Vaasalaiset hoi!!

Aloittaja Turbopower, 21 elokuu, 2007, 21:09:54

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Turbopower

Oisko jollain tietoo että mistä sais vuokrattua tallin et sais jatkaa tota projektia..
vuokraisin pitemmäksi aikaa heti.

Zudex

oon itekki samaa ettiny, kiinnostas kans tietää!
*Ennemmin koiralta kusi loppuu ku meiltä kaljat*

sns

on aika vaikeeta löytää vaasassa jos haluaa pienempi talli. isot löytyy kyllä.
itse metsästin 2kk ennenkun löysin sopiva....

Zudex

pitäs sada sit joku talli isommal porukal, ku tohon omaan autotallii mahu ku auton nokka :P

J-M kujala

onhan noita , ite luovutin pari vuotta sitten pois, koska tuli kalliiks ja tuli tehtyä tupa sopivalla (liianpienellä) tallilla  ::) se vaan et pitää ottaa yhteys noihin tallirakennusten omistajiin ja aktiivisesti kytätä,  koska usein nää menee kädestä käteen kavereille... :(

äkkiseltään sanoisin päälle kommentiks et aika hyvin vaasassakin porukkaa, tosin mullei oo supee mut kuitee :D:D

Zudex

Lainaus käyttäjältä: J-M kujala - 22 elokuu, 2007, 09:42:56
onhan noita , ite luovutin pari vuotta sitten pois, koska tuli kalliiks ja tuli tehtyä tupa sopivalla (liianpienellä) tallilla  ::) se vaan et pitää ottaa yhteys noihin tallirakennusten omistajiin ja aktiivisesti kytätä,  koska usein nää menee kädestä käteen kavereille... :(

äkkiseltään sanoisin päälle kommentiks et aika hyvin vaasassakin porukkaa, tosin mullei oo supee mut kuitee :D:D

Äkkiäkös sulle supe hommataan, onhan mul tos sulle just sopiva rojekti  :bootyshak

J-M kujala

Lainaus käyttäjältä: Zudex - 22 elokuu, 2007, 09:49:53
Lainaus käyttäjältä: J-M kujala - 22 elokuu, 2007, 09:42:56

Äkkiäkös sulle supe hommataan, onhan mul tos sulle just sopiva rojekti  :bootyshak
mulla on jo yks painava 6 koneinen , ja perheautokun pitää olla :(

Zudex

peLoGo

Lainaus käyttäjältä: turbopower - 21 elokuu, 2007, 21:09:54
Oisko jollain tietoo että mistä sais vuokrattua tallin et sais jatkaa tota projektia..

Uusia Vaasalaisia?
BMW F11 530dA xDrive LCI "VOLL" -15 | Honda CBR 1100 XX Super Blackbird -07
Ex: Toyota Supra MA70 Turbo Targa manual -90/91 | Ex: Toyota Celica T18 GSI -91 | Ex: Toyota Celica T23 -05

Turbopower

Lainaus käyttäjältä: peLoGo - 02 syyskuu, 2007, 16:50:02
Lainaus käyttäjältä: turbopower - 21 elokuu, 2007, 21:09:54

Uusia Vaasalaisia?

Kyllä kyllä  :)

Zudex

Turbopower

J-M kujala

8) täs pitäiskin vissiin kaffitel joku kerta ;) siis porukal ;)

Zudex

Kaffe kehiin!!! jos selviäis mikä prkln vika tos nyt taas o :/

Turbopower

mikä ois muuten hyvä koneistamo vaasas? pitäs saada nuo uudet lelut koneeseen...  :P

Zudex

Lainaus käyttäjältä: turbopower - 03 syyskuu, 2007, 16:20:31
mikä ois muuten hyvä koneistamo vaasas? pitäs saada nuo uudet lelut koneeseen...  :P

Kiinostas kans, jos pitää tiiviste vaihtaa  niin samal suoristas etc..

peLoGo

Hiomo Isokangas on hyvä.. Mikäs peli on alla.. Itte oon ensviikonloppuna intistä lomilla, että sillon kaffelle?
Ex: Toyota Supra MA70 Turbo Targa manual -90/91 | Ex: Toyota Celica T18 GSI -91 | Ex: Toyota Celica T23 -05

Turbopower

Lainaus käyttäjältä: peLoGo - 03 syyskuu, 2007, 16:42:46
Hiomo Isokangas on hyvä.. Mikäs peli on alla.. Itte oon ensviikonloppuna intistä lomilla, että sillon kaffelle?
mk3 turbo supe.
täytyypä käydä tuola isokankaalla ku kerkiää  :)
pirskatti ku oon vlopun tuola kotipaikkakunnalla  :(
paljos on tj  ;D

J-M kujala

juu isokangasta mäkin suosittelen,  vähän alan olla jo kuin vakio asiakas :D

Zudex

:D toi isokangaski on täs työmatkan varrella, vaikka tätä työmatkaa on melkein kilsa. Pitänee kahtoa jos veis koneistettavaks se toisen koneen, turbottas ja nostas tähän keulille.. kun ei kaupaksikaan näytä menevä, ja tän koneen kunnosta ei oo mitään tietoa, savuttaa ja syö öljyä, välillä on iha piru laiska välillä liikahtaa nätisti :D :S

peLoGo

Lainaus käyttäjältä: turbopower - 03 syyskuu, 2007, 21:53:03
mk3 turbo supe.
paljos on tj  ;D

TJ 122, ehkä sitten seuraavana viikonloppuna ;)

Turbopower

Lainaus käyttäjältä: peLoGo - 04 syyskuu, 2007, 11:25:33
Lainaus käyttäjältä: turbopower - 03 syyskuu, 2007, 21:53:03
mk3 turbo supe.
paljos on tj  ;D

TJ 122, ehkä sitten seuraavana viikonloppuna ;)

Saa hetken aikaa vie nyhtää aamukampaa  ;D
juu,seuraavana vloppuna ei pitäs olla mitää menoo näillä näkymin  :)

Turbopower

Lainaus käyttäjältä: Zudex - 04 syyskuu, 2007, 09:33:54
:D toi isokangaski on täs työmatkan varrella, vaikka tätä työmatkaa on melkein kilsa. Pitänee kahtoa jos veis koneistettavaks se toisen koneen, turbottas ja nostas tähän keulille.. kun ei kaupaksikaan näytä menevä, ja tän koneen kunnosta ei oo mitään tietoa, savuttaa ja syö öljyä, välillä on iha piru laiska välillä liikahtaa nätisti :D :S
missäs oot töissä?

Zudex

Tos fujitsulla abb:n alueella

Zudex

hai!

Onkos vaasassapäin, tai lähistöllä, ketään joka vois koht edukkaasti swapata mun koneet? :D
Pitäs vanhasta manuaalivehkeestä siirtää kone autom vehkeeseen, laatikkoja ei vält tartte vaihdella..

Kyl vaan toi "huonokuntonen" vanhempi supra toimii nätisti tekniikaltaan... vastaa paljo ärhäkkäämmin kaasuun, ja kehrää niin nätisti... Tai onko kellään tietoa paljoko tommonen operaatio maksais jossain virmassa?

J-M kujala

tilat ja taito on, mut motivaatio uupuu  :-\

peLoGo

Lainaus käyttäjältä: J-M kujala - 10 syyskuu, 2007, 15:36:09
tilat ja taito on, mut motivaatio uupuu  :-\

Ei kuijjala mitään osaa, nörtti koko mies..
Voin kysästä kaverilta jos sitä kiinnostais ottaa rojektia, just tehtiin se mersun koneenvaihto..

J-M kujala

Lainaus käyttäjältä: peLoGo - 10 syyskuu, 2007, 19:33:05

syä nörtti saippuaa :D

peLoGo

J-M kujala

Lainaus käyttäjältä: peLoGo - 10 syyskuu, 2007, 19:41:55
Lainaus käyttäjältä: J-M kujala - 10 syyskuu, 2007, 19:34:12
Lainaus käyttäjältä: peLoGo - 10 syyskuu, 2007, 19:33:05

syä nörtti saippuaa :D

Katoppa peilii ::)
;D ;D mitäs sillä näöllä o väliä mut sä nörtti istut intissäkin koneella kokoaika  :bootyshak