiltä ihan mukava matkustaa moottoritietä parijonossa.. ;D
If it is to be, it is up to me

Tem

GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1

Höge

-95 MKIV TT JDM