Olitko se sinä? (-07)

Aloittaja perkelerttu, 03 elokuu, 2007, 15:01:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

moppitukka

hopia MKIV supra vaasassa nesteen pihalla
ei se mitään huohota

jussi1

Hopea mk4 tänään jkl Rengasnuoran pihassa. Hienosti tuhahteli.. Olin itse säätää Lexun pyöränkulmia..
-94 LHD TT MK4 Supra 6spd.
-02 Lexus IS300 2JZ.
-05 Lexus RX300
-95 Skyline R33 (drifteri)
-91 Celica GT4 (jäärata-auto)
-07 Suzuki GSX-R 1000
-99 Z3 M Coupe (drifteri)
Ex. 525whp -91 Supra turbo targa man. 2003-2011

Juhutti

Lainaus käyttäjältä: natikka - 04 elokuu, 2007, 20:05:52
Tunnustetaan.....Asusteleeko Keravalla/Tuusulassa muitakin klubilaisia kuin allekirjoittanut?

Tuore Sainzin omistaja Hyrylän suunnalta täällä! Saa nostaa tassua jos hopeanharmaa '92 Sainzi suht kiiltävillä palloilla tulee vastaan. Shellillä voi toisinaan myös bongata.  :) Oppiipa teikäläisiäkin tuntemaan!

Iluxi

Lainaus käyttäjältä: OspreY - 12 elokuu, 2007, 18:56:11
olikos iluxi tänään tossa puol 4 aikoihin ravattulan cittarilla?? ainakin aivan samanäkönen auto oli ja makeet pörinätki löyty  :P-<:
Minähän se siellä ;D Sulta on takapuskuri irronnu oot tainnut lähteä valoista turhan nopiasti 8)

superpete

Lainaus käyttäjältä: jussi1 - 14 elokuu, 2007, 22:46:31
Hopea mk4 tänään jkl Rengasnuoran pihassa. Hienosti tuhahteli.. Olin itse säätää Lexun pyöränkulmia..
taitaa kuulua pirkkalaisen hannulle joka pitää tuota  autovaruste.com firmaa, eikös rengas nuora oo ihan vieressä??  ja lienee sama auto mikä on ollut konneveden pankin edustalla ::)

kukas ajeli mustalla orkkis kuntoisella mk3 koppasella supralla suolahdessa,  tiistaina joskus illalla....
MR2 aw11  harrastepeli.
+ pari muuta tojotaa..

V-Racing

kukas tuli lahdessa 14 päivä vastaan mustalla mk3 morjestettiinkin siinä
Uudenmaan Konehuolto Ky

Kusti

Myyrmannin ulkoparkkiksella taas valkonen celicansupra CEB -alkunen kilpi  :)

Ioni

Ketäs on lähiaikoina hankkinut valkoisen MKIV supran japanista.
Alkanut näkyä Keilalahden (Nokia) parkkitalossa.  :P

Nimim. Samanlaista kattelemassa.

Hyyti

Musta luukkulampullinen Celica kromi ikkuna listoilla bongattu Vantaan motonetin pihassa. Onko clubilaisia?
Celica ST185 -90

Autohalyttimet.net, LaatuOsat.com

OspreY

Lainaus käyttäjältä: Iluxi - 15 elokuu, 2007, 17:00:44
Lainaus käyttäjältä: OspreY - 12 elokuu, 2007, 18:56:11
olikos iluxi tänään tossa puol 4 aikoihin ravattulan cittarilla?? ainakin aivan samanäkönen auto oli ja makeet pörinätki löyty  :P-<:
Minähän se siellä ;D Sulta on takapuskuri irronnu oot tainnut lähteä valoista turhan nopiasti 8)

juu se ei oo ollu siin enää moneen kuukauteen ku yks pösilö vähä kolhis sitä parkkiksel.. se on jäätävän modauksen alla  ;)

Toyota Supra 3.0i  turbo targa man. vm.-91
----------------------------------------------------------------------------------
Toyota MarkII tourerV 1,5jz-Gte vm.93 TurboTaxi projekti
-----------------------------------------------------------------------
Soarer Gz20 -86 jeizii manuel.

sns

Marko (FrzOne)

Musta Targa Kajaanin keskustassa lauantai iltapäivänä 18.pvä.
Istuttiin Toreron terassilla, menit ohi monta kertaa.
- Se mitään nakuta .... -

Baz

Siinä edellisessä aiheen "versiossa" kyselin hopeisesta Aristosta, jonka bongasin Lohjalla Mäntynummen Shellillä. Mahtoikohan olla samainen laite tänään kyseessä, kun sellainen tuli ilman puskinta vastaan 25:llä Virkkalan suuntaan hieman yli klo. 15.
Nyt kyllä näyttää siltä ettei hyvältä näytä...

SupraFreak84

Lainaus käyttäjältä: Baz - 20 elokuu, 2007, 16:43:48
Siinä edellisessä aiheen "versiossa" kyselin hopeisesta Aristosta, jonka bongasin Lohjalla Mäntynummen Shellillä. Mahtoikohan olla samainen laite tänään kyseessä, kun sellainen tuli ilman puskinta vastaan 25:llä Virkkalan suuntaan hieman yli klo. 15.

sama laitos bongattu perjantai/lauantai yöllä lohjan hesen edestä...seiso siin melko pitkään.

Juhutti

Kukas nosti tassua Hyrylässä Koskenmäen liikenneympyrän kohdilla? Ajelit punaisella tuoreemmalla Celicalla Hyvinkään suuntaan. Itse tulin sillä harmaalla Sainzilla ja en kerenny reagoida yhtään ! Ens kerralla sitten kun ei ehkä ole Cola toisessa kädessä  :D

Zudex

Musta mk3 supra, perusvanteilla tuli vastaa vaasassa vanhalla sepänkyläntiellä. Koitin heiluttaa et melkee käsi irtos, muttei mitää reaktioo.. Lupilaisia? saman värkin aiemminki bongaillu vaasas.
*Ennemmin koiralta kusi loppuu ku meiltä kaljat*

janiK

ti21.8. klo 17-17.30 punanen MK3 supra ajo samaa matkaa Tampereelta Helsinkiin päin motaria.
Oliko klubilaisia?
Olin liikkeellä celicalla ja jäin pois Turun rampilla.
Has been Time Attack hero - Modified - SW20 Mr2
https://www.youtube.com/playlist?list=PLZ_JNUpZYtwjDKcDb-lDTOspaQH9YtY-7

gentti

Hopeinen MKIV, Musta MKIV ja muistaakseni Musta MKIII Espoonlahden essolla kaikki tuli samaan aikaan samassa jonossa. oliko clubilaisia. oli muuten helvetin nätti se musta nelonen!

Timi

Lieneekö klubilaisia ollu liikkeellä mk3 supella Haapajärvellä viime keskiviikkona n. klo 22.00 aikoihin?
Power is nothing without control
045-1108163

Cylon

Jämsänkoskella Ärrän eessä parkissa MR2 mk1, väriltään punainen. Clubin joukoissa?
Mazda 6 MPS -06
Ex: Mazda 6 Sport Wagon 2.0TD Active -07
Ex: Toyota Celica 2.0 GTi ST182 -90

** Kun itse tekee, saa sellaisen kuin tulee. **

vase

Lainaus käyttäjältä: gentti - 25 elokuu, 2007, 16:15:42
Hopeinen MKIV, Musta MKIV ja muistaakseni Musta MKIII Espoonlahden essolla kaikki tuli samaan aikaan samassa jonossa. oliko clubilaisia. oli muuten helvetin nätti se musta nelonen!

Kuulostaisi pahamaineiselta team vasmolta, lukuunottamatta tuota kolmos koppaista. Mikäli olivat tämännäköisiä niin tunnustetaan:

SupraFreak84

perjantaina lohjalla sokkarin parkissa bongattu jälleen tuo hopeinen aristo... joskus n.20-21 välillä

Baz

Tänään (sunnuntaina) bongattu Kiskon Nesteeltä Saloon päin lähtenyt kolmoskoppanen Supra n. klo. 15.30. Auto taisi olla viininpunainen tms. Vettä tuli sen verran, että en oikein osaa varmaksi sanoa. Mielessä kävi josko olisi ollut Palomäki :-\
Nyt kyllä näyttää siltä ettei hyvältä näytä...

gentti

Lainaus käyttäjältä: vase - 25 elokuu, 2007, 17:27:03
Lainaus käyttäjältä: gentti - 25 elokuu, 2007, 16:15:42

Kuulostaisi pahamaineiselta team vasmolta, lukuunottamatta tuota kolmos koppaista. Mikäli olivat tämännäköisiä niin tunnustetaan:

Jep Vasmo:han se teami oli ku siinä vähän kävin jututtaa. joo voi olla että ei ollu kolmonen messissä, ei paljoo kiinnittäny huomioo ku silmät jäi niihin nelosiin kiinni :D:D

itseasias nyt ku miettii niin olisko ollu itseasias 200sx hehheh :D:D

SupraFreak84

kukas on nyt useana päivänä ajellut karjalohjalla punaiselle mk3 supella?

tullut tallaaseen monta kertaa...

MattiK

Elimäeltä Kouvolan suuntaan leveäkaistatiellä jonoa ohittelemassa punainen MKII Supra viime perjantaina? Kiinnitti huomion jo sivupeilissä :) Piti varmistaa ettei joku ollu lähtenyt (luvatta) ajelemaan omalla Supralla... Itse olin samanvärisellä MR2 MK1:llä liikkeellä.

Sigfield

Mikkelissä 3mallin muuten mattamusta mutta vanteen huulet oli kiillotettu, saaterin hyvännäkönen stealth-lookki.

Saapi tulla vaihtaa kuulumisia jos jossain tuun vastaan.

Ari

Lainaus käyttäjältä: SupraFreak84 - 20 elokuu, 2007, 20:15:40
Lainaus käyttäjältä: Baz - 20 elokuu, 2007, 16:43:48

sama laitos bongattu perjantai/lauantai yöllä lohjan hesen edestä...seiso siin melko pitkään.

Se olen minä. Aristo tulee pyörimään lohjalla syyskuun loppuun, sit seistään kevääseen asti.

olle89

Lainaus käyttäjältä: Hyyti - 16 elokuu, 2007, 22:03:24
Musta luukkulampullinen Celica kromi ikkuna listoilla bongattu Vantaan motonetin pihassa. Onko clubilaisia?
vahva epäilys että porvoosta eksyny sinne..ei klubeile jos ollaan mr aaltonen bongattu :o

Hyyti

Lainaus käyttäjältä: olle89 - 29 elokuu, 2007, 09:09:12
Lainaus käyttäjältä: Hyyti - 16 elokuu, 2007, 22:03:24
vahva epäilys että porvoosta eksyny sinne..ei klubeile jos ollaan mr aaltonen bongattu :o
;D

Toinen musta Celica bongattu Tapanilan kohdalla toissa päivänä kateltiin tyhmänä toisiamme. Ite olin punasella ST185:sella.
Celica ST185 -90

Autohalyttimet.net, LaatuOsat.com