Olitko se sinä? (-07)

Aloittaja perkelerttu, 03 elokuu, 2007, 15:01:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

MTT82

Joku päryyttelee täällä tuupovaarassa valkealla vm.90-92 celicalla..Monasti on tullu vastaan liekkö kerholaisia??Ite oon ajanu laina carinalla ku oma on pajassa..Omalla jos oisin ni kättä heiluttelisin kuten kaikille kohtalotovereille..

IMKM

Lainaus käyttäjältä: Marko (FrzOne) - 20 elokuu, 2007, 08:35:00
Musta Targa Kajaanin keskustassa lauantai iltapäivänä 18.pvä.
Istuttiin Toreron terassilla, menit ohi monta kertaa.

Ollut minun serkkupoika, ei ole tietääkseni clubilaisia.
www.bwcustoms.com
Tuniveivari

Juha.

Juhutti bongattu Hyrylän shellillä tänään n. klo 17.45.. Vai näinkö väärin?

Juhutti

Lainaus käyttäjältä: Justus - 02 syyskuu, 2007, 18:19:17
Juhutti bongattu Hyrylän shellillä tänään n. klo 17.45.. Vai näinkö väärin?

Ihan oikein näit! Kukas tuli Järvenpäässä Kaakkolassa Vanhankyläntiellä punasella Supralla vastaan hetkeä aikasemmin? Nostelin tassua...

Juha.

LainaaKukas tuli Järvenpäässä Kaakkolassa Vanhankyläntiellä punasella Supralla vastaan hetkeä aikasemmin? Nostelin tassua...

Taidan tietää kuka oli mutta eipä taida olla klubilaisia jos oikein muistan...

Zudex

Vaasan strömberg parkissa bongattu musta celica jotain 90luvun alun mallia varmaa etuikkunas celica tarra, ja sitte rek nro : UKZ-487 ellen vääri nähny. Clubilaisia?
*Ennemmin koiralta kusi loppuu ku meiltä kaljat*

multsi

Kukas se tänään oli alavudella punasella 89+ turbo supella katsastusasemalla?
2JZ-GE  Leksa -98

celicagts84

Keltainen mk3 sinisin liekein tuli vastaan kerava-järvenpää välillä, yritin morjestaa, apparin paikalta, kun mulla on toi rhd
JZA70,  Z33

Natikka

Lainaus käyttäjältä: celicagts84 - 05 syyskuu, 2007, 21:59:25
Keltainen mk3 sinisin liekein tuli vastaan kerava-järvenpää välillä, yritin morjestaa, apparin paikalta, kun mulla on toi rhd

Tunnustetaan jälleen.....Kohta alkaisi olla aika varmaankin järjestää jonkinasteinen miitti Järvenpää-Tuusula-Kerava akselille...tuntuu sen verran klubikalustoa olevan jo paikkakunnalla.....Olit sitten ostanut tuon viinipunaisen vapariraadon keravalta pois kuljeksimasta?

celicagts84

Kaikkihan ostetaan mitä halvalla tarjotaan ja raato on lievä nimi tolle paskalle. Käsittämättömän huonoon kuntoon tommosen saa täällä muutamassa vuodessa.
JZA70,  Z33

Juha.

LainaaTunnustetaan jälleen.....Kohta alkaisi olla aika varmaankin järjestää jonkinasteinen miitti Järvenpää-Tuusula-Kerava akselille...tuntuu sen verran klubikalustoa olevan jo paikkakunnalla.....Olit sitten ostanut tuon viinipunaisen vapariraadon keravalta pois kuljeksimasta?

Mä oon kanssa ton miitin puolella  8)

Juhutti

Lainaus käyttäjältä: Justus - 06 syyskuu, 2007, 21:10:57
Mä oon kanssa ton miitin puolella  8)

Ehdottomasti. Jos joku vielä innostuis järkkäämään!  ;D

ast

Kenenkäs punaisen ST20x Celican viereen pysäköin Vantaan Motonetin parkkipaikalla?

Kannatan myös Keski-Uusimaa meetingiä kun alueella asun...

Tiinu

Punainen MK3 tuli vastaan Kuopiosta etelään päin muistaakseni Paukarlahden kohdalla.. Ajatuksissani kuljin ja ehdin tassua nostaa nipin napin. En ehtinyt kyllä kuskiin päin vilkaistakaan. Klubilaisia mahdollisesti?
If it is to be, it is up to me

M.Ollikainen

Lainaus käyttäjältä: Tiinu - 08 syyskuu, 2007, 22:12:08
Punainen MK3 tuli vastaan Kuopiosta etelään päin muistaakseni Paukarlahden kohdalla.. Ajatuksissani kuljin ja ehdin tassua nostaa nipin napin. En ehtinyt kyllä kuskiin päin vilkaistakaan. Klubilaisia mahdollisesti?

Kyllä klubilaisia ollaan. Huomasin itsekkin vasta kohdalla, että meni valkea Celica ohi.
Supra MA70    7M-GTE
Celica TA22    3T

janiK

Treella Lahdesjärven ABC:llä parkissa viime lauantaina klo 23 kieppeitä valkea mk3 supra. Puna rantuiset kylkilistata ja kone peltiä nostettu taka reunasta.
Oliko klubilaisia?
Has been Time Attack hero - Modified - SW20 Mr2
https://www.youtube.com/playlist?list=PLZ_JNUpZYtwjDKcDb-lDTOspaQH9YtY-7

Zudex

vaasassa nätti punanen MR2 usein parkissa "rantakadun siwaa" vastapäätä. Klupilaisia?
*Ennemmin koiralta kusi loppuu ku meiltä kaljat*

emk67

Ei sattus oleen kerhon jäsen, joka ajelee "punakilpisellä" mustalla ST205 Celicalla Kuusamontiellä/Ruskossa päntiönään vastaan. Tosin olen ollut "perheautolla" aina liikkeellä.
Erkki "Eki" Kursu p.0500700419 Oulu/Jääli

Toyota Supra MK3 2JZ-gte VVT-i (Holset HX40 Super) -92
Lexus GS450h -07

Milla

Joku ajo Valkeakosken keskustaan tänään 10.30, oliko clubilaisia? Tummansininen Supra.
"Good judgment comes from experience, and often experience comes from bad judgment."
~ Rita Mae Brown

juhok

Lainaus käyttäjältä: Milla - 11 syyskuu, 2007, 13:07:39
Joku ajo Valkeakosken keskustaan tänään 10.30, oliko clubilaisia? Tummansininen Supra.

Kuulostaa kovasti minulta. Vaikutan koskissa tämän näköisellä koslalla.

Milla

"Good judgment comes from experience, and often experience comes from bad judgment."
~ Rita Mae Brown

tenkanen

Lainaus käyttäjältä: M.Ollikainen - 11 syyskuu, 2007, 00:19:32
Lainaus käyttäjältä: Tiinu - 08 syyskuu, 2007, 22:12:08

Kyllä klubilaisia ollaan. Huomasin itsekkin vasta kohdalla, että meni valkea Celica ohi.
mä taisin lauantai iltana nähdä saman tapauksen, ja morjestaa ku kohdattiin risteyksessä kuopion keskustas.

M.Ollikainen

Lainaus käyttäjältä: tenkanen - 12 syyskuu, 2007, 12:09:27
mä taisin lauantai iltana nähdä saman tapauksen, ja morjestaa ku kohdattiin risteyksessä kuopion keskustas.

Vai oliko perjantai? Perjantaina ajoin itse ja lauantaina olin niin kännissä kyydissä että ei voi muistaa.
Supra MA70    7M-GTE
Celica TA22    3T

tenkanen

Lainaus käyttäjältä: M.Ollikainen - 12 syyskuu, 2007, 22:50:07
Lainaus käyttäjältä: tenkanen - 12 syyskuu, 2007, 12:09:27

Vai oliko perjantai? Perjantaina ajoin itse ja lauantaina olin niin kännissä kyydissä että ei voi muistaa.
;D no olin mä kyllä molempina päivinä liikentees, ja joo se olikin perjantai, kun olin itsekin lauantaina radalla kuopios  ;)

juhok

Lainaus käyttäjältä: Milla - 12 syyskuu, 2007, 10:25:01
Bingo! ;D

Oletko koskilaisia vai satuitko muuten vaan pyörimään täällä?

Milla

Koskilainen ihan. Säkin?
~ Rita Mae Brown

juhok

Jonsku

Vähä myöhässä, mutta hartikaisen ja 2nerin Celicat viime perjantaina Seinäjoen abc:llä ja ja jomman kumman celica vielä kokkolassa liikennevaloissa. Meinasin tulla katteleen lähempää autojanne siinä apsilla, mutta ei antanu aikataulu periks.

Sitte tänään jossain Jepuan ja Kokkolan välillä siinä puoli kolmen maissa tuli vastaan hopea mkiv, joku korisarja ja kohtuu matala näytti olevan, mitä nyt vauhdista näki. Klubilaisia?
Toyota Supra MA70 7M-GTE -89

eXtreme

Lainaus käyttäjältä: janiK - 11 syyskuu, 2007, 08:14:43
Treella Lahdesjärven ABC:llä parkissa viime lauantaina klo 23 kieppeitä valkea mk3 supra. Puna rantuiset kylkilistata ja kone peltiä nostettu taka reunasta.
Oliko klubilaisia?
minä olin ;D
*******   www.powerdose.fi   *******
*******   www.x-treme.fi       *******

Hyyti

-bongattu Tikkurilassa keltainen mk3 jossa tribaalit kyljissä.
-euroissa bongattu musta mk3 jossa tribaalit kyljissä
-euroissa punanen mk3:nen.
-lime/valkonen Celica bongattu mun autoa vastapäätä euroissa.
-valkonen sainz kanssa bongattu.

Tikkurilan yössä tuli nähtyä vielä pari mk4:sta näytti et olis tullu pyhimys vastaan? Valkoinen ajo rusan shell:in ympäri takana.

Bongaus saalis oli kyllä ihan hyvä.  ;D Ketkä tunnustaa?  :police:
Celica ST185 -90

Autohalyttimet.net, LaatuOsat.com