2JZ-GTE loota?+ 2JZ-GTE kone?

Aloittaja Cosander, 28 kesäkuu, 2006, 21:41:52

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Cosander

Mimmonen loota tossa 2jz-gte konees on siis tarkkaa mallia haen et mitä kestää tehoja va vääntöä?
Ja 6v manual loota kysees!

JP

kunnossa oleva 2jz jatkona oleva laatikko kestää kaiken mitä saat koneesta irti! tietysti aika aikaansa kutakin mutta siihen ne on muutkin osat pehmenneet kun tuo laatikko särkyy!toinen luja laatikko on toyotan omaa tuotantoa r154 mikä myös tuntuu sietävän rajusti vääntöä :P

Krister

Getragin V160 tai uudemmissa ollut V161. Kestää lähes mitä tehoja tahansa, saa yrittää että rikki saa. Tokko saat alle 2te:llä tuota laatikkoa.

Cosander

Nyt on loota hommattu vähän yli 2 tuli hinnaksi!
Mut mites toi kone onko japanin versios 280 vai 320hp?
Vai onko vain nois usa malleis se 320 hp vakiona?

Krister

Lainaus käyttäjältä: Cosander - 07 heinäkuu, 2006, 10:00:25
Nyt on loota hommattu vähän yli 2 tuli hinnaksi!
Mut mites toi kone onko japanin versios 280 vai 320hp?
Vai onko vain nois usa malleis se 320 hp vakiona?

Japanin malli 280hv
Euro ja Jenkki 320hv

Käytännössä molemissa malleissa on hieman enemmän, Euroissa ja Jenkkimalleissa n. 350hv ja JDM:ssä on ~300hv.

J-M kujala

monet japsithan omaa sen maagiset 280 hp  ;D ;D ;D  lain sallima tehtaan ilmoittama maksimi . jos ilmoittasivat 281 hp niin kielletty auto jaappanissa  ;D ;D

Tem

Lainaus käyttäjältä: J-M kujala - 07 heinäkuu, 2006, 12:28:47lain sallima tehtaan ilmoittama maksimi

Mä oon antanu itteni ymmärtää, että se on autotehtaitten välinen "herrasmiessopimus", eikä mitään lakiin kirjattua...
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1

J-M kujala

Lainaus käyttäjältä: Tem - 08 heinäkuu, 2006, 00:31:40
Lainaus käyttäjältä: J-M kujala - 07 heinäkuu, 2006, 12:28:47lain sallima tehtaan ilmoittama maksimi

Mä oon antanu itteni ymmärtää, että se on autotehtaitten välinen "herrasmiessopimus", eikä mitään lakiin kirjattua...
voipi olla noinkin mut jostain höpö höpö miehiltä kuullut(ei esson baarista) O0et siel ois max teho rajoitettu tuohon (paperilla) liekö sit herras sopimus vai laki sitä ei tietä.

ja ohan jenkeiskin lain sallima autovalmistajan keskikulutus maksimi tietyn normin mukaan (taitaa olla ainut syy ko ooppelia jenkkeihin raijjataan cäkkyrän merkeillä)

Kusti

Niinhä se on saksassaki "rajattu" 250 nopeus herrasmies sopimuksella kunnes tuli audi rs6 plus (rajattu 280)

Marko (FrzOne)

Kerro hieman enemmän tästä sun projektista, 2JZ:ta on ilmeisesti menossa
cossuun "nimimerkki", mihin käyttöön rakentelet ja minkälaisia tavoitteita sulla on.
Vaikuttaa varsin mielenkiintoselta.
- Se mitään nakuta .... -

Cosander

Tän vuoden puolella tulee projekti osioon kyl juttua, nyt on oman tallin rakennus käynnis
mut heti kun saadaan talli valmiiksi. Niin rupee taas projekti kuvia tuleen.
Auto tulee rata/drifting käyttöön mut leimataan kyl ihan normaalisti käyttö autoksi.
Entisen A-ryhmäläisen alumiini kaaret,koko kori jäykiste hitsataan, ralli sierran turvatankki, super saloon korisarjalla, hestec, wilwood jarrut joka kulmaan, Quaife lukko(Perä välitys vielä hakuses), ja tietenkin kaikki puslat uusitaan,
etu ja taka poikki tuet omaa tuotantoa, 2x6piste vyöt ja kuppipenkit(autosta tulee 2paikkanen),
avon korkeus+jäykkyys säädettävä alusta sarja + ynnä kaikkea muuta pikku kivaa!

Jore

Projekti kuulostaa hienolta, mutta ainoa "mutta" mikä itselle tulee mieleen että onko 2JZ kuitenkin vähän turhan painava kalu Sierran keulille? Itse lähtisin ehkä mallaamaan vaikka SR20DET:iä josta siitäkin saa "vaivatta" sen 500-600hp ja painoa paljon vähemmän. Just my two cents..

-Jore

Cosander

Eihän toi 2jz-gte nyt niin paljon paina tommosia tietoa löysin  2JZ-GTE 1993 224 kg 755x730x670

Ei toi ole kuin muutama kymmenen kiloa ennemmän kuin esim cossu sierran kone.

Ja minä haluan jotain hieman erilaista tekniikkaa jota ei joka pojan pellin alta löydy!

spl

2JZ-GTE:sta saa lisäksi helposti paljon enemmän kuin 600hp ;D ... kunhan et lähde vakio-twineillä yrittämään.

Jore

Lainaus käyttäjältä: spl - 17 elokuu, 2006, 16:41:23
2JZ-GTE:sta saa lisäksi helposti paljon enemmän kuin 600hp ;D ... kunhan et lähde vakio-twineillä yrittämään.

Joo toki, mutta jos lähdetään rata-/driftiautoa rakentamaan niin mä menisin kaavalla "for speed add lightness"  ;)

-Jore

Cosander

Lainaus käyttäjältä: Jore - 17 elokuu, 2006, 18:15:15
Lainaus käyttäjältä: spl - 17 elokuu, 2006, 16:41:23

Joo toki, mutta jos lähdetään rata-/driftiautoa rakentamaan niin mä menisin kaavalla "for speed add lightness"  ;)

-Jore

Autolla ajetaan lähes vakiona yks kesä ja sit laitetaan palikkaa koneeseen!
Ranteella paikataan mitä vauhdis hävitään >:D
Ja tokihan auto hieman kevenee kun sisustaa poistuu, kaikki massa ja äänieriste matot poistuu, ja taka kyljistä lähtee peltiä kun tulee noi lasikuitu kyljet ja samoin etulokasuojista ja ovista lähtee sisäpuolelta tavaraa.
Ja konepelti tulee hiilikuidusta jos pudjetti antaa myöden.
Muutaman sierran olen radalle rakentanut ohc tekniikalla ja rauta kaarilla(laillisilla ratasäännön kaarilla) ja silti paino jää +-100kg  1000kilosta

Klemma

Lainaatoyotan omaa tuotantoa r154 mikä myös tuntuu sietävän rajusti vääntöä :P

Onko tuo r154 loota myös 6 vaihteinen? minkähän laisissa hinnoissa ton kanssa pyörittäis?
+1000rwhp

TmiJKaas

r154 on 5-lovinen ja hintahaarukka on laaja mutta about 700-1000eur tietämillä on pyöriny mitä oon nähny, riippuu pitkälti tuleeko mukaan kardaania yms.
Toyota Supra 3.0i turbo man. 1988 *R.I.P.*
Toyota Supra 3.0i turbo targa aut. 1991 *R.I.P.*
Toyota Supra mkIV - *myyty*
Toyota Carina II 1989 - *R.I.P.*
Toyota Soarer 2.5i tt man. 1993 - Kesä käyttis
Toyota Soarer - Projekti
Toyota Carina II 1992 - käyttis

Klemma

No minkähän hintanen se mkiv supran 6 lovinen loota sit olis?
+1000rwhp

vase

Lainaus käyttäjältä: Klemma - 18 maaliskuu, 2008, 10:08:08
No minkähän hintanen se mkiv supran 6 lovinen loota sit olis?

33030-0w212 Trans V160 List 6789.02 Cost $5175.00