pakosarja

Aloittaja jav81, 05 marraskuu, 2007, 21:00:48

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jav81

onkos porukoilla käyttökokemusta nuista supran pakosarjoista mitä myydään powerdose.fi ? hinta ei ainakaan olis paha.

toniz

Ei vielä käyttökokemusta mutta tommosen hommasin ja oli ainaki laippojen pinnat sen verta mutkalla että käytin koneistamolla reilusti niistä kai tartti sitte leikatakki.

@rttu

Samanmoisia kokemuksia,eli ens plaanaus ja sitte vasta paikoilleen.Tärisee sitte oikeen kunnolla kun työstää eli pehmeetä on..
Tdi RS

MattiK

Samanlainen kiinantekele tuli hankittua. Keväämmällä nähdään miten pelaa. Kannattaa katsoa paljonko on jäänyt helposti irtoavaa tavaraa sisäpuolelle...

@rttu

Lainaus käyttäjältä: MattiK - 22 marraskuu, 2007, 22:50:09
Samanlainen kiinantekele tuli hankittua. Keväämmällä nähdään miten pelaa. Kannattaa katsoa paljonko on jäänyt helposti irtoavaa tavaraa sisäpuolelle...

Mulla oli,pakosiipi vaihtoon >:(
Tdi RS

Powerdose

Tiedoksi, nimim. @rttu ei ole hankkinut omaa pakosarjaansa Powerdoselta.

japex

Hintaansa nähden on nuo kiina-sarjat HYVIÄ.
Mistä pako/imu puolen hitsatuista metalliosista ei kannata tarkistaa/irroittaa irtonöölejä??
laipat on kyllä jyrsitty suoriksi, mutta sekin on tehty "samaan hintaan" jotan joten ne kannattaa hifistellä ja suoristaa.

Voihan kuitenki teettää täydellisen rosteri pakosarjan, hintaa tulee varmaan semmosen tonnin luokkaa.
joten se varmaan selittää pienet "virheet" =)

Tämä viesti oli yleisesti KIINA pakosarjoista.

@rttu

Lainaus käyttäjältä: Powerdose - 23 marraskuu, 2007, 14:13:42
Tiedoksi, nimim. @rttu ei ole hankkinut omaa pakosarjaansa Powerdoselta.

Olen ostanut omani ebay.stä ja kyllä hintaansa nähden laadukas,mutta sellaista Kiinalaista ei olekkaan jossa olisi suorat laipat.Tarkastin pakosarjan ja ei mitään knöölejä löytynyt,mutta tilanne on nyt kuitenkin pakosiiven kannalta valmis.Todennäköisesti ei koskaan selviä mikä siiven on rikkonut,voi olla ettei pakosarjassa ole mitään vikaa.
Eikä ole mitenkään harvinaista,että ahtimesta menee pakosiipi pienen hitsaus pavun,männän palan,venttiilin palan,männän pinnasta irtoo jotain,coolerista irtoo jotain,tms.
Omia kokemuksia sen verran,että jopa plaanatut pinnat voi hieman vuotaa kylmänä..
Mulla ammattina koneistus ja hieman erillainen käsitys suorasta pinnasta.
Ahdin vielä toimii ja ahtaa hyvin,mutta tuntuu noin 100hv olevan kateissa.Uusi akseli/siipi noin 230e+tasapainotus.
Tdi RS

SuperSilver

Mulla on ollu pari vuotta jo käytössä tuo "xspowerin" pakosarja ilman mitään ongelmia..vähän putsailin sisältä ennen kuin käyttöön otin,
mutta ei mitään sen kummempaa.Laippakin oli ihan ok,ei ole tähän asti vuotanut yhtään,että ihan hintansa arvosia palikoita minun mielestä...Mutta onhan niitä huonojakin kiinalaisia nähty,oli kai vähän säkä että satun saamaan hyvän kappaleen :)

T:Kim

parsakaali

Entäs pakosarjan itse valmistus? Ei se nyt kovin vaikeaa ole, hieman aikaa vain... :)
Nyt: Toyota Supra 3.0T |2x e23 728
Ex: opel vectra-a | opel omega-b | e28 520i |datsun pick-up 2.2dsl | Toyota Camry 2.0 gli | e28 m535 kat | opel omega-b voll |mb 124 200td |

@rttu

Lainaus käyttäjältä: parsakaali - 02 joulukuu, 2007, 02:52:08
Entäs pakosarjan itse valmistus? Ei se nyt kovin vaikeaa ole, hieman aikaa vain... :)

Materiaalit maksaa enemmän,kuin valmis sarja..
Tdi RS

superpete

tuo on totta, siis jos tekee rosterista....
jos mustasta värkkää niin saa reilusti halvemman ja paljon paremman sarjan....

jos joku on 7m koneeseen tekemässä rosteri sarjaa niin löytyis yksi ylimääräinen laippa ;)

itselläni on vain hyvää sanottavaa tuosta powerdoselta ostetusta sarjasta...
MR2 aw11  harrastepeli.
+ pari muuta tojotaa..

parsakaali

Lainaus käyttäjältä: @rttu - 02 joulukuu, 2007, 11:37:05

Materiaalit maksaa enemmän,kuin valmis sarja..

Tarkoitinkin juuri mustasta raudasta tehtyä :D Yksi sarja minkä tein oli kyllä 4 sylinterisen niin raudat makso 20e ja oikasu päälle sekä muutama työtunti :D Itsellä ei kyllä ole mitään kokemusta rosteri sarjasta joten tietty hiukka huono verrata mutta noiden kuvien perusteella....
Nyt: Toyota Supra 3.0T |2x e23 728
Ex: opel vectra-a | opel omega-b | e28 520i |datsun pick-up 2.2dsl | Toyota Camry 2.0 gli | e28 m535 kat | opel omega-b voll |mb 124 200td |

@rttu

Lainaus käyttäjältä: @rttu - 22 marraskuu, 2007, 22:55:44
Lainaus käyttäjältä: MattiK - 22 marraskuu, 2007, 22:50:09

Mulla oli,pakosiipi vaihtoon >:(

Ahdin otettu auki,siivet ehjät.Jotain muuta hämminkiä,anturi vika?
Tdi RS

naco

Lainaus käyttäjältä: superpete - 02 joulukuu, 2007, 12:32:35
tuo on totta, siis jos tekee rosterista....
jos mustasta värkkää niin saa reilusti halvemman ja paljon paremman sarjan....

jos joku on 7m koneeseen tekemässä rosteri sarjaa niin löytyis yksi ylimääräinen laippa ;)

itselläni on vain hyvää sanottavaa tuosta powerdoselta ostetusta sarjasta...

Menne vähän ehkä offtopic mutta laita ykstyisviestillä hintaa.. Mikäli olet sellaisen sille rst. laipalle keksinyt. Ja tietenkin kuva sekä tarkemmat tiedot esim.: millä tehty, vahvuus yms..    :ohnoes: Mulla on käyrät valmiina ja kiinnostais tehdä itse!!  :yum: Saa ainakin sitä mitä tilaa!! ;D

Wonder

Tässä mun tekemä pakosarja,  hintaa tuli 70e   ;D

ss-works

aika erikoinen toteutus...mutta pääasia että toimii.

kimple

Twincharged GT Corolla
520hp/536nm
E.T: 11,03/ 208,5

japex

vipu83

toimivuushan se pääasia on ..olikos hankala tehdä Downpipe?

ss-works

Lainaus käyttäjältä: Wonder - 08 tammikuu, 2008, 22:57:48
Tässä mun tekemä pakosarja,  hintaa tuli 70e   ;D

mikäs turbo toi on?joku garretin VTN,vai oliko se V.A.T.N....?Variable Area Turbine Nozzles

superpete

näyttäis olevan , joku diesel moottorin  vnt. turbo... eli muuttuva pakopesäinen... (jos oikein näen)
eli taas on menty  perse edellä puuhun valitettavasti :ohnoes:
ei meinaan kestä bensa koneessa tuo pakopesän toteutus, ainakaan kauaa... ja muutenkin hankala ottaa koko ilo irti tuosta,...
toivottavasti näen väärin :angel:

pakosarjasta:
erikoisen näköinen toteutus... mutta varmasti ihan toimiva..
hämää tuo  ahtimen asennus tavallaan poikittain...  ???
MR2 aw11  harrastepeli.
+ pari muuta tojotaa..

@rttu

Itse uskon,että tuommoinen vnt ahdin voi toimia myös bensamoottorissa.Ainakaan en ole saanut läppäsysteemejäkään sulamaan vaikkei säädettävää ruiskua olekkaan.Pitäis ihan koittaa.
Tiedän myös sen,että minua läppineni pidetään aivan *******.Tilanne muuttuu,kun näette dynokäyrän.
Tdi RS

avpm

Saisiko nähdä sen dyno käyrän?
7M-GTE
1445hv/1292nm
www.500whp.net

@rttu

Lainaus käyttäjältä: avpm - 09 tammikuu, 2008, 15:32:45
Saisiko nähdä sen dyno käyrän?

Varmasti,kun nyt ensin saadaan muutokset tehtyä.Suuttimet,moottorin ohjaus,ym.Vakio ruiskulla ei viitsi mennä,kun seokset ei riitä ja mitään ei ole säädettävissä.
Tdi RS

aino

Korviin kantautunut myös juttuja että olet tuollaisen pakopesän "puolittavan" läpän tehnyt.

Miten iso ahdin mahtaa olla käytössä kun olet tuollaisia touhunnut?

Koneen koko ilmeisesti 3 litraa.

-Aino-

@rttu

Lainaus käyttäjältä: aino - 12 tammikuu, 2008, 12:26:33
Korviin kantautunut myös juttuja että olet tuollaisen pakopesän "puolittavan" läpän tehnyt.

Miten iso ahdin mahtaa olla käytössä kun olet tuollaisia touhunnut?

Koneen koko ilmeisesti 3 litraa.

-Aino-

Mkiv,viritys.
Tdi RS

vipu83

Näistä pakosarja höpinöistä vielä onkos porukalla kokemuksia tai vakaata tietoa ikuisista materiaali höpinöistä..Kun itse olen tehny useita sarjoja Ihan mustasta putkesta ja tuubikäyristä ilman mitään ongelmia ..kunnolliset tuet ,lasikuulapuhallus ja tietty laippojen oikaisu ennen käyttöön ottoa ..A vot hienosti pelaa eikä maksa miljoonia...oon vaan kuullut että musta Hilseilee ja kuluu puhki...vaikken itse ole moista kyl nähnyt onko ennakko tapauksia??

-tarzi-

itse tein 4k koneeseen joskus normi putkitavarasta pakosarjan, ihan hienosti toimi, ja sen lyhyen talven jonka sillä ajelin jäällä niin toimi kyllä moitteettomasti, eikä kyllä puhki mennyt.  :)
Audi 100 2.5 TDi -92

EX:Toyota Camry -94 3.0 V6 Automaatti. Herkut löytyy.

EX: Toyota Supra Turbo Targa Automaatti -89 Dark Blue
Lievästi viritetty...