mitä mieltä poliisin toiminnasta?

Aloittaja eXtreme, 15 tammikuu, 2007, 21:56:05

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tn2k

Lainaus käyttäjältä: jykelä - 18 syyskuu, 2008, 22:27:59
ei olisi nistejä jos ei olisi myyjiä/tuottajia

jotain survivorin tapaista reality teeveetä :D
ta60 project : sr20det
jz80 kesä käyttis

Nickke

Karkeana sääntönä on se että ei  saisi käyttää kovempaa väkivaltaa kuin mitä hyökkääjä. Esim. jos joku hörhö käy päälle puukon kanssa ja itse vedät ysimillisellä lumpion paskaksi, niin selvähän on että maksumieheksi joudut. Ja samaten jos käytät puukkoa puolustautuaksesi. Yleisellä paikallahan ei  saa teräasetta kuljettaa. Jos saat hyökkääjän lopettamaan toimintansa, niin sinun tulee itsekin lopettaa. Jos jatkat hyökkääjän pahoinpitelyä tämän jälkeen, niin sinua pidetään oikeussalin puolella pahoinpitelijänä.
JZS147
Ei oo tulossa mittään.

Petri Kinnunen

Lainaus käyttäjältä: Tn2k - 18 syyskuu, 2008, 22:23:29
mikä määritellälän kohtuullisena ? D
Sitä mikä on teon luonteeseen nähden pidettävä puolustettavana. Eli jos joku on sun päälles tulossa puukon kans. Voit juosta karkuun, se on lievin keino. Jos et pääse karkuun niin lievimmän haitan periaatteella poistat hyökkääjältä puukon tai kyvyn käyttää puukkoa. Onko se sitten halolla käsille, kyynärlukko jossa murtuu käsi "vahingossa" tai mikä se sitten onkaan. Jos hyökkäys saadaan päättymään niin itse et jatka enää, tai et ainakaan kerro jatkaneesi. Riippuu onko silminnäkijöitä.  ;D
Jos sä käsket sitä että tiputa puukkos ja se tiputtaa ni et saa mennä sen jälkeen lyömään sitä.
Ja lakiahan tulkitaan joka tuomarin kannalta eri tavalla.  ;D

Petri Kinnunen

Mutta jatketaanpa otsikon aiheessa pysyen että ei karkaile liian kauas asiasta.  :)

apex

Tuli noista namipäistä mieleen, kun tässä taannoin olin lahdessa baarissa. Oltiin just siinä pilkun jälkeen kävelemäs kaverin (vapaaottelija) kanssa kämpille, niin vastaan pomppi kalju harteikas
kaveri ja yritti pukata sitä mun kaveria vauhdista päähän. Onneks sai kaveri väistettyä, mut se tempas stiletin taskusta ja alko sen kanssa mesoon. Onneks jatko sit matkaansa, ilman mitään vakavampia seurauksia, ei noista ikinä teidä mitä tekevät  :angry2:
offtopic, my bad  :tard:
Losers always whine about trying their best. Winners go home and fuck the prom queen.

-94 toyota soarer JZZ30 (ikuisuus projekti)

-91 mersu 300CE (käyttis)

-92 nissan pulsar gti-r (talvi-liukuri)

-77 toyota landcruiser BJ40 turbo (Ex - öffi rässi)

Camus

.