Urheiluauto karkasi mieheltä kaiteeseen kolmostiellä

Aloittaja Greddy, 05 lokakuu, 2007, 10:07:04

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Greddy

AAMULEHTI: Hämeenkyröläinen mieskuljettaja menetti Toyota Supra -urheiluautonsa hallinnan kolmostiellä Hämeenkyrössä torstaina iltapäivällä.
Kohti etelää ajanut mies kiihdytti Kyröskosken liittymästä kolmostielle, jolloin hän menetti autonsa hallinnan. Kolmenkymmenen metrin matkan jälkeen auto törmäsi sivukaiteeseen.
Matkustajan paikalla ollut mies loukkaantui törmäyksessä, ja hänet vietiin tarkastettavaksi. Autossa ollut naismatkustaja  ei loukkaantunut. Auto vaurioitui rytäkässä hinauskuntoon. Yksi kolmesta kolmostien ajokaistasta jouduttiin sulkemaan onnettomuuden takia.
Kuljettaja oli saanut ajokortin äskettäin. 

ahdin takaa tahdin...;D    TURBOT määrää ja vaparit häärää

Zudex

*Ennemmin koiralta kusi loppuu ku meiltä kaljat*

J-M kujala

tainnu teho tehdä tepposet  ::)  tää on niin tätä ja tästä ssyystä ei tee oikein mieli myydä kellekään näitä ns jälkiasennus turbo autoja  :-X  tämähän nyt eriasia kun orkkis  mut kuitennii, teineillä kädet loppuu kun tehot alkaa

Sigfield

Lainaus käyttäjältä: J-M kujala - 05 lokakuu, 2007, 12:37:54
teineillä kädet loppuu kun tehot alkaa

Jep, tämän ainaki pohjolan vakuutusyhtiössä ottaneet huomioon. Maksoin just supran vakuutuksen ja ihmettelin 1,1% lisää maksulapussa. Rimpautin pohjolaan ja tiedustelin asiaa... Se on ikälisä, alle 25 vuotiailla(vaikka mullaki autossa jo 35% bonukset) maksatetaan tuo lisä koska kuulutaan riskiryhmään. 26 vuotiailla ei enää tuota lisää maksateta kun ne ei kuulu riskiryhmään...

No vielä vajaa vuos oon vakuutusyhtiön mielestä teini, vaikka oma auto ollu 17 vuotiaasta lähtien ja kun kortin sain nii heti pääsin kuljetusfirmaan töihi ja ajanu kuorkkia iltahommina noin 8 vuotta...

Juha.

On vaa vissiinki ollu tarve näyttää et kuka on lännen nopein ja taitavin kuljettaja... Noo, Siperia opettaa (ehkä)...  ;D Onneks ei oo tullu suurempia loukkaantumisia.

Street racer

Taas lainattiin Vatasen jalkoja  :) Vaikka ite oon 18v, niin ei tuu kummemmin hurjasteltua, oon vissiin vähä outo  :D Tai sitte on vain laiska auto ;D
Myydään celican laadukkaita katalysaattorinkorvausputkia hp:50€ Lähetä YV tai @, jos kiinostaa!

Getcool

Lainaus käyttäjältä: Street racer - 05 lokakuu, 2007, 19:21:39
Taas lainattiin Vatasen jalkoja  :) Vaikka ite oon 18v, niin ei tuu kummemmin hurjasteltua, oon vissiin vähä outo  :D Tai sitte on vain laiska auto ;D

Veikkaan sitä laiskaa autoa :P
Mikäpä olisi parempi tapa kuluttaa kaikki rahansa kuin Supra?

TuJu

Lainaus käyttäjältä: Street racer - 05 lokakuu, 2007, 19:21:39

Et sää mikään outo nuori ole, eihän hurjastelu ole mikään itsetarkoitus. Kannattaa pitää järki päässä ja jäitä hatussa.  ;)Mietin vain kun esikoinnen täyttää 18 v. reilun vuoden päästä ja kai mun on joku päivä annettava hänen ajaa Suprallani ...
Supra MKIV -94 Euro Precision T76 CEA + TMS AT stage2 + TMS tq 3500 stall

nr000001

Lainaus käyttäjältä: TuJu - 19 lokakuu, 2007, 22:36:36
Mietin vain kun esikoinnen täyttää 18 v. reilun vuoden päästä ja kai mun on joku päivä annettava hänen ajaa Suprallani ...

11 vuoden päästä riski on jo pienempi.  ;D
1 3 5
├┼┼-╕ 1996 Supra euro spec. 2004 Impreza WRX STi.
2 4 6 R