verotus

Aloittaja hoffa61, 07 helmikuu, 2007, 22:55:01

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

hoffa61

ostin -92 supran otettu käyttöön -94 aj.85000 lätkäsivät veroa 4174 € sapettaa , mitä seikkoja kannattaisi huomioida         
verovalitusta tehtäessä,miten valitetaan auttakaa tietämätöntä. terv.hoffa61

ss-works

Lainaus käyttäjältä: hoffa61 - 07 helmikuu, 2007, 22:55:01
ostin -92 supran otettu käyttöön -94 aj.85000 lätkäsivät veroa 4174 € sapettaa , mitä seikkoja kannattaisi huomioida         
sapettaa???mun 92:osesta rapsahti 7740€ verot eli revi siitä ja se oli ajettu 150tuhatta ja täynnä pikku lommoja.arvaa menikö usko tähän valtioon!!!!!!valitukset sisällä jo neljättä vuotta eikä mitään tietoa veron-palautuksista vielä.

OspreY

v***u mitä veroja näistä jaellaan... mul on 91 ja 176tkm ajettu ja verot 2400 €

mahdetaanko toi verotus suorittaa samalla tavalla kun loton arvonta eli rulla pyörimään ja tippuu lappu mis on summa...  :-\

Toyota Supra 3.0i  turbo targa man. vm.-91
----------------------------------------------------------------------------------
Toyota MarkII tourerV 1,5jz-Gte vm.93 TurboTaxi projekti
-----------------------------------------------------------------------
Soarer Gz20 -86 jeizii manuel.

turmio82

ostin -92 supran otettu käyttöön -94 aj.85000 lätkäsivät veroa 4174 € sapettaa

mulla tuli -88 gt4 celicaan 2400 maali ihan vituillaa ja kuitteja tonnil vero helpotusta 250.näin meillä suomessa  :bootyshak     

turmio82

Lainaus käyttäjältä: turmio82 - 08 helmikuu, 2007, 16:06:23
ostin -92 supran otettu käyttöön -94 aj.85000 lätkäsivät veroa 4174 € sapettaa

mulla tuli -88 gt4 celicaan 2400 maali ihan vituillaa ja kuitteja tonnil vero helpotusta 250.näin meillä suomessa  :bootyshak     

pelotta vähän valmiix supran verotus...

Anzz1

Muaki alko tänää kyrsii

http://www.yleisavain.com/cgi-bin/verotusarvot.pl?merkki=TOYOTA&malli=supra&ensi=1988&paatos=2006

Viime vuonna verotettiin 3 -88 supraa, keskimmäinen 281 tkm ajettu on minun. Tulli on pitänyt vastaavaa 88 supraa millä on ajettu 70 tkm enemmän täsmälleen saman arvoisena. Kait tuosta voisi valittaa, ei siinä mitään menetäkkään.

Yksilöitähän autot ovat tuossa iässä, mutta ei tullia kiinnostanut ainakaan nähdä minun autoani. Tuskinpa ne alkavat muitakaan tutkimaan ellei sitten papereihin merkitse harvinaisen huonoa kuntoa?

Tuolta on muuten hyvä tutkia tehtyjä veropäätöksiä kätevästi..

turmio82

Lainaus käyttäjältä: Anzz1 - 08 helmikuu, 2007, 16:44:32
Muaki alko tänää kyrsii

http://www.yleisavain.com/cgi-bin/verotusarvot.pl?merkki=TOYOTA&malli=supra&ensi=1988&paatos=2006

Viime vuonna verotettiin 3 -88 supraa, keskimmäinen 281 tkm ajettu on minun. Tulli on pitänyt vastaavaa 88 supraa millä on ajettu 70 tkm enemmän täsmälleen saman arvoisena. Kait tuosta voisi valittaa, ei siinä mitään menetäkkään.

Yksilöitähän autot ovat tuossa iässä, mutta ei tullia kiinnostanut ainakaan nähdä minun autoani. Tuskinpa ne alkavat muitakaan tutkimaan ellei sitten papereihin merkitse harvinaisen huonoa kuntoa?

Tuolta on muuten hyvä tutkia tehtyjä veropäätöksiä kätevästi..

mullaki hyvin koppava vastaan otto tullin tiskillä samanlainen celica verotettu 1300e muutama kk taaksepäin ja pyysin muijan tulemaan tarkastaa auton maalipinnan jne tokas et hei kyllä me katotaan et auto on lähes 20v vanha ja päätös oli tuo..

V-Racing

sä oot vissii se mäntsälän punasen supran omistaja...taidettii vähän rupatellakkin siinä leipomon edessä...perkl mullaku piti olla ainoo supe mäntsälässä :bootyshak   ;D aika moiset verot laittoivat "omia odotellessa" :ohnoes:
Uudenmaan Konehuolto Ky

OspreY

mulla ei ainakaan vaikuttanut sen kunnon merkkaaminen tuohon verotukseen mitenkään koska vähällä pääsin vaikka laitoin kunnoksi hyvä...  :)

----------------------------------------------------------------------------------

V-Racing

kyllä se vaikuttaa :police:
Uudenmaan Konehuolto Ky

OspreY

ei kyl vaikuttanut siltä ku vertailee muitten veroihi  :)

V-Racing

Lainaus käyttäjältä: OspreY - 08 helmikuu, 2007, 20:36:53
ne nyt verottaa päivän mukaan maanantai aamuisin kovat verot ;D
Uudenmaan Konehuolto Ky

OspreY

Lainaus käyttäjältä: V-Racing - 08 helmikuu, 2007, 20:44:36
ne nyt verottaa päivän mukaan maanantai aamuisin kovat verot ;D

;D

ss-works

hyvä on hymyillä kun pääsee kuin koira veräjästä ;) mut silloin mun supran verotus hetkellä (syksyllä -03)tulli väitti että ei vm-92 supra turboa ei ole tuotu suomeen KOSKAAN!eli ei löytynyt suoraa vertailukohdetta,sitten joku siellä keksi että supra voidaan verrata celica gt4:sen ralliautoon?!!? eli verotusarvo josta laskettiin verot oli yhtä kuin 21700€????siis mulla on varmaan suomen arvokkain mk3 supra 8)  ;D päädyin heti siihen:(kuten pahat pojat leffassa todettiin) VALTIO ON MULLE VELKAAaaargh :ohnoes: :ohnoes: :ohnoes:

V-Racing

Lainaus käyttäjältä: ss-works - 09 helmikuu, 2007, 07:03:57
hyvä on hymyillä kun pääsee kuin koira veräjästä ;) mut silloin mun supran verotus hetkellä (syksyllä -03)tulli väitti että ei vm-92 supra turboa ei ole tuotu suomeen KOSKAAN!eli ei löytynyt suoraa vertailukohdetta,sitten joku siellä keksi että supra voidaan verrata celica gt4:sen ralliautoon?!!? eli verotusarvo josta laskettiin verot oli yhtä kuin 21700€????siis mulla on varmaan suomen arvokkain mk3 supra 8)  ;D päädyin heti siihen:(kuten pahat pojat leffassa todettiin) VALTIO ON MULLE VELKAAaaargh :ohnoes: :ohnoes: :ohnoes:
paljonko loppuen lopuks jouduit maksamaan? :o
Uudenmaan Konehuolto Ky

ss-works

Lainaus käyttäjältä: V-Racing - 09 helmikuu, 2007, 07:05:22
Lainaus käyttäjältä: ss-works - 09 helmikuu, 2007, 07:03:57
paljonko loppuen lopuks jouduit maksamaan? :o
veroa 7740€...autosta6500€ eli yhteensä 14240€!eli vuonna-03 meni yli suomiautojen markkinahinnan jopa :'( tähän asti mennyt jo yli 18000€ ja loppua ei näy...eli suprasta tuli sitten elämänkumppani :P-<:

V-Racing

no samaa vikaa ton kumppanuuden ja rahan menon kanssa :)
Uudenmaan Konehuolto Ky

Zudex

heh ja määku manailin ku on auton menny kohta 6000€ (ostohinta mukaanlukien)  :bootyshak
*Ennemmin koiralta kusi loppuu ku meiltä kaljat*

Juipe

Lainaus käyttäjältä: OspreY - 08 helmikuu, 2007, 17:03:52
mulla ei ainakaan vaikuttanut sen kunnon merkkaaminen tuohon verotukseen mitenkään koska vähällä pääsin vaikka laitoin kunnoksi hyvä...  :)

Vanhoihin kannattaa merkata aina että normaali, tai sitten huono jos nyt oikeasti on jotain isompaa damagea. Omaa supraa ei tarkastettu, vaikka sanoin että auto on pihassa syynätkää jos haluatte. Km-lukeman kävi ottamassa ylös ja kirjoitti että kilometrit tarkistettu, ei muuta.
Juha M

ss-works

Lainaus käyttäjältä: Zudex - 09 helmikuu, 2007, 12:55:47
heh ja määku manailin ku on auton menny kohta 6000€ (ostohinta mukaanlukien)  :bootyshak
niinpä,mutta sun autoa ei olekaan arvioitu 21700 euron arvoiseksi  ;D  :bootyshak :bootyshak :bootyshak :bootyshak no leikki leikkinä ;) aina kun vaan ei voi saada hyvää halvalla...herne/maissi/paprikat valtaan  :yum:

spl

Itse kävin hakemassa 2 veropäätöstä omasta suprastani, koska peruin ensimmäisen.. molemmissa päätöksissä on sama auto ja samassa kunnossa. Mitä nyt muutama tuhat kilometriä enemmän jälkimmäisessä haussa.

Lopputulos: ensimmäisellä kerralla 700 euroa pienemmät verot. Lisäksi laitoin toisella kerralla hakemukseen selvitystä erinäisistä vioista, joita autossa oli... lol :)

Summasummarum: verotusarvo arvioidaan vähän miten sattuu :)

hoffa61

Lainaus käyttäjältä: V-Racing - 08 helmikuu, 2007, 16:53:29
no kuis on supe pelittänyt,tiedäkkö ketään halpaa ja hyvää maalaria mäntsälässä tuu joskus käymään soita 0400497183

Reuhka

En uutta aihetta viitti laittaa, mutta kenen vapari automaatti supra -94 mahto olla jolle tuli vastikään  n.4100€ veroja ??  ??? Oli aika jäätävä summa kyllä